Battlefield 2 har gått guld!

Permalänk
Medlem

BF2 lär ju vara ett spel som blir mindre piratkopierat än spel i allmänhet. Näst efter WoW så är ju en piratkopia av BF2 tämligen värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo

Den största skillnaden, och även en av de bästa enligt mig, tror jag kommer bli själva styrkännslan som marksoldat. Dom har ju lagt in ett helt nytt system för det som ger en betydligt mjukare och skönare kännsla att styra spelaren. Det har jämförts bla med HL2 av personer som testat spelet.
Så nu kan man förhoppningsvis få dö på fienden lättare inomhus. BF1942 var ju helt värdelöst inne i hus och dylikt.

Jag hoppas du har rätt där, men det är även något jag själv tror kommer bli en markant skillnad.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Relik 📜

BF2 kommer däremot sälja som smör i solsken.

Kommer nog ge WoW en rejäl match om "Årets spel".

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5800X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Härligt!
Det här känns verkligen som ett spel som kommer att vara köpvärt! Speciellt eftersom det är utvecklat av svenska digital illusions, man vill ju stödja svensk spelindustri :D. Men det kommer säkert även att vara skitkul!

Visa signatur

- AMD 2500+ @2,41Ghz - ABIT Nf7-s - Leadtek GeForce 6800GT 256mb - 2x TwinMOS 512mb - 2x IBM 120gb + 1x Seagate 200gb hdd - Hyundai L90D+ 19" TFT

Permalänk

21 Juni.. YES... Fy FAN VA NICE! Hehe.. gissa vem som har semester v.24-27 då då? Moooiiiihaaaa

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Fint att det är guld

Synd att det släpps efter Dreamhack

Permalänk

Haha vad kul det skulle vara om spelet verkligen sög

Eller nej förresten det skulle de inte alls
Jag vill ha spelet nuuuuuu!!

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk

Aja, blir väll till att bli ett nytt datorsystem för mig.

Permalänk

JAAAAAAAAAAAAAA!

Permalänk
Medlem

Vad ska man säga?

Äntligen!

Då blir det att hämta ut delarna på posten strax.

Då möts vi strax på slagfältet killar!

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm. Då är det väl dags att köpa nytt grafikkort då Känns inte som om mitt 9600Pro kommer hänga med så bra. Tror ni ett 6600GT duger för att det ska flyta på fint och samtidigt vara någorlunda behagligt att titta på?

Edit: Skärmdumparna i BF2se.TDGs.screenshots_japan.rar ser ju fattiga ut som fan. Inga skuggor t.ex. Hoppas det där inte är representativt av hur det faktiskt kommer se ut.

Permalänk
Medlem

typ......WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
Hmm. Då är det väl dags att köpa nytt grafikkort då Känns inte som om mitt 9600Pro kommer hänga med så bra. Tror ni ett 6600GT duger för att det ska flyta på fint och samtidigt vara någorlunda behagligt att titta på?

Edit: Skärmdumparna i BF2se.TDGs.screenshots_japan.rar ser ju fattiga ut som fan. Inga skuggor t.ex. Hoppas det där inte är representativt av hur det faktiskt kommer se ut.

Skuggor lär finnas, finns ju till och med riktigt fina i BF1942.. Kolla på introfilmen, mycket ingame där.. tror den visar ganska bra hur det kommer se ut.

Tror ett 6600GT kommer palla det bra, kanske inte maxa upplösning och detaljer, men det kommer nog inte många kommer göra.

Ni kommer väl ihåg hur mycket BF1942 hackade när det var nytt?

http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&q=1059
http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&q=1220

I dom trådarna snackar vi om vilken hårdvara som kommer funka till BF2, på BF2.se:s forum..

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

ÄNTLIGEN!!
Ska man boka det eller vänta på att EBGAMES ska släppa?
skulle ju behöva ett nytt headset också

Permalänk
Medlem

Demot inte så långt borta:

Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week.

Once again these features are not 100% final but the demo will contain:

One map
16-player single player
16 and 32-player multiplayer
Time limit per round

http://www.eaplay.com/australia/community/messageboards/game/...

Permalänk

Var kan man köpa det så billigt som möjligt?

Edit. Kostar 449 på dcon.se, dyrt dyrt dyrt..

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Relik 📜

Är du medlem på Bf2.se eller gameplayer kostar det 399:-.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad musiken i introt till Battlefield 1942 heter ? Älskar den musiken

Permalänk
Relik 📜

Den är specialgjord. Vill du ha den kan jag fixa, har den på datorn.

Visa signatur

Permalänk

vad är kraven för det spelet? hur bra dator måste man ha?

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Den är specialgjord. Vill du ha den kan jag fixa, har den på datorn.

Ja tack

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
21 Juni.. YES... Fy FAN VA NICE! Hehe.. gissa vem som har semester v.24-27 då då? Moooiiiihaaaa

Gissa vem som har semester v.22-32 då? haha jag älskar de svenska gymnasiernas sommarlov...

EDIT: ser ni en sån här:

så kanske det är jag!

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
Gissa vem som har semester v.22-32 då? haha jag älskar de svenska gymnasiernas sommarlov...

EDIT: ser ni en sån här:
http://files.ea.com/downloads/eagames/official/battlefield2/u...

så kanske det är jag!

Ja precis... sommarlov. Kommer lova dej att du kommer uppskatta ledigheten mer när du kommer ut i det värkliga arbetslivet...

Ps... Jag kommer stå först utanför Game ( Gränby centrum \ Uppsala ) morgonen den 21:a ! Sedan är det 230 blås hem. Min 850 Turbo++ kommer glöda som ett glödgatt spett när man sladdar in på gården Ds.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

hehe kommer nog inte äns flyta på mitt 6800GT

kommer Demot ut denna lördagen/söndagen?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

Detta är ett måste-ha-spel som Half-Life 2 det MÅSTE köpas och inget annat

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Citat:

Sitter i samma sits, köpa eller inte köpa. Hmm... ska nog iaf testa demot. Men jag tror nog att det kommer kunna rulla på low/medium på rätt okej upplösningar. Mitt kort har aldrig svikit mig förr! Fan ta't om det gör det nu:p

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
"yay".

Word