Permalänk
Medlem

Kolla in denna video från PGR3 som visar miljöerna. Det är helt otroligt snyggt.
Videon är på 8mb och MÅSTE ses :O.

http://www.xboxyde.com/news_2390_en.html

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Min D-link 604 funkar iaf prima

Visa signatur

A64 3000+ @2205Mhz (9*245) :: Zalman 7000B-AlCu :: EPoX EP-8KDA3J :: 512MB Crucial BallistiX pc4000 :: Leadtek 6800nu 12x1,6vp @370/880 :: NEC 3500A :: WD 160GB (8MB)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Kolla in denna video från PGR3 som visar miljöerna. Det är helt otroligt snyggt.

Oj... Vänta lite, jag ska plocka upp hakan...

Det där var snyggt! Och det bästa är att det är in-game och inte nån CGI-skit Jäflar vilka detaljer på vissa saker! Vill ha demo... nu!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Skapligt snyggt!
Det där är next-gen grafik lätt!
Längtar tills jul då jag får min 360 (:

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Oj... Vänta lite, jag ska plocka upp hakan...

Det där var snyggt! Och det bästa är att det är in-game och inte nån CGI-skit Jäflar vilka detaljer på vissa saker! Vill ha demo... nu!

Tror du fortfarande att killzone, t ex, var gjort, animerat, i ett datorprogram så som 3dsmax?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Tror du fortfarande att killzone, t ex, var gjort, animerat, i ett datorprogram så som 3dsmax?

Det killzone som visades upp till PS3 var inte ingame iaf.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Det killzone som visades upp till PS3 var inte ingame iaf.

Det var inte gameplay. Det var inne i spelet, men eftersom det var en sån tidigt build (6 månader) så flöt det självklart inte på bra. Så man har speedat upp det, vilket egentligen är att förrendera.
Men tekniskt sett är det ingame.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var inte gameplay. Det var inne i spelet, men eftersom det var en sån tidigt build (6 månader) så flöt det självklart inte på bra. Så man har speedat upp det, vilket egentligen är att förrendera.

Vadå tekniskt sett ?

Permalänk
Citat:

Nu handlande det inte om Killzone utan om PGR 3! Har du ens sett videon? I så fall förstår jag om du inte vill tala om det.

Permalänk
Medlem

hmm köpa data lr ett xbox 360, blir jävligt sugen på 360 igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej det var en 3dsm film som tog 6månader för dem att göra, det skulle visa vad de trodde att ps3 skulle klara av. Så tekniskt sett så är det inte ingame.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av !Popp3!
hmm köpa data lr ett xbox 360, blir jävligt sugen på 360 igen

i en 360 får du ju överlägset prestanda för pengarna.
Du kommer inte i närheten på långa vägar med en dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

*Offtopic*
Nån som vet namnet på låten?
Eller är den gjord för PGR3?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simons
Nej det var en 3dsm film som tog 6månader för dem att göra, det skulle visa vad de trodde att ps3 skulle klara av. Så tekniskt sett så är det inte ingame.

I en 3dsm film gör man inte sånna fel som trailen påträffade. Sluta snacka skit.
Det tog ninja theory 8 månader att få upp e3 trailen inne i spelet (även där speed up), så det är inte svårt att tro att det tog guerilla 6 månader som redan är familära med systemet. (enligt unreal tournament "portaren" är det inte mycket man behöver lära sig om man programerat till ps2 redan).

Det är tekniskt sätt ingame för att det var inspelat från "ingame".

Gelantious, det är en pet shop boys låt. "hold on london" eller nåt.
edit: Chemical brothers mena jag. "hold tight london"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En till glad xbox360-ägare
Fann mig en styck core-version på elgiganten i Hbg
Beställde lite smått och gott från dustin med, för man fick ju inte så värst mycket med

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
En till glad xbox360-ägare
Fann mig en styck core-version på elgiganten i Hbg
Beställde lite smått och gott från dustin med, för man fick ju inte så värst mycket med

Vilka spel ska du skaffa? Sen kan du också skriva in ditt Gamertag i den här tråden, kanske man kan få en lista på alla swecares GTs

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Vilka spel ska du skaffa? Sen kan du också skriva in ditt Gamertag i den här tråden, kanske man kan få en lista på alla swecares GTs

Just ja, köpte till PGR3 och beställde Condemned

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
http://crazyhamzters.com/extras/video/killzoneconfirm.wmv

Han säger att det var gameplay.

Jo men han vill väl inte släppa hypen och få folk att tro att spelet inte kommer se ut sådär.
CGI var det inte hur som helst.
(nu är iofs spel också cgi men inte samma som film-cgi. )
edit: förövrigt ser man ett fel ganska tydligt i just det där klippet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Doom 7 kommer funka lätt på Xbox (1)! Lovar att man kommer kunna se in game! Möjligtvis att det kommer bli 0.5 FPS, men det är fortfarande in game!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Just ja, köpte till PGR3 och beställde Condemned

PGR 3 ska jag skaffa till julen, Condemned vågar jag inte köra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Läste om Test Drive Unlimited i GR precis.
Fan det verkar bli det ultimata bil spelet som man (eller jag iaf) har väntat så länge på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
Läste om Test Drive Unlimited i GR precis.
Fan det verkar bli det ultimata bil spelet som man (eller jag iaf) har väntat så länge på.

Test Drive Unlimited är skit jämfört med PGR3.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH

Har du kört det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Test Drive Unlimited är ett givet köp!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Test Drive Unlimited is the shit!

Det var det spelet som fick mig att pynta fyra lax jag inte har. PGR3 är bara ett smakprov, TDU är hela kalaset!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH

Hur vet du det egentligen? Vet du ens vad man gör ?
Jag tycker du ska läsa det som stod i GR det var intressant läsning.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Test Drive Unlimited är ett givet köp!

Precis!:D Lika givet som att din bild är mindre fin. hihi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Test Drive Unlimited is the shit!

Det var det spelet som fick mig att pynta fyra lax jag inte har. PGR3 är bara ett smakprov, TDU är hela kalaset!

Kunde inte sagt det bättre själv.
Har dock inte kört PGR eller TDU men TDU verkar vara minst lika intressant som PGR3 av det jag läst.

Permalänk
Medlem

När det gäller bilspel köpte jag NFS:MW till 360. Jag tycker det är underskattat, många säger att det ser dåligt ut, men jag tycker det är mycket snyggt och dessutom roligt.

Efter det så ser jag fram emot TDU.

Permalänk
Medlem

Har ni sett Lost Planet då ?
Det verkar ju lite udda, väldigt snyggt och kul tycker jag ^^