Tecken på att man spelat för mycket...

Permalänk

den dubbel postade!! inte mitt fel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Det har hänt mig ett par gånger när man är riktigt trött och har suttit vid datorn för länge, när man ska anteckna nåt med penna och papper. Då kommer man på sig själv med att försöka markera pappersblocket med muspekaren

har gjort något liknande; tänkt snabbt tanken att "sudda" ut något man ritat eller skivit IRL med paints "radergummi"/Backspace. xD

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

när jag spelade call of duty 2 för ett tag sen så kom min mamma in i mitt rum och istället för att bara vända mej om drog jag musen snabbt åt höger så jag vände mej på spelet ist för i verkligheten

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

När man blir ledsen för lite fps dropp

Visa signatur

#CPU:i7 920 @ 4Ghz + Corsair H70 #GPU:ASUS GTX 1060 3Gb
#Moderkort:Rampage III Formula x58 Socket 1366 #PSU:Cheftec 650w#RAM Corsair Dominator 1600mhz 12gb

Permalänk
Medlem

Själv brukar jag säga "Where is Alma?" och är redo på att skita i brallan.

Visa signatur

None

Permalänk

När man ser en minimap i synfältet när man ska gå bussen. (wow)

eller ctrl+z har man ju tänkt ett par gånger.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

Söka i texter och försöker hitta ctrl + f, men det har nog redan så många sagt ändå

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

När jag fick mina glasögon tänkte jag "Jävlar vilken upplösning"

Permalänk
Medlem

Inte min men dock lite småkul.
"När man säger till kompisen att planta istället för att trycka på stop när man vill hoppa av bussen.

Permalänk
Medlem

ja sitter i vent ganska ofta, och när ja snackar me någon som sitter bredvid mig eller nått sånt så håller ja in mic knappen,

eller om ma lirar mycke cs, så skriver man alltid "Y" före första bokstaven i en konversation.

leta efter cnt + F i rl har jag gjort ett par gånger också.
skulle vara så jeffla bra om de fanns !

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Mina meningar brukar ibland börja på Y eller U

Detta kanske inte beror på spel, men när man lyssnar på musik för ofta hemma och man har en quickswitch knapp så att man kan byta låt med.
Och sen är man hemma hos nån polare o lyssnar på radio, och då spenerar man några sec då och då för att leta efter knappen för att byta låt
Sen tänker man, shit, det är ju radio

Permalänk
Avstängd

När man säger ''Fan va fult 'renderings fel på träden'' :P. Eller om man ser att nån glida fram på gatan. Eller om det börjag lagga i verkligheten haha

Permalänk
Avstängd

Jag brukar inte måla/rita mycket irl.
Men så kom bildlektionen, jag målade ngt som jag tyckte blev fel, så blev första reflexen CTRL+Z.
Inget spel, men för mycket datoranvändande kanske.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
när jag spelade call of duty 2 för ett tag sen så kom min mamma in i mitt rum och istället för att bara vända mej om drog jag musen snabbt åt höger så jag vände mej på spelet ist för i verkligheten

är du alvarlig?

vissa saker man hör låter ju helt vrickat, ni kan väll knappast gå runt och säga y innan ni säger något?
verkar som vissa är lite tröga "tog ett tag innan jag fattde" "tog ett tag innan jag insåg" "gjorde det men insåg sedan" mycket sådant man ser

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kmet

Hahaha! Samma här!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
är du alvarlig?

vissa saker man hör låter ju helt vrickat, ni kan väll knappast gå runt och säga y innan ni säger något?
verkar som vissa är lite tröga "tog ett tag innan jag fattde" "tog ett tag innan jag insåg" "gjorde det men insåg sedan" mycket sådant man ser

sånt har väl varje människa gjort

eller liknande = man sitter på matten, fortfarande inte sovit sen natten innan, och ska ta upp miniräknaren.. och instinktivt så försöker man dra "musen" för att klicka på miniräknaren.. sen har det hänt att man försökt dra upp kör - calc.. inget gick nå vidare -_-

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
hade svårt att hitta korsordet i city idag och för en liten sekund försökte fingrarna hitta Ctrl+F på tidningen, helt sjukt!

Där lärde du mig nått!

för övrigt så har jag inte upplevt några sådana tecken...

Permalänk
Medlem

När man kör upp läxan i asset för att läsa matrialet.

Permalänk
Medlem

Jag har väl spelat ganska mycket och intensivt i mina dagar, men har aldrig blivit så påverkad. Det enda jag kan komma på är när man sitter framför datorn och morsan ropar på en så trycker jag reflexmässigt på push-to-talk knappen för ventrilo när jag svarar.

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhebb
Jag har väl spelat ganska mycket och intensivt i mina dagar, men har aldrig blivit så påverkad. Det enda jag kan komma på är när man sitter framför datorn och morsan ropar på en så trycker jag reflexmässigt på push-to-talk knappen för ventrilo när jag svarar.

Det händer allt för ofta att man pratar IRL med vent knappen... Speiellt i när man snackar i telefon. Dock börjar jag bli rätt van nu tror jag

Permalänk
Medlem

Så fort man gör bort sig med pennan så vill man bara föra vänsterhanden mot ctrl+z. Gah, varför har vi inte den funktionen? Sudd känns så tidigt 90-tal.

Permalänk
Medlem
Permalänk

när jag satt och spelade ut alla baldurs gate och icewind dale spelen så slog det mig när vi körde upp på en nysnöad garageuppfart att ifall snön hade bildäcks resistence så skulle det se ut som att vi kom från tomma intet när vi hoppade ut ur bilen..

Permalänk
Medlem

min kompis fick sånt ryck, han hade kollat för mycket på scarface så sa han en gång: Fuck you man, med Tony Montana röst till en kompis & han gjorde sig inte till, det bara kom fram haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När man åker buss och kollar ut genom fönstret och tänker "fan va snygg grafik de va här då"

Permalänk
Medlem

när man tappat bort nånting o är på väg till datorn för att söka efter det...

har hänt måånga gånger

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
sånt har väl varje människa gjort

eller liknande = man sitter på matten, fortfarande inte sovit sen natten innan, och ska ta upp miniräknaren.. och instinktivt så försöker man dra "musen" för att klicka på miniräknaren.. sen har det hänt att man försökt dra upp kör - calc.. inget gick nå vidare -_-

kanske jag som sitter för lite vid datorn då jag aldrig gör något sådant, eller så skiljer jag helt enkelt på saker och ting bättre än vissa?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk

När jag bad morsan göra mat och vatten åt mig då hon väckte mig..
(För mycket wow då )
Det där med CTRL-F har hänt flera gånger och att man klickar in push-to-talk-knappen när man ska säga något till sin morsa/farsa har ju hänt
Värsta var nog det dära med mat och vatten, men jag och mina lika nördiga polare använder nog "Lol" rätt flitigt IRL men försöker att skratta vanligt istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kmet

Hände mig med Tror jag tänkte "Jävlar vilken view distance" till och med.

Visa signatur

[Intel C2D E6600][Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3GB][Gigabyte GA-965p-DS3][Gigabyte HD 4850][Corsair 520w][Samsung 250gb SATA-II][Enermax Chakra]

Permalänk
Medlem

Efter att intensivt spelat MS röj ett par timmar i sträck så blev mitt tänkande lite underligt, när ja skulle sätta mig vid bordet såg jag stolarna som markörer att det fanns minor i närheten. Så man blir ju onekeligen påverkad. Att ja spela så länge var för att ja var tvungen o slå polarens rekord.

Får väll tillägga att det var i kombination med att man vart vaken lite över ett dygn.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //