Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag vill ha tillbaka min.. Skickade iväg lådan med den trasiga nanon i fredags. Gick med expressleverans via UPS. Men står fortfarande inget på om att den kommit fram till apple ännu

ring o hör efter vetja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Vad betyder nu detta: "Potential Connection Delay" ?

kanske att de har problem med frakten, men ring apple o fråga vetja

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Hehe börjar bli lite smått otålig, imorgon är det sju dagar sedan jag betalade in pengarna. Jag förstår att det är kö, men jag skulle bli lite glad om sidan kunde visa min beställningsstatus åtminstone, hur lång tid efter eran beställning kunde ni se statusen på beställningen?

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2500+@10x225 | ABIT AN7 | SLK947U | Zalman ZM-F2 92 MM | 2x256MB OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition BH-6 (2-2-2-11) 1x512MB winmos Speed Premium PC-3200 512MB winbond BH-5| PowerColor 9800 Pro @ 425,25/688,5 MHZ VGPU/VDDR | Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA/150 8MB cache 7200RPM, Hitachi 7K250 250GB 7200RPM 8MB P-ATA, Seagate Barracuda 250GB 7200.8 P-ATA | SB Audigy 2 | NEC 3520A | Dell Ultrasharp 2005FPW Flat Panel Monitor |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -SaLZa-
Hehe börjar bli lite smått otålig, imorgon är det sju dagar sedan jag betalade in pengarna. Jag förstår att det är kö, men jag skulle bli lite glad om sidan kunde visa min beställningsstatus åtminstone, hur lång tid efter eran beställning kunde ni se statusen på beställningen?

Det tog över en vecka innan jag såg att dom hade fått mina pengar.
Första gången jag betalat över internet så man blir lite smått orolig.:)

Permalänk
Medlem

gissar på att ni valt bankgiro som betalning?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag beställde min vita 2 GB graverade nano den 18/10, dvs en dryg vecka sedan. Igår ändrades statusen till "Shipped". Betalade vid bakgiro. Tycker den tiden är helt okej. Hade väl gått 2-3 dagar snabbare med vanligt kort.

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Beror ju på vad man beställer oxå.
4GB har längre kö, och svart har väl lite längre kö ännu även om vit har nått nästan 50/50.
(enligt någon appleinsider-notis om någon rapport från någon ekonomisk leverantörsbedömmare eller hur det var - artikeln handlade egentligen om att shufflen fortfarande säljer bättre än vad man förväntade sig vid lanseringen, och det begriper jag )

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
gissar på att ni valt bankgiro som betalning?

Japp det stämmer! Jo min skall vara svart och ha en lagringskapacitet på 4GB så jag antar att det är hyfsat stor efterfrågan på denna spelare, tackar för informationen angående statusen!

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2500+@10x225 | ABIT AN7 | SLK947U | Zalman ZM-F2 92 MM | 2x256MB OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition BH-6 (2-2-2-11) 1x512MB winmos Speed Premium PC-3200 512MB winbond BH-5| PowerColor 9800 Pro @ 425,25/688,5 MHZ VGPU/VDDR | Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA/150 8MB cache 7200RPM, Hitachi 7K250 250GB 7200RPM 8MB P-ATA, Seagate Barracuda 250GB 7200.8 P-ATA | SB Audigy 2 | NEC 3520A | Dell Ultrasharp 2005FPW Flat Panel Monitor |

Permalänk
Medlem
Citat:

Japp det stämmer!

misstänkte det med tanke på att för i stort sett alla som betalt på det sättet har det tagit ett bra tag innan det stått att de fått betalning

Visa signatur

Permalänk

Tänkte bara slänga in att jag är så ruskigt nöjd med min svarta iPod Nano på 4 GB, har börjat lyssna på podcasts som fan, jag känner mig som killen på stolen här:

Köpte ett par Shure e2c också, och nu kan man lyssna på musik på spårvagnen och faktiskt höra den! Helt underbart.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Vad är podcast?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Vad är podcast?

