Permalänk
Medlem

Lite bilder på nanon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
äsch.... vad är viktigast? skolan eller din nano? tänkte la de... baa o ringa o sjukanmäla sig

Jag åkte till skolan iaf
Och när jag kommer hem ligger det en lapp i brevlådan där det står att jag har ett paket att hämta. De var hos mig 5 min efter att jag åkt... Men nu har jag min nya Nano och Shure lurar iaf

Permalänk
Medlem

Den där guckan som nån polerat upp sin Nano me såg ju rätt fake ut. Såg ut som han hade nån plast film eller dyligt på Nanon som va på bilden.

Ja var å köpte ett par Sony lurar idag, sånadär med nackband och med insticks lurar.
Så eftersom den va en Lanyard typ lur så va ja tvungen att bestälal en såndär silicon case med fäste i från Istuff .

Nu är det bara temporär lösning med tejp för att hålla kvar ögglan i Nanon *haha*

Pdaddy

Visa signatur

Antec P180 | Antec TPII550W | ASUS A8N-E | AMD X2 4400+ | CORSAIR TWINX2048-3200CL2 | ASUS 7800GTX | Samsung 250Gb hdd | Raptor 74Gb hdd | G5 Mus | G15 Keybd | Hyndai L90D+ |

Permalänk

Har sålt min iPod mini och ska köpa en svart 4gb nano :D:D

Permalänk
Medlem

Fick mitt nano halsband idag. Ska byta ut lurarna snart.
Bilder:

Permalänk
Medlem

stilig!!!

hur e ljudet jämfört med original lurarna?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

stilig!!!

hur e ljudet jämfört med original lurarna?

Ingen märkbar skillnad iallafall. Jag ska klippa bort hörlurarna och ersätta dem med några hyffsade sony lurar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Ingen märkbar skillnad iallafall. Jag ska klippa bort hörlurarna och ersätta dem med några hyffsade sony lurar

Gör en bildguide eller något då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svarte Petter
Gör en bildguide eller något då.

Att löda totalt 4 st kablar tror jag inte är så kul o se : )

Permalänk
Citat:

men skriv om resultatet sen, om ljudet blev försämrat genom lödningen etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Att se någon löda fyra så tunna kablar kan vara mycket underhållande att se…
…de brukar få ett sammanbrott vid tredje försöket ungefär

(Men är man väldigt försiktig så går det ju.)

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Så nu har ja låst up Volymspärren på min Nano ..

Funkar klockrent, lite mer kräm i lurarna nu

GoPod 1.3 heter programvaran, skit simpelt tar 10 sec.

http://gopod.free-go.net/

PÅ EGEN RISK

Ja fick dock problem först, så ja tänkte skriva hur det fixa sig fall någon annan råkar ut för samma sak. Bara så ni ska slippa sitta å slita av er håret å tro att Nano'n är fucked.

När ja starta programet först (nanon då redan dockad) den hitta nanon å sa att den va capped, ja tryckte på Go men nåt blev fel, inget hände.

Jaja ja kopplar ur å in igen ... Tjittt skiten hittades inte av datorn längre, står typ att okänd USB enhet inkopplad å att nåt är fel (då börja ja bli riktigt orolig).
Stog i en readme fil att den kanske behövdes startas om, ja gjorde det förbrilt men inget hjälpte. Så ja satt me en värdolös Nano i 10 minuter innan ja hitta hur man "bootar" om den.
Tryckte ner mittenknappen och meny i 3 sec, sen starta Nanon om å hade Apple symbolen i skärmen. JAAA nu funka den :D, körde om programet å nu stog det Uncaped.

Inte för de är yber mycke mer volym, men tydligen tillräckligt för å paja orginal lurar om man kör en längre tid enligt vissa på ipod.se.
Men ändå helt klart bättre drag, TUMMEN UPP.

Pdaddy

Visa signatur

Antec P180 | Antec TPII550W | ASUS A8N-E | AMD X2 4400+ | CORSAIR TWINX2048-3200CL2 | ASUS 7800GTX | Samsung 250Gb hdd | Raptor 74Gb hdd | G5 Mus | G15 Keybd | Hyndai L90D+ |

Permalänk
Medlem

Nu har dom äntligen skickat min ipod. Skickades idag så jag borde få den under nästa vecka. Hoppas tidigt

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem

Kan någon slänga upp en mirror av GoPod? Kan verkligen inte komma in på den sidan, kommer till intron, men att försöka gå in är lönlöst.

EDIT: Funkade i IE...

Permalänk
Medlem

Fick min idag, kl 11 ringer Mr TNT "du är hemma eller?"
- Ehh, nej, jag går faktiskt i skolan.
Jag sa åt honom att slänga in den i garaget, så där låg den och väntade på mig när jag kom hem
Har slängt på en decalgirl..
Förresten, hur får man in bilder på honom ?

Edit: Ursäkta kassa bilder, har en ny kamera som jag inte riktigt vet hur den funkar, men ni ser vad det är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joakim_r
Fick min idag, kl 11 ringer Mr TNT "du är hemma eller?"
- Ehh, nej, jag går faktiskt i skolan.
Jag sa åt honom att slänga in den i garaget, så där låg den och väntade på mig när jag kom hem
Har slängt på en decalgirl..
Förresten, hur får man in bilder på honom ?

