Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
tror att du gillar svart. rätt?

Yupp, har även krom men det ser inte lika fint ut. Carbon fiber när det går annars svart ^^
Fö. är Carreran, Gallardon och Vipern fullt ut maxade, Carreran har även flera uniqe upgrades.
Vilken bil borde jag köpa härnäst, har ca $650.000

Hahahaha, hände precis:

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man stänger av catch up? Är otroligt störande att man inte kan köra ifrån motståndarna.

Några andra grejer som irriterar är att det inte går att tackla bakdelen på bilar, dvs preja motståndarna så att dom tappar kontrollen helt å hållet. Poliserna går inte heller att köra ifrån. Även om man har en steoridpumpad porsche så hänger var enda en av polisbilarna med.

Nä. Det skulle vara fint om dom tog bort lite av arkadkänslan. Är dock glad över att dom tagit bort poängsystemet för bilens utsende. Trist att man var tvungen att ha en clownbil för att kunna spela vidare istället för att kunna fixa till bilen så som man själv föredrog den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nixdorf
Nån som vet hur man stänger av catch up? Är otroligt störande att man inte kan köra ifrån motståndarna.

Några andra grejer som irriterar är att det inte går att tackla bakdelen på bilar, dvs preja motståndarna så att dom tappar kontrollen helt å hållet. Poliserna går inte heller att köra ifrån. Även om man har en steoridpumpad porsche så hänger var enda en av polisbilarna med.

Nä. Det skulle vara fint om dom tog bort lite av arkadkänslan.

precis ta bort catch up och se till att man kan pötta undan motståndarna då blir jag riktigt nöjd

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Yupp, har även krom men det ser inte lika fint ut. Carbon fiber när det går annars svart ^^
Fö. är Carreran, Gallardon och Vipern fullt ut maxade, Carreran har även flera uniqe upgrades.
Vilken bil borde jag köpa härnäst, har ca $650.000

Hahahaha, hände precis:

http://img256.imageshack.us/img256/9854/hahahaftigt4pv.th.jpg

Vad då? mycket bounty eller?

Citat:

Poliserna går inte heller att köra ifrån. Även om man har en steoridpumpad porsche så hänger var enda en av polisbilarna med.

Jag har mycket lätt för att köra ifrån polisen, bara att gasa på på motorvägen, borde inta vara allt för svårt.
Ett tips är att tvärstanna när du har många polisen efter dig. Antigen kör dom in i röven på dig och dör eller så kör dom förbi dig

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
Vad då? mycket bounty eller?

Ser ut som att han smet ifrån snuten precis framför näsan på dom.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix

Jag har mycket lätt för att köra ifrån polisen, bara att gasa på på motorvägen, borde inta vara allt för svårt.
Ett tips är att tvärstanna när du har många polisen efter dig. Antigen kör dom in i röven på dig och dör eller så kör dom förbi dig

Konstigt att det är så lätt för dig. Motorvägen är det sista stället man ska försöka bli av med polisen på, även om det är det roligaste alternativet. Stannar man och har många poliser på sig så omringar dom en väldigt snabbt. Med tanke på att bilen är tvungen att spinna i typ 5 sekunder varje gång man gasar på 1an så är det rätt svårt att hinna komma iväg igen. Det bästa sättet att bli av med dom enligt mig är att köra igenom de uppgjorda fällorna.

Fast detta kanske blir lättare senare i spelet med de maffigare bilarna. Jag har själv bara kommit till snobben med posche.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

ok, men jag brukar bara bromsa när dom är tätt inpå mig, sedan det där med att spinna, jag brukar backa upp till 60-70 sedan tvärvända, och NOSa lite så man kommer iväg.
Motorvägen i rockport körde jag ifrån en helikopter och ett gäng SUVs, i den där "spiralen", så omöjligt är det inte.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Kör med denna Porshen som jag van från den där snobben. Tycker den är väldigt fin.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Nfsmw1.JPG
http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Nfsmw2.JPG

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Inaktiv

Min fina lamborgini!

:stora bilder:
http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/min_lamborgini.jpg

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/bilen-qjw.jpg

Permalänk

samma huv som mig

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Avstängd

vad har det så systemkrav???
klarar min dator det??

Visa signatur

amd xp 1700+ geforce4 mx440 512mb sdram 82gb hårdisk

Permalänk
Medlem

Fyfan för att sätta sponsordekaler på en lamborghini. Fyfan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av guppy_fisk
vad har det så systemkrav???
klarar min dator det??

du får säkert spelet att starta men sen om du kan spela det det vette fan..

