Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
vad ska jag nu köpa för spel?

Permalänk

lumines?är inte det ett pussel spel?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Musikälskare

ryktades om ett batteri med dubbel batteri-tid, stämmer det?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
lumines?är inte det ett pussel spel?

japp, och det är väldigt bra.

klicka på bilden för recension, filmer och bilder.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
japp, och det är väldigt bra.

klicka på bilden för recension, filmer och bilder.

haha,ser precis ut som nått sorts tetris,ett sånt där beroendeframmakallande spel:).
blir nästan som det gammla tetris på gamboy,en klassiker som håller lääänge...simpelt men ändå så roligt:).

nu såg jag bara på en av filmerna på den där sidan,hur många slags "pussel" spel finns det på spelet:)?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Hur funkar det att surfa med sin psp ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Hur funkar det att surfa med sin psp ?

skulle jag också vilja veta.
iofs så har jag inte fått min PSP än,men kan ju vara trevligt att veta när man får den.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

När sänks priset?

Permalänk
Medlem

Vad är det för skillnad på memmory stick duo PRO och memmory stick duo bara? Och vad är magic gate?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Vad är det för skillnad på memmory stick duo PRO och memmory stick duo bara? Och vad är magic gate?

Memory stick duo är max 128 mb medans Memory stick PRO duo är 4 gb, 2 gb finns är det största som går att köpa just nu. Magic Gate är, vad jag har fattat, kryptering på minneskortet.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Hur funkar det att surfa med sin psp ?

Ursprungligen inskrivet av Joul
Hur funkar det att surfa med sin psp ?

var skeptisk i början med att surfa med psp:n. men jag tycker det funkar väldigt bra. får känslan utav att surfa med en handdator. man kan anpassa hur sidan ska visas i tre olika vyer; "normal", "just-fit" och "smart-fit". Det är en kul grej iaf.

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Memory stick duo är max 128 mb medans Memory stick PRO duo är 4 gb, 2 gb finns är det största som går att köpa just nu. Magic Gate är, vad jag har fattat, kryptering på minneskortet.

Tack så mycket

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
ryktades om ett batteri med dubbel batteri-tid, stämmer det?

Ja de finns. Är lite större än ett vanligt batteri, men datel påstår att de bara blir skönare med deras batteri...
http://www.gameseek.co.uk/productdetail/PSPnvyhhbm3vunr0kvq/#...

Jag skicka iaf ett mail till min brorsa i england och sa att han ska köpa en åt mig...
Så kommer få den om 1-2veckor...
Här är det billigaste jag hitta, http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=MAXPOWERPSP

Upptäckte nu att Non-UK frakt bara är 1£, skulle inte blivit så mycket dyrare att beställa hem de direkt...

Lumines är ett halvroligt spel, gillar inte pussel spel, men detta gick att spela, men inget toppen spel...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Testade faktiskt Lumines i affären nyss, sådär.
Alltid varit ett tetris fan sen jag fick min gameboy -89 så jag borde gilla det.. men jag kom nog inte riktigt in i det..

Nu lutar det åt THUG 2 Remix, nån som kört det?

Permalänk
Medlem

fan nu blir jag verkligen verkligen verkligen sugen på PSP. Och Lumines verkar riktigt nice då jag älskar pusselspel. Men det som känns lite smått kasst nu är att även om man ger 2700kr för PSP så kommer ju spelen där efter kosta 500kr. Trodde man hade helt andra priser för bärbara spel. typ 250 kr max. Som någon innna sa, vet någon när PSP sänks i pris och hur länge håller denna konsol innan dom släpper ut en ny?

Vore inte skoj och köpa sen kommer PSP2 nästa år.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koppp
fan nu blir jag verkligen verkligen verkligen sugen på PSP. Och Lumines verkar riktigt nice då jag älskar pusselspel. Men det som känns lite smått kasst nu är att även om man ger 2700kr för PSP så kommer ju spelen där efter kosta 500kr. Trodde man hade helt andra priser för bärbara spel. typ 250 kr max. Som någon innna sa, vet någon när PSP sänks i pris och hur länge håller denna konsol innan dom släpper ut en ny?

Vore inte skoj och köpa sen kommer PSP2 nästa år.

Det tog 3 år innan spelutvecklarna lärde sig dra nytta av hela PS1 kraften, PSP kommer räcka minst lika länge med tanke på att den inte ens går i full hastighet än (Alla spel klockar ned den till 233Mhz, 333Mhz är "native" frekvens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
Testade faktiskt Lumines i affären nyss, sådär.
Alltid varit ett tetris fan sen jag fick min gameboy -89 så jag borde gilla det.. men jag kom nog inte riktigt in i det..

Nu lutar det åt THUG 2 Remix, nån som kört det?

har kört thug 2 men vr inte så förtjust i det.
men då kanske jag ska tillägga att jag aldrig vart en dunderfan av th-serien

angående dynasti warriors så är det lite si och så med spelet.
det är sega laddningstider och ibland lite trögflytande men det är ju trots allt dynasti warriors och iom att jag gillar i princip allt som koei har släppt så kommer jag nog att hålla mig med spelet ett tag iaf.

för att se film på era pspn idag så rekommenderar jag att ladda hem psp video 9 (från www.pspvideo9.com) som konverterar era filmklipp till ett för pspt läsbart format. det finns även anvisningar till hur man ska göra för att få det att funka på sidan.

om det är något annat man vill ha så rekommenderar jag www.pspupdates.com som har en hel del saker om och för psp samlat. en sak jag laddade hem från deras filarkiv var ett txt-till-jpeg program som enkelt konverterar e-böcker till jpg bilder som man helt enkelt lägger in på pspt som ett fotoalbum. kan säga att det fungerar mkt bra.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Uppgradera inte er 1.51,1.52 till 2.0 om ni vill spela emulators!

"Yoshihiro has successfully managed to downgrade version 1.51 and version 1.52 firmwares to version 1.50! He will release how to do so on September 1. Lets hope it's true."

De skulle kommit, men va väl inte helt bugg fritt, kommer inom några dagar!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Tackar för pspvideo9 länken, tänkte precis fråga om något liknande prog

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Vilken version är det som säljs här i sverige.
Om jag köper en PSP i game tex får jag 2.0 då?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Nån som e intressetrad av att köpa Dynasty warrior UMD för 200kr? Den e helt ny! Varför ska jag då sälja d om den e ny???? man bör nog japanska för att ens komma igång! Köpte d i Singapore o dem jävlarna sa att d e bara att spela, inga problem med menyer osv! LITA INTE PÅ DEM!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Vilken version är det som säljs här i sverige.
Om jag köper en PSP i game tex får jag 2.0 då?

1.52 har jag för mig... Du får en demo skiva där 2.0 finns...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jag har version 1.50! Snacka om att jag har spel hehe.......

Permalänk

så version 1.52 gör så att man kan spela emulatorer osv?eller måste man nergradera till 1.50?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Hade sony varit smarta hade dom ju lagt in 2.0 från börja, de måste väl ändå ha följt lite av vad som händer på psp hacking fronten

Permalänk
Medlem

YESS för då kan man nergradera till 1.50 snart

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

´är man bara ute efter emulatorn så är GP32an mycket bättre köp. dock så är den bra mycket fulare.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Borde ha köpt 2gb minneskort! får inte plats med allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
´är man bara ute efter emulatorn så är GP32an mycket bättre köp. dock så är den bra mycket fulare.

vad är det som gör det bättre på gp32'an? hur vet du att det är bättre har du testat den?

EDIT: menade gp32

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kan ha sex med sin psp! Då hade jag slängt ut tjejen!