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/DSC00444.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/DSC00439.JPG

Edit: Ursäkta kassa bilder, har en ny kamera som jag inte riktigt vet hur den funkar, men ni ser vad det är.

vare krångligt att få dit shielden? blev de bra osv?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

vare krångligt att få dit shielden? blev de bra osv?

Nej, det var inte svårt, men sätt på den på glaset först, sen över hela.

Jag har gjort något mindre klyftigt, självklart vill man testa sina nya prylar lite extra, så jag skulle se hur många gånger man kunde slå in fel kod i "skärmlåset", weei, nu står den där, med RÖDA siffror, den är helt fucking låst, vad ska jag göra ? Återställa via iPod updater ?

Permalänk
Hedersmedlem

Koppla in den till datorn och Itunes kommer att låsa upp den automatiskt...

Permalänk
Medlem

Jao, märkte detta, men det gjorde den enbart till en av mina datorer, den första hände det inte något med.

Permalänk
Medlem

oxå fått hem mina halsbanslurar, ruskigt skönt att ha sånna. har även beställt det nya skalet som istuff nu säljer, det i gummi. inväntar bara otterbox nu så att man kan få en helt vattentätt skal, prefekt när man tränar

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pdaddy
Så nu har ja låst up Volymspärren på min Nano ..

Funkar klockrent, lite mer kräm i lurarna nu

GoPod 1.3 heter programvaran, skit simpelt tar 10 sec.

http://gopod.free-go.net/

PÅ EGEN RISK

Ja fick dock problem först, så ja tänkte skriva hur det fixa sig fall någon annan råkar ut för samma sak. Bara så ni ska slippa sitta å slita av er håret å tro att Nano'n är fucked.

När ja starta programet först (nanon då redan dockad) den hitta nanon å sa att den va capped, ja tryckte på Go men nåt blev fel, inget hände.

Jaja ja kopplar ur å in igen ... Tjittt skiten hittades inte av datorn längre, står typ att okänd USB enhet inkopplad å att nåt är fel (då börja ja bli riktigt orolig).
Stog i en readme fil att den kanske behövdes startas om, ja gjorde det förbrilt men inget hjälpte. Så ja satt me en värdolös Nano i 10 minuter innan ja hitta hur man "bootar" om den.
Tryckte ner mittenknappen och meny i 3 sec, sen starta Nanon om å hade Apple symbolen i skärmen. JAAA nu funka den :D, körde om programet å nu stog det Uncaped.

Inte för de är yber mycke mer volym, men tydligen tillräckligt för å paja orginal lurar om man kör en längre tid enligt vissa på ipod.se.
Men ändå helt klart bättre drag, TUMMEN UPP.

Pdaddy

Trevligt! har letat efter detta!

Permalänk
Medlem
Citat:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/DSC00444.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/DSC00439.JPG

kan vi få en liten bild från sidan kanske..?

fattar inte riktigt om skalet smiter runt eller inte, och hur man får på det isf.. =/

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX

fattar inte riktigt om skalet smiter runt eller inte, och hur man får på det isf.. =/

Dekalerna täcker bara fram och baksidan. Övriga ytor skyddas ej. Dekalerna sätts helt enkelt fast som två vanliga platta klisterlappar.

Visa signatur

Klicka här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX

Suare !

Som det sagt innan i tråden, det är en dräpare till mp3-spelare
Riktigt soft att ha den i bakfickan, och min T7 i andra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Trevligt! har letat efter detta!

Jaha har du gjort det än ?

M

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

joakim_r, hur smart låter det att ha mp3n i bakfickan egentligen?

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av konkret piket

Dekalerna täcker bara fram och baksidan. Övriga ytor skyddas ej. Dekalerna sätts helt enkelt fast som två vanliga platta klisterlappar.

aha.. =/

Citat:

Suare !

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/podsida1.JPG
]http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/podsida2.JPG

Som det sagt innan i tråden, det är en dräpare till mp3-spelare
Riktigt soft att ha den i bakfickan, och min T7 i andra

tackar.

vet inte om jag skull våga ha den i bakficka men..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mobboffer

Jodå, det funkar prima, jag sitter på den med, dock inte på hårda stolar, men i en soffa är det lungt.
Jag har min digitalkamera i den andra bakfickan, den sitter jag inte rakt på iofs, tror inte dispalayen skulle gilla det. Förresten så var min digitalkamera med på en Björn Rosenstöm-spelning, då hade jag den i en av framfickorna, jag pressades redigt hårt mot staketet, då trodde jag hans sista dagar var räknade, men ikke. Ska köpa ett alu-skal till den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mobboffer

Ja, tänk vad tokigt! Det kan ju bli en repa eller kanske två

En välmenad upplysning till berörda parter: iPod Nano är inte gjord av glas.

Permalänk
Medlem

hmm....det står att min ipod skickades från applestore 6/10, men trots att det gått 3dagar har det inte kommit upp nån location på trackingfunktionen...nån som har varit med om samma sak?

Visa signatur

Gigabyte ds3, core2duo e63, 2x1gb corsair xms6400, 7800gt ~2tb hdd, enermax 500watt, lianli case å 32" lcd.