Övriga ämnen, igen

Permalänk
Medlem

Vart ska man nu få alla roliga skratt ifrån mellan samtalen på jobbet? Visst fortfarande kul att läsa i moddningsforumet osv men ÖÄ var jäkligt roligt ibland. ÖÄ Will be missed!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Ni kan få ha den här tråden, men vi vill inte se en massa "hata swec"/ "swec suger" eller liknande. då blir det radering och avstägning

Puss, och för att hålla mig lite mer seriös nu.

Varför inte införa åldersgräns, 1-2 månaders medlem innan, speciellt avtal för att skriva där, etc. Kontrollera dom som inte kan hantera det istället för att förstöra för alla, och för guds skull ta tillbaka undertrådarna.

Eller ska ni försöka övertala mig om att Akademiska Ämnen hade spårat ur och va fullt av onödigt spam? Bakgrunden till att ni tog bort ÖÄ är ändå på någon nivå förståeligt, men inte dom andra.

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ni kan få ha den här tråden, men vi vill inte se en massa "hata swec"/ "swec suger" eller liknande. då blir det radering och avstägning

Skickade ett mail till dig om underforumen till övriga delen, något du kan kika på idag?
Tycker verkligen att det var onödigt att ta bort de forumdelarna, inget ni kan ta upp igen & diskutera? Att ni tog bort övrigt förstår jag.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AgV=-
En liten fråga då:

Varför tog ni bort underforumen? Bortsett från några enstaka halvdumma inlägg så har jag iaf aldrig sett en enda tendens tilll spam i tema/sport/intresse t ex. Flera intressanta trådar där är nu kaputt, väck. Mindre trevligt...

Det undrar jag också.

Tillbaks med film/musik.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem

tyckte att ÖÄ var kul att skriva i, fanns alltid någe kul o nytt att ´läsa om !! :'(

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Inför en gräns så att bara medlemmar som varit här sedan 2001 kan posta. Då skulle nivån höjas drastiskt.

Visa signatur

Acer 3820TG | Samsung 840pro 250Gb | Dell U2311H
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Permalänk
Medlem

Vi ska inte nöja oss med en usel tråd, vi vill ha allt tillbaka, BÖRJAR LUKTA DIKTATUR..MMMMM

Permalänk
Medlem

Tänk på alla fina trådar som nu har gått i graven... Den 10 maj varje år får vi hålla en liten minnestund för de omkomna.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macrint
Inför en gräns så att bara medlemmar som varit här sedan 2001 kan posta. Då skulle nivån höjas drastiskt.

Då skulle IGN-grejen komma tillbaka. Bara folk som kan svara återstår, men de har inga frågor att svara på.

Permalänk
Medlem

låter bra, jag aer med

Visa signatur

AMD 64 3000+@ 2.2GHz|MSI K8N Neo Platinum|ATI R9500@R9700@390/680|WD 160Gb|SG 60Gb|1024 Corsair PC3200|MX 500|FUNC SURFACE
3dMark 2001se: 13598

Permalänk
Medlem
Citat:

bara den lilla nackdel att antal posts skulle sjunka DRASTISKT

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

som massa sagt så var det onödigt o ta bort Tema forumen...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Hur många är det från 2001 som fortfarande hänger här?

Få se.. Det blir du, jag, Sim, ilja och några moderatorer. Det hade fanimig blivit intressanta diskussioner...

Permalänk
Medlem

ghaa,inte nog med att dom stängde ner övriga ämnen,alla andra undertrådar i den tråden försvan,typ som träningstråden,den får vi aldrig se igen:(

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cure

Få se.. Det blir du, jag, Sim, ilja och några moderatorer. Det hade fanimig blivit intressanta diskussioner...

LOLZ!

Visa signatur

AMD 64 3000+@ 2.2GHz|MSI K8N Neo Platinum|ATI R9500@R9700@390/680|WD 160Gb|SG 60Gb|1024 Corsair PC3200|MX 500|FUNC SURFACE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cure

Det är ju ändå bara dom inläggen man tar seriöst

EDIT: Men ta 2003 istället då... det skulle fortfarande bli en avsevärd skillnad.

Visa signatur

Acer 3820TG | Samsung 840pro 250Gb | Dell U2311H
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Permalänk
Hedersmedlem

Vi har inte påstått att ÖÄ aldrig kommer att återkomma, men om det blir en ny sån del kommer det att vara med betydligt bättre restriktioner än tidigare

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ghaa,inte nog med att dom stängde ner övriga ämnen,alla andra undertrådar i den tråden försvan,typ som träningstråden,den får vi aldrig se igen:(

True dat! Alla undertrådar med alla trådar som var så bra att det inte är sant! Sjukt mycket bra information som nu är död.

Vi får hålla begravning någon gång, som sagt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

Det är därför vi måste hedra dem med en årlig minnestund.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

nog för att ÖÄ innehöll mycket skit men den var fan så uppskattad för det

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
nog för att ÖÄ innehöll mycket skit men den var fan så uppskattad för det

bra sagt

Visa signatur

Permalänk

Visserligen är det ju ett datorforum, men nu blir det nog inget mer sweclockers när ÖÄ försvann, fanns mycket roligt att läsa i underforumen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vi har inte påstått att ÖÄ aldrig kommer att återkomma, men om det blir en ny sån del kommer det att vara med betydligt bättre restriktioner än tidigare

ta tillbaka den fort är ni snälla

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad hände med underämnena?! Är verkligen allting borta nu!? VEM TRYCKTE PÅ KNAPPEN!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AgV=-
En liten fråga då:

Varför tog ni bort underforumen? Bortsett från några enstaka halvdumma inlägg så har jag iaf aldrig sett en enda tendens tilll spam i tema/sport/intresse t ex. Flera intressanta trådar där är nu kaputt, väck. Mindre trevligt...

Precis mina tankar. Just ÖÄ forumet bryr jag mig inte alltför mycket om att den är borta men att underforumen också försvann var väldigt trist, fanns många intressanta inlägg där. Saknar Foto-tråden

Permalänk
Avstängd

Varför måste allt vara så seriöst. Varför kan det inte vara lite roligt också? Varför stänga ner något bara för att det är kul?

Permalänk
Medlem

Annars skulle man kanske kunna införa något i stil med att man måste anmäla sig för att vara på ÖÄ. En nyregistrerad medlem kan således inte skriva/läsa direkt i ÖÄ utan måste skicka en förfrågan varvid en moderator godkänner den efter övervägande av längd på medlemsskap, antal anmärkningar eller liknande.

Tycker jag låter som en bra idé, men det kanske innebär lite extrajobb med alla förfrågningar såhär i början.

Visa signatur

If you don't live for something, you'll die for nothing

Permalänk
Avstängd
Citat:

Det är ju ändå bara dom inläggen man tar seriöst

EDIT: Men ta 2003 istället då... det skulle fortfarande bli en avsevärd skillnad.

Jag röstar på åldersgräns på 17-18 år. Tordes vara de som är mest intressanta för sponsorerna ändå.

Permalänk
Medlem

Aja, jag tänkte tatuera mig till löning, nån som har några bra tips på var i sthlm man kan göra det. Det ska vara schysst pris

Permalänk
Medlem

Synd att ÖÄ är borta. Får hoppas det kommer tillbaka i framtiden. Synd på gitarrtråden, den var bra.