Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Boris, längre är inte kortare... Läs igen. (Ja han missade ett n i längre)

Folk har konstiga uttryck för sig när dom pratar om pipelines. Så lägre kan väl vara ordet han sökte, i och med rättningen senare där han ändrade sig till kortare?

Permalänk
Medlem

Jag uppfattade det som längre iaf och då är det ju precis samma sak, att säga lägre om en mängd är ju så fel det nånsin kan bli, fast det klart skolan är inte vad den en gång var...

Edit:
När jag skrev mitt första svar så hade ju han inte svarat fö, ser att han gjort det nu... Nåja, man slutar aldrig att förvånas...

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5700X3D, LPX 64GB 3600, RTX4060

Permalänk
Discokungen

Jag missade faktiskt inget n. Jag menade LÄGRE pipeline. Kom på att man inte kan mäta avstånd med höjdmått

Edit: Kom på att såna här diskussioner bara förstör känslan här på SweC. Dessutom är de fruktansvärt onödiga. Kan vi inte bara vara vänner?

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB