Ändra till KM/H i need for speed most wanted.

Permalänk
Vila i frid

Ändra till KM/H i need for speed most wanted.

Hej!

Jag fick Need For Speed most wanted av en kille på ett lan, men nu är det så att det står bara MPH, men när jag tankade ett savegame så var det KM/H, så vart ställer man in det? Jag hittar inte, versionen är 1.3.

Tack på förhand!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

undrar samma sak, har nästan varvat spelet med mp/h ..

Visa signatur

[Asus Nforce2 socket A] [AMD Athlon XP 3000+] [1024 PC 2700 minnen] [80GB + 60GB Seagate Barracuda HDD] [ATi Radeon 9600XT 128MB] [Colorcase X-dreamer II]

Permalänk
Medlem

Re: Ändra till KM/H i need for speed most wanted.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SphiniX
Hej!

Jag fick Need For Speed most wanted av en kille på ett lan, men nu är det så att det står bara MPH, men när jag tankade ett savegame så var det KM/H, så vart ställer man in det? Jag hittar inte, versionen är 1.3.

Tack på förhand!

Sluta tanka warez på LAN till att börja med. Annars kan du ändra det i options. Det heter något "konstigt" dock...

Permalänk
Permalänk

Gå in i gameoptions och ändra till Metric på någonting

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

japp, från typ imperial till metric....

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag har inte fullt koll på lag och sånt men är inte nerladdning av spel via lan lika olagligt som tex dc eller torrent?

normalt så brukar trådarna spammas med "omg warze!! reported" och låst riktigt snabbt, men som sakt har ej fult koll så rätta mig och jag har fel.

Permalänk
Hedersmedlem

Det är givetvis lika fel oavsett hur man får tag på prylarna. Det är väl inte så många mods som är aktiva just nu kanske.

*tråd låst*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS