FAQ: Styla ditt skrivbord/Visa era stylade skrivbord här!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fillow
Gillar verkligen ditt väderscript! Vad använder du för program? Har du lust att dela med dig?

RainMeter med HUD.vision skinnet. Du måste följa tråden vettu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Buio: Snyggt!

Här kommer mitt nya.

http://pici.se/pictures/jAyWzuhno.jpg

Finns det möjligen länk till bakgrund?

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trance_Allstar
Finns det möjligen länk till bakgrund?

http://pici.se/434049/?size=fullsize

Permalänk
Avstängd

Lekte lite i PS, Vad tycks? för mycket eller helt ok?

http://i222.photobucket.com/albums/dd172/piddeman/Live4M.jpg

Tog nån timme å göra

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Fult som stryk.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Lekte lite i PS, Vad tycks? för mycket eller helt ok?

http://i222.photobucket.com/albums/dd172/piddeman/Live4M.jpg

Tog nån timme å göra

Den dära grejjen där åt höger, hur gör man en sån? Den saken som går nera och är grön.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Den dära grejjen där åt höger, hur gör man en sån? Den saken som går nera och är grön.

:), Först så ritar du med en ''vanlig'' brusch'' sen tar du -Filter-----Stylize---Wind Sen när du har fått bra ''spikes'' så tar du -Filter----Render---Fibrers, Sen leker du lite där inne tills du är nöjd

Hoppas att du förstår ^^ då det är lite klöddigt och förklara men hoppas det hjälpte <3

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SneeX
Fult som stryk.

+1

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
:), Först så ritar du med en ''vanlig'' brusch'' sen tar du -Filter-----Stylize---Wind Sen när du har fått bra ''spikes'' så tar du -Filter----Render---Fibrers, Sen leker du lite där inne tills du är nöjd

Hoppas att du förstår ^^ då det är lite klöddigt och förklara men hoppas det hjälpte <3

Det gick, men nu har ju jag svenska PS så
Varför skrev du <3 efter "men hoppas det hjälpte"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SneeX
Fult som stryk.

Second that

Permalänk
Avstängd

Tycker ni min bild e ful? :(, Taskigt, Men kritik skapar mästare Kan ni göra bättre? ^^

=ultrafox= Jepp du fick ett <3 Fler <3 to the people!!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Tycker ni min bild e ful? :(, Taskigt, Men kritik skapar mästare Kan ni göra bättre? ^^

=ultrafox= Jepp du fick ett <3 Fler <3 to the people!!

Det där var inte kritik du fick. (Med god chans att få sura miner på mig:) Det var omoget trollande bara, utav vilken anledning vet jag inte och jag tänker inte spekulera i det heller.

(För att mitt inlägg ska innehålla något gnutta av mening:) Visa upp ditt alster på deviantART, där det gör sin rätt.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hund
Det där var inte kritik du fick. (Med god chans att få sura miner på mig:) Det var omoget trollande bara, utav vilken anledning vet jag inte och jag tänker inte spekulera i det heller.

(För att mitt inlägg ska innehålla något gnutta av mening:) Visa upp ditt alster på deviantART, där det gör sin rätt.

Va då trollande, den är ju ful (inget illa menat piddeman), bara massa äckliga 3d effekter och fula färger.

Visa signatur

pff

Permalänk

murkaz: Wallpaper?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
murkaz: Wallpaper?

På hemsidan för Diablo III

Visa signatur

pff

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Buio: Snyggt!

Här kommer mitt nya.

http://pici.se/pictures/jAyWzuhno.jpg

Vad kör du för mediaspelare som ser ut sådär?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 246mag
Vad kör du för mediaspelare som ser ut sådär?

Jag använder Winamp, med skinnet Spirit (http://stefanka.deviantart.com/art/Spirit-10310941) och sen laddar du hem det, klickar på den du vill använda. Finns ju en black och en white.

Se till så du har Alpha Blending aktiverat med, Options > Preferencs > Modern Skins > Alpha Blending > Bocka i Alpha Blending.

Annars kommer det se HELT cp ut.

Permalänk
Medlem

Nuvarande skrivbord, sitter med en 24" skärm och en 19" skärm.

Visa signatur

Arch | Samsung S20 FE 5G

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hund
Det där var inte kritik du fick. (Med god chans att få sura miner på mig:) Det var omoget trollande bara, utav vilken anledning vet jag inte och jag tänker inte spekulera i det heller.