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

de skriker fusk över er....inte en chans att ni har alla dom där bilarna samma dag som spelet släpptes...så jävla dåliga ni är

Permalänk
Medlem

utökad demoversion ^^

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Här är min

Permalänk

Fan vad jag saknar Ferrari =/ Hade hoppats på Enzo:n ju.

...men ok, Lamborghini duger väl lite. Askul spel förresten.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Här är min

http://img417.imageshack.us/img417/4057/audi8ya.jpg

inte så stilren men riktigt cool faktiskt

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Det som jag saknar mest är att själv kunna spela som Polis samt att man borde kunna kolla på replays. I övrigt tycker jag spelet är bra och catch up'en är väl lite jobbig men det kan man leva med. Men ni som bara vill raca kan ju bara välja genom Blacklist och köra hela raddan. Men jag tycker verkligen att köra i free roam mode är en bra grejj. Kul att köra lite lugnare med ratten t.ex och inte bara hetskörning dygnetrunt. Grafiken är inte kass, det är ni som är krassliga. Och om ni skulle spela NFS3 Hot-Persuit nu skulle ni spy, spelade det på ett lan för inte så länge sen... alla var taggade och sugna på att spela det, när vi väl satt igång så var det inte så roligt längre :P, det sög!.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
de skriker fusk över er....inte en chans att ni har alla dom där bilarna samma dag som spelet släpptes...så jävla dåliga ni är

Det kallas warez

Jag anklagar ingen, eller gör jag..................... sneaky sneaky...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

underbar att köra

edit: 1280x1024 max på allt...

Visa signatur

Jah Guidance.

Permalänk
Medlem

Kan man ställa in mer grafikinstälningar än upplösning och "level of detail"? Typ spm AA och sånt? Vart isåfall

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

Bara jag som avskyr kolfiberhoods och dylikt? Tycker det är finare med samma lack runt hela bilen. Aja smaken e som baken

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hawken
Kan man ställa in mer grafikinstälningar än upplösning och "level of detail"? Typ spm AA och sånt? Vart isåfall

du trycker på 2:an när du ställer in grafiken så kommer det upp en annan meny kommer inte ihåg om aa finns med men massa andra grejjer gör detr..

Visa signatur

Jah Guidance.

Permalänk
Medlem

det flyter förvånandsvärt bra på dator i sign. konstigt, eftersom nfsu[1:2] hackade fruktansvärt mycket

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk

Bilder på några av mina bilar:

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

ni behöver inte köra omkring i staden om ni inte vill, välj bara blacklist dirr i menyn och var glad.

Permalänk
Medlem

De e tamefan bättre styrkänsla i Gta spelen. om de kunde ge satan i och bromsa hela tiden när man ska krypköra lite i cirklar på 1:an så det inte blir burnouts. och inte skaka och helt enkelt vara bättre känsla i vore det ett kanonspel. även med ratt och pedaler suger de. knappt så det ens gå o göra handbromssladd. underground 2 äger detta.
Uch.

Permalänk
Hedersmedlem

NFS nådde sin höjdpunkt med Porsche Unleashed sedan har det bara gått utför.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Äsch vad folk ska hänga upp sig på styrningen, ja den suger vid låg fart och att bilen bromsar in på en sek. Men resten är ju kanonkul Har precis kommit till den andra staden som är mycket kul att köra i. Man längtar ju efter att få testa Gallardon och Vipern mm

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

varvade spelet nyligen,känns lite tråkigt att det inte finns nå mer att klara av men fortfarande kul att styla nya bilar eller bara köra lite free roam och bli jagad av polisen. Här är några av mina "rides" iaf.

Lambon: tycker man förstör den när man lägger på för mkt,diggar den här,min 'MAX uppgraderade' lambo M:

min ford: tyckte den såg bra ut i guld ända anledningen till varför jag ens orkade med den. kört den en gång tror ja;P

mercedes: vem vill inte ha en mercedes?

Vipern: kanske inte den bästa bilen men jag diggar den ändå..menar..det är ju en viper ffs!

har 3 till..en cabolt ss nånting..första "skit" bilen typ..och en supra och den där bästa porschen men den är lila å ser skit ut med alla vinyler så den vågar ja inte visa: )

EDIT:
lägger in första bilen åxå..
cobalt ss