[BF2] Finns intresset för lite SERIÖSARE public?

Permalänk

Var inte mycket folk på servern inatt, så det blev en stunt-afton.. rätt roande iaf...

Permalänk
Medlem

är det nån mer som har lust att spela lite på servern? isåfall går jag in.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Ganska dött på helgerna :/

Folk är antagligen ute och berusar sig

Permalänk
Medlem

Men servern är fortfarande på va? Jag skulle behöva öva upp mina helikopter skills

Ska bara skriva lite mer på en uppsats, sen äta. Kommer in vid 20.00

Permalänk
Medlem

jag går in nu.. jag har öl i kylen så jag berusar mig där inne

edit: inte i kylen utan ja.. fan..

Visa signatur

Permalänk

2000 ska jag nog spela

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

jo hur gör jag för att vota en annan map?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är inne nu men känner mig ganska ensam

Permalänk
Medlem

ok kommer på studs

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gårdagen var helskoj, trots att vi var bara runt 20 pers

Permalänk

Jag gör gärna ett besök på servern nästa gång jag sitter på ett gaming cafe. En sak bara sätt autobalance på 0 om du inte redan gjort det. på en seriös server kan man själva komma överens om jämna lag. Det är bara jobbigt om man sitter 4 polare och inte lyckas komma in i samma team.

Permalänk
Medlem

Ja autobalance är av

Permalänk

De gånger jag varit inne p åservern har det varit runt 3-4 personer inne.. blir inte så mycket spelande då.. Skulle det inte vara roligare om vi kom överens om någon dag och sedan typ försökte spela många den dagen istället för att säga att man kan spela dygnet runt alla dagar?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vadå cpu?
De gånger jag varit inne p åservern har det varit runt 3-4 personer inne.. blir inte så mycket spelande då.. Skulle det inte vara roligare om vi kom överens om någon dag och sedan typ försökte spela många den dagen istället för att säga att man kan spela dygnet runt alla dagar?

Vi har ju kört från 20:00/20:30 och framåt varje kväll, och som mest har vi varit 30 pers.Det där med en specifik spelkväll låter faktiskt lockande då det har varit lite smådött på sistonde. Det kanske skulle komma mer folk om man satte upp ett visst datum istället för dropin, eller inbillar jag mig bara?

Permalänk
Medlem

Skulle ju kunna funka e bara o pröva. Vi får hitta på något efter att servern kommit upp igen.

Permalänk
Medlem

Servern är inte uppe, men däremot communityn är under uppbyggnad igen.

Hoppas att alla gamla spelare kommer tillbaka.
Läs mer i den nya tråden: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=665...

Skriv inget om den nya communityn i denna tråd tack Livade upp denna bara så att alla gamla spelare skulle notera den