(För att mitt inlägg ska innehålla något gnutta av mening:) Visa upp ditt alster på deviantART, där det gör sin rätt.

ah juste den sidan hade jag glömt :D,

det är lugnt jag kan ta kritik då vet man vad som ska förbättras <3

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sirskulltrail
http://img261.imageshack.us/img261/7324/14516430.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/14516430.jpg/1/w1920.png

Liten uppdatering såsom nya ikoner i docken och nytt wallpaper!

Skulle nån vänlig person kunna länka till dom ikonerna ?

Har kollat på devianart och en bit bakåt i tråden men har inte hittat dom...

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Snusfri

Slängt in Win 2k3 R2 SP2 nu på lappen.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gwanto
Skulle nån vänlig person kunna länka till dom ikonerna ?

Har kollat på devianart och en bit bakåt i tråden men har inte hittat dom...

http://leechiahan.deviantart.com/art/Lucid-Icons-104175952

Permalänk

EpicBoobs: Varför inte XP?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
EpicBoobs: Varför inte XP?

För att serverOS:en är otroligt stabila och mkt trevliga:) samt spelar man inte men fortfarande vill ha windows är just dessa os trevliga.

Sen kanske han köra dhcp, ad etc på sin primärburk

Permalänk
Snusfri
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
EpicBoobs: Varför inte XP?

Trodde mina känslor för XP var vida kända över SweC nu, men jag anser att XP är det värsta OS'et som någonsin gjorts och aldrig borde få komma nära en dator.

Sen som tcntad säger så är Win 2003 grym stabilt och snabbt, använder min laptop till att surfa på ibland och primärt för att kolla på film/tv-serier när jag åker buss.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Nu har inte jag testat Win 2003 så jag vet inte om det är bättre än XP.

Kanske skulle testa det någon gång?

Men men, inte för mycket OFFtopic, back to ontopic.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Jag använder Winamp, med skinnet Spirit (http://stefanka.deviantart.com/art/Spirit-10310941) och sen laddar du hem det, klickar på den du vill använda. Finns ju en black och en white.

Se till så du har Alpha Blending aktiverat med, Options > Preferencs > Modern Skins > Alpha Blending > Bocka i Alpha Blending.

Annars kommer det se HELT cp ut.

Tackartackar, snyggt tema som attan, synd att jag inte är ett stort fan av Winamp... Men ska ge det en chans några dagar

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpicBoobs
Trodde mina känslor för XP var vida kända över SweC nu, men jag anser att XP är det värsta OS'et som någonsin gjorts och aldrig borde få komma nära en dator.

Sen som tcntad säger så är Win 2003 grym stabilt och snabbt, använder min laptop till att surfa på ibland och primärt för att kolla på film/tv-serier när jag åker buss.

Förutom att det är bättre för spel än något annat som finns just nu och kommer vara till W7 är ute i skarp version.
Aldrig haft problem med XP direkt, hängt sig vad 2-3 gånger senaste 4-5 åren lr något.

Allt funkar utmärkt.

Och tja du har rätt fett fel ang värsta OS
1 ord Windows ME, det oset är det sämsta microsoft skitet jag varit med om och vet jag inte är ensam om det.

Efter det kommer lolvista som tom visat sig i försäljning att det suger och hell tom ms har erkänt att det inte blev vad dom hoppades.

XP > allt
Byte får man göra när allt funkar 100% i W7.

Permalänk
Snusfri
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Förutom att det är bättre för spel än något annat som finns just nu och kommer vara till W7 är ute i skarp version.
Aldrig haft problem med XP direkt, hängt sig vad 2-3 gånger senaste 4-5 åren lr något.

Allt funkar utmärkt.

Och tja du har rätt fett fel ang värsta OS
1 ord Windows ME, det oset är det sämsta microsoft skitet jag varit med om och vet jag inte är ensam om det.

Efter det kommer lolvista som tom visat sig i försäljning att det suger och hell tom ms har erkänt att det inte blev vad dom hoppades.

XP > allt
Byte får man göra när allt funkar 100% i W7.

Bättre för spel, nu måste du ha tagit något skumt piller.
Det finns ett flertal rapporter att Win7 Beta (dvs innan RC) är bättre och snabbare på spel än XP.

Sen att kalla Vista for LolVista tyder på ännu mer okunskaps, Vista är BÄTTRE än XP, i alla tester jag läst och vad själv upplevt, det är stabilare, snyggare och mer logiskt.

Ja, MS har sagt att Vista inte var vad dom tänkt sig, men ändå så var det mycket bättre än XP.

Nu ska vi inte spamma sönder denna tråd mer, utan vi kan det i PM.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk