Internet shop ?

Permalänk

Internet shop ?

Vet ni nån internet shop som har nästa dagen leverans ? ingen lust o vänta 5-6 dagar på en hårddisk.

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem

Har butiken i fråga hårddisken på lager så brukar sakerna komma fram dagen efter. Om man nu inte bor i Kiruna och beställer från datorbutiken som har lager i skåne då...

Webhallen har jag bra erfarenheter av(åtminstone leveranstider).
Dustinhome är det många på forumet so mgillar också.

shg.biz är billiga... jag har dock aldrig handlat där.

Datorbutiken.com brukar också få iväg sina saker fort...

Allting hänger som sagt på att varan finns i lager och du bor ju i närheten av stockholm så det ska nog inte vara några problem. Annars kan du väl handla lokalt... någon affär i finspång borde väl ha gårddiskar till hyffsat pris?

Permalänk
Hedersmedlem

dustin lägger jag mina pengar på när jag inte orkar vänta

Permalänk
Medlem

Dustin om man måste ha dagen efter.

Permalänk

Webhallen är snabba, max 2 dagar, men detta är ENBART om varan är i lager, vilket den antagligen inte är.

är den inte det, så är det minst en veckas leveranstid...
beror mycket på vad du bor med. och lite om tur.
har väntat i 4 dagar på två tangentbord och en usb-kabel från Datorbutiken.com nu... börjar bli tröttsamt. vill ha den där kabeln NU!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Dustin för tusan.

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Dustin helt klart

Permalänk
Medlem

Det bör alla seriösa butiker klara av om du väljer företagspaket istället för vanligt paket, kostar lite mer men garanterat framme dagen efter.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Det bör alla seriösa butiker klara av om du väljer företagspaket istället för vanligt paket, kostar lite mer men garanterat framme dagen efter.

Ja, om kunden är ett företag. Annars blir det snarare motsatt effekt.

I nio fall av tio är det ju dessutom inte fraktsättet som gör att man får vänta några extra dagar.