WoW 7-dagars nyckel.

Permalänk

WoW 7-dagars nyckel.

Tjena!

Tänkte att jag skulle styra upp mitt alkoholintag och sitta hemma och spela WoW istället. Men saken är den, jag vill ju testa först. Har hört att om man köper spelet så får man en 7-dagars nyckel till som man kan ge bort till nära och kära, så om någon här har en skulle jag vara evigt tacksam om någon kunde ge den till en wow-sugen person.

Tack på förhand!

//Pelle

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Hedersmedlem

Har för mig att detta endast var om man köpte Collectors Edition. Kanske har det ändrats med dom nya boxarna... Testa hos en kompis eller ladda väldigt mycket filmer på warcraftmovies.com och försök att bilda dig en uppfattning.

Permalänk
Medlem

Vid första realesen av spelet så var det bara Collectors Edition. Men nästa leverans så fick alla med den.

Skickade en redan till dig...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

alkoholen är din vän, svik den inte. Men annars är datorn/LAN ett kanon sätt att inte supa, fast ifs senast blev det en 70is på lanet.

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk

Fick en nyckel av den allsmäktiga medlemmen "Kazen". TACK!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Finns ingen möjlighet att någon sjulle vilja ge mig en också?

Kan ge bort en HL1-produktnyckel om jag hittar den

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

jaag är glad att ingen ger mej sin nyckel då wow är som knark,

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk

jag sklle uppskatta en nyckel! men innan du snälla människa skickar kanske någon kan tala om ifall man måste köpa spelet för att kunna använda sig av nyckeln eller om det är som eve att det går att ladda hem!

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
jag sklle uppskatta en nyckel! men innan du snälla människa skickar kanske någon kan tala om ifall man måste köpa spelet för att kunna använda sig av nyckeln eller om det är som eve att det går att ladda hem!

Du måste låna en polares, men de går att få tag på andra sätt.

Men efter 10 dagar så måste du köpa spelet med en riktig cd-key för att fortsätta spela

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

ok! då vet jag!
någon som vill ge mig en cd-key? 10 dagars....

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk

Här kommer en 10 dagars, först till kvarn: 68D8WJ-KV9C-WRNJ4X-YW48-2NCBWE

Permalänk
Medlem

Haha och där slutade tråden

Edit: Tror ni jag är först ?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Jag skulle ochså gärna få ett fint pm med en nyckel i Jag har dissat WoW väldigt länge men har bestämt mig för att försöka få tag i en nyckel och åtminståne testa spelet.