Dustine Home Äger!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheGimp
HAHA!!! Postförskott är så jävla 1900-talet! Snälla, skaffa ett kort, lol.
Iallafall så fick jag det jag beställt(nästa dag) och efter 23 timmar var det installerat i burken. Grym service. Jag sa det om fri frakt lite fel, det är ju bara juni(nu är det juli) ut, så passa på och beställ.

FEL!! d står faktist augustimånad,bevise http://putfile.com/pic.php?pic=7/20410100064.jpg&s=x1 www.dustin-home.se okej min stavning e kass sooo?sen blir d inte bättre då ni inte fattar o ja bli upp rörd o så....sluta kacksa me mej så kan d bli bättre så man itne blir sur

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

Herregud människa, tror det är dags att vara lite närvarande på svenska lektionerna? Kanske dags att dra ner på CS?

Permalänk
Medlem

Re: Dustine Home Äger!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
love på dom att dom börja sälja till privata personer!!!för d funkar hur bra som hälst,,,som ida nu då ja la en hdd i korgen o 1½ h seanre d den på packad i posten o på väg till mejj = samma me db.com o komplett = vänta 2 dar så nu har ja den imårron o så e d DESSUTOM frakt fritt(!!!)plzzzzz,,,beställ ni me där så att dom ida fortsätter sälja till personer o inte företagen......nästan ja hoppas på dom klanta sej lr d är trasit så ja får traya supporten men inga prolblem tror ja för ja tror ja hörde d e bra support?
/nöjd kund

Stressad?

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
FEL!! d står faktist augustimånad,bevise http://putfile.com/pic.php?pic=7/20410100064.jpg&s=x1 www.dustin-home.se okej min stavning e kass sooo?sen blir d inte bättre då ni inte fattar o ja bli upp rörd o så....sluta kacksa me mej så kan d bli bättre så man itne blir sur

? lugna ned dig så man hinner med att läsa..

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Herregud.. HERREGUD!! Nån mer än jag som har hört på nyheterna att för dom skolelever som inte "hänger med" i skolan så ska det finnas sommarskola, Jag vet vem som skulle verkligen behöva gå i den..

Mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Ni förstår väl att grabben (antar att det är det) driver med oss? Han sitter säkert och gottar sig åt alla kommentarer. Man får ju hoppas det i alla fall. Tänk när han blir stor och ska börja söka jobb och skriva ansökningshandlingar.

"Tack för visat intresse. Tyvärr kan vi inte avkoda Er ansökan. Vänligen återkom med uppgift om lämplig codec".

"vvaffaa..... d e dumma e d? fattar nada gör i. jevla abbetsskivare. drrrrrraa nått sketagamalt övver deg jevla gube!!!. klart fatta ,,, vad jeh skrever.... nooooobieeeee. code kan du hita i aslet gubejevel.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalvsylta
Ni förstår väl att grabben (antar att det är det) driver med oss? Han sitter säkert och gottar sig åt alla kommentarer. Man får ju hoppas det i alla fall. Tänk när han blir stor och ska börja söka jobb och skriva ansökningshandlingar.

"Tack för visat intresse. Tyvärr kan vi inte avkoda Er ansökan. Vänligen återkom med uppgift om lämplig codec".

"vvaffaa..... d e dumma e d? fattar nada gör i. jevla abbetsskivare. drrrrrraa nått sketagamalt övver deg jevla gube!!!. klart fatta ,,, vad jeh skrever.... nooooobieeeee. code kan du hita i aslet gubejevel.."

HAHAHHAHAHHA!!!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Hedersmedlem

Aja, nu räcker det.

Skicka mail snelprezt om du inte vill att den skall låsas.

*Tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe