Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FORSKUR
skulle va schysst och få en skruvkompressor till bilen, en 23" tft och ..........

jag önskar mig ett badkar fyllt med majonnäs också!

haha..varför majonnäs? de som är så äckligt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

att folk ska vara snälla

Permalänk
Medlem

har redan gett mig själv ett Lian Li PC7SE i tidig julklapp

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk

Ett årskort på gymet, typ...
Kan verkligen inte komma på mer... En raptor hade suttit fint, men det köper jag hellre själv

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

Skidtillbehör och en datastol

OFFTOPIC :
Vad ska jag köpa till min morsa som fyller år idag?

Permalänk
Medlem

Snälla tomten:
Jag vill bli kung.. Det behöver inte vara nått märkvärdigt.. bara så att jag kan få bossa lite med dom slavar som jag skall ha i mitt rike..
Dom skall få puttsa mina skor och servera mig mat. INGET SEXUELT, man vill ju inte få sjukdommar av sådana där....
Helst i nått tropiskt land tex. thailand eller liknande

bara så du vet tomten, antingen det eller inget annat.
*skrivet under sjuklig trötthet*

Visa signatur

Gettingreason // Jebb

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha tillbaka övriga ämnen, eller iaf musik och filmtrådarna.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
konstigaste tråden på länge eller inte.. pengar o kanske ett chassi...

sammex lost de siffrorna lägg ihop de o du får 109 tror ja de va samma som den räknaren i bunken..

kommer utan för ämmnet nu men sammex kommer du ihåg hur många överlevande de var från plan del 1 o plan 2? har en tanke om lost nu liksom

108 blir det.. ^^

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Otroligt att ingen önskat sig "snälla barn" än.

Mina önskningar:

Ett enormt julbord
Lite möbler från ikea
Pokerset (årets julklapp, så kände mig tvungen)
Micro-SD minneskort, 512mb till min D600
Godis i massor!
Smörgåsgrill

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

en kundvagn full med lego vore ju inte fel:D
nä men en ny hårddisk vore ju inte fel eller annat smått och gott till datorn, några hundra dvd-skivor vore fint också, till den nye brännaren den är säkert hungrig när den kommer hem:D sen vore det ju inte dumt om min växter i fönstret kunde bli gröna igen!

Permalänk
Medlem

helvete vad ni får prylar.
Själv får jag vara nöjd om jag får ett USB-minne eftersom jag tappade bort mitt förra
nu fick jag iofs ett på 256mb men det ger jag bort om jag nu får ett.

Permalänk
Medlem

2 pinnar 1gb pc3200

Visa signatur

|Athlon 64 3000+ @ 2520mhz, Thermaltake Big Typhoon| |Gainward 6600GT 256mb, Zalman VF900-cu| |A8N-SLI Deluxe| |2 x 1024mb Corsair CMX1024-3200C2 @ 230mhz 3-3-3-8 1T| |Chieftec Dragon Midi| |Tagan Easycon 430W|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
108 blir det.. ^^

skyler på dålig matte lärare.. var lite trött när jag skrev de .. kom typ presis hem från jobbet då o gevetvis så ska de vara 108 synd att de inte finns en LAGLIG tråd om detta...

förövrigt så vill jag ha 100000000 stacker som man kan sälja dyrt för att de tillverkas inte längre (dregel) ca 10 st av varje dator sak tio nätagg av en moddel osv .. VÄRSTING DATORER i massor..

nöjer mig med lite pengar annars

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Skivor och lite annat shit!
Mössa, piercing i läppen (cash till de) och en svart halsduk typ!
Kommer inte ihåg mer!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Geeks
SweClockers

OK, övriga ämnen är inte med oss längre.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)