Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk

Nätagg

Har ni något bra nätagg att rekka?
Gärna med blå led i och 400-500W. Svart om det går oxå:)

Visa signatur

RAGE AGAINST THE MACHINE

Permalänk
Medlem

Hiper Type-R är mycket bra, har nyss fått hem mitt och är grymt nöjd med det (dock inga led i det som tur är ) 580W och inte så värst dyrt heller

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=309565&cks=SER det finns en blå och röd variant av det agget med

Visa signatur

Huvuddator: | Gigabyte X58A-UD3R | Core i7 930@4GHz | 6GB (3x2) Corsair XMS3 | Zotac GTX570 |
Backupdator: | DFI DK P45-T2RS Plus | Core 2 Duo E6750@3.2GHz | 4GB (2x2) Corsair Dominator PC8500 | XFX 8800GTS XT 640MB |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

-\n-

Permalänk

Mysigt, är det me ledden tyst då?

Visa signatur

RAGE AGAINST THE MACHINE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av williamos
Mysigt, är det me ledden tyst då?

Varför bryr du dig i tråden som du skrev i för 2 min sedan skrv du att din dator låter som ett jetplan. Jag bara undrar.

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk

Jo, för att jag ska byta ut mitt agg ju och det är det som låter mest av alla fläkta. Och sen när ni svarade att det var onödigt tänkte jag om och skulle inte fixa en ny fläkt. På så sätt kan jag ju byta ut mitt nätagg till jet så att hela systemet blir tystare. Därför undrar jag om det är tyst.

Visa signatur

RAGE AGAINST THE MACHINE

Permalänk
Medlem

Antec Trueblue 480w <- Blått neon, Vitt "hölje"
Antec Neopower 480w <- Svart, men inget neon..

Men man kan alltid modda

Permalänk
Medlem

Jag rekomenderar Antec NeoPower 480 watt.
Superbra och stabilt nätagg som man väljer vilka kablar man ska ha inkopplade till nätagget. Det låter ingenting heller. man måste hålla örat 10 cm ifrån för att man ska höra fläkten.

Visa signatur

heh..

Permalänk
Medlem

Tycker du ska köpa denna http://gtek.se/index.php?mode=item&id=1551&session=9311251ea0...
Du behöver inget på 500w om du inte har en server eller åtta hårddiskar. Använder själv detta och det är MYCKET TYST och stabilt.

Permalänk
Medlem

9++ det var väldigt klena 12V linor på det agget,

+12V(1) 14A
+12V(2) 15A

Visa signatur

Huvuddator: | Gigabyte X58A-UD3R | Core i7 930@4GHz | 6GB (3x2) Corsair XMS3 | Zotac GTX570 |
Backupdator: | DFI DK P45-T2RS Plus | Core 2 Duo E6750@3.2GHz | 4GB (2x2) Corsair Dominator PC8500 | XFX 8800GTS XT 640MB |