Hej alla..
Jag har ett litet problem med min dator. Det är så här va att jag för nån vecka sen startade datorn och den gick som den skulle ända tills windows laddas.. ni vet då när det är svart bakrund och windowsloggan i mitten.. aja ni vet säkert :D:D
Då blev skärmen svart... och datorn stängdes av när man tryckte på ON knappen.. annars brukar man behöva hålla den inne.. men efter ett tag när jag tryckt på allt ifall ngt skulle sitta löst så funkade den normalt... i ca 3 dagar
Då kom nästa problem.. den ville inte starta överhuvudtaget.. det händer alltså ingenting.. efter att ha låtit datorn stå ett par dagar o jag har tryckt på lite alltmöjligt och till slut fått spelet, då hoppade den igång igår.. men inte helt.. nu är den igång o så men skärmen är svart och som ni vet så är det en lampa på skärmen som lyser när skärmen är igång men den blinkar nu.. hmm.. o så behöver man hålla in knappen för att stänga av datorn.. som man ska behöva.. Och en sak till.. nu när jag startar den så låter den inget.. annars när jag startar den så ska den ju låta lite.. inte gnissla alltså.. aa det är svårt o förklara men den ska låta så iaf men den gör inte det nu..
Vad är felet?? Är det:
1: Trasigt Nätaggregat..
2: Trasigt Moderkort..
3: Eller ngt annat fel..
Tack på förhand för all hjälp jag kan få..