http://susning.nu/susning.fcgi?action=browse&id=Podradio&oldi...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Podradio

Permalänk
Medlem

Ahh tack

Nu är min nano i Arnhem Hub. Borde väl få den imorgon? Bor i malmö.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Ahh tack

Nu är min nano i Arnhem Hub. Borde väl få den imorgon? Bor i malmö.

ehhh ja grattis kanske vore på sin plats

Visa signatur
Permalänk
Medlem

OK! NU blir jag hur jävla sur som hällst!
28 okt 2005 11:22 Malmo Delivery Address Incorrect / Incomplete / Missing

JAG BOR FÖR FAN PÅ MIN ADRESS! Vad fan är det som är så svårt att hitta! Malmö CENTRUM!

Har delivery killen stulit min nano!? Hur fan ska jag kontakta honnom, han har inte ens ringt upp min mobil

Edit: Ringer tnt -.-

Jaha... nu säger dom att dom endast kan göra ett nytt försök på måndag.. sketna TNT!

Edit2: Jag behöver en kram

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ring o fråga om du inte kan komma o hämta den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo det kunde man visst göra.. men gissa vad.. min pappas bil fungerar inte(gjick isönder igår), jag har inte tid att ta buss dit, taxi kostar för mycket och om jag på något vis skal lyckas ta mig dit så kommer jorden att gå under.. gud vill inte att jag ska ha den idag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du lär ju ha någon kompis som kan skjutsa dig. Det är ju på liv och död FFS

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

är ni som köpt nanon nöjda med den? verkar vara mycket skit med maskinen?

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwinginStan

Finns bättre ljudmässigt självklart. Men den är snygg och smidig. Kanske något taskig batteritid men inget som man blir förbannad på

Och sedan är det lite störande att I-Tunes binder upp iPod synkningen på olika datorer (ja man kan köra andra pgrogramvaror men det pallar man inte).

Så 3 av 5 Stjärnor får den av mig. Fast jag är nöjd och gillar den ändå.

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Hata apple för den förbannat jävla långa väntetiden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwinginStan

är toknöjd med min, tror inte att det är särskilt mycket emr skit med den än med andra maskiner. men det blir ju ett jäkla liv om det när det är en prdukt från apple då alla väntar sig så mycket

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Hata apple för den förbannat jävla långa väntetiden..

kanske pga. att du inte är själv om att vilja ha en Nano

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Går i köptankar kring en nano 2gb vit men vad jag har förstått repas nanon oerhört lätt, därför tänkte jag köpa till ett silikonfodral.

Tycker ni att det kan vara värt att köpa apples fodral? (http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306...)

Eller har ni några andra tips?

Permalänk
Medlem

kolla t.ex. www.istuff.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

kolla t.ex. www.istuff.se

Kikat där redan, tycker de ser så himla plastiga ut.

Får väl ta och kila ner till macoteket och höra vad de har att erbjuda.

Btw kör macoteket med studentrabatt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Går i köptankar kring en nano 2gb vit men vad jag har förstått repas nanon oerhört lätt, därför tänkte jag köpa till ett silikonfodral.

Tycker ni att det kan vara värt att köpa apples fodral? (http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306...)

Kan starkt rekomendera zCover tycker det fungerar utmärkt hittils. Jag beställde det från istuff.se (istuff har riktigt bra leveranstider, mindre än ett dygn)

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas

köp en decalgirl crystal shield och duär sääker

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såå, fick äntligen nanon igår. 10 dagar ifrån beställningen tog det. Och den är galet liten...

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Brukar de leverera på lördagar?

Min lämnade amsterdam i torsdags och kom inte igår=/

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

nej, är bara dhl, feedex och ups som levererar på lördagar. inte tnt och posten

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

nej, är bara dhl, feedex och ups som levererar på lördagar. inte tnt och posten

fast jag har flextronics eller Kuehne & Nagel, lite osäker på vilken som levererar med tanke på att jag beställde en nätadapter också.

Visa signatur

---