Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
gotall... du vet att rökning dödar.

se till o sluta röka så du kan köpa mer saker till dina underbara moddar

Håller med som fan, sluta röka.
Har aldrig varit så stolt över farsan sen han sluta snusa.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

nice

Visa signatur

amd64@vatten, no more. Mini-itx.
Min kompis är överkluckad.

Permalänk
Medlem

Oki liten update .. går lite segt men jag får måla inomhus men till viss begränsning när ungarna inte är i skolan..

ok tyckte han va lite skitig så bada skulle han ju göra ..

kirra lite mjällschampo han verjar lite torr i hårbotten..

har börjat måla lite grundläggande,,, en del jobb .. och här upptäcker man även om det är viss ojänheter som "måste" fixas till..

lager på lager på lager är det som gäller..

insidan av huvudet även då de inte finns nån "hjärna" kvar så skall det vara "vått" "blodigt"

inte klart på långa vägar .. enbart grundläggande..

här ser man vissa grejjer som är lite fyrkantiga som skall jämnas av ..

mycke mycke mycke jobb kvar..

kommer mer eftersom..

Permalänk
Medlem

NIIIIICE!

Permalänk

Jo, nu börjar det arta sig

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

Jäfvlen ^^

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

Nu börjar det likna något när du målat den. Jag följer tråden med spänning och all tid du lägger ner på det här. Jag är imponerad av ditt hantverk!

En idé skulle vara att sätta på typ ett miltärlinne på dator och sen gärna en Powerpointpresentation sen med alla bilder. Det hade varit coolt.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Är servern nere? För bilderna på alla dina andra moddar i "datorlådsmodifikationertråden" funkar inte, iaf inte för mig.

Jävligt snyggt! btw

Permalänk
Medlem

Äckligt snyggt

Permalänk
Medlem

så jeffla bra asså

Permalänk
Medlem

problemet är att en del utav de tidigare moddarna har flyttats på servern så de kan enbart ses frn min sida just nu .. är en del att röra runt i ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
problemet är att en del utav de tidigare moddarna har flyttats på servern så de kan enbart ses frn min sida just nu .. är en del att röra runt i ..

det förstår jag...det finns alltid mycket att röra på

Permalänk
Medlem

Fan va nice MER KÖTT OCH BLOD!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

skitsnyggt

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

e detta verkligen nånting att visa dina barn, gotall?

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk

Ungarna måste ju få men för livet

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

nejdå .. mina barn leker med dockor som alla andra barn ..

Permalänk
Permalänk
Medlem

åååfan va äckligt... XD

Visa signatur

Permalänk

"me love you long time"....;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nejdå .. mina barn leker med dockor som alla andra barn ..

http://www.customengraver.se/old_site/looney/images/DSCF4685....

wtf!?

OnT: Fan va nice asså väntar förväntasfullt på nästa update

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

jävligt schyyst dator-gubbe-låda...

De där måste väl endå vara din docka.....ska ju inte skylla allt på ungarna

Permalänk
Medlem

Kan inte Mr.Swecer ha dendära dockan som han snubben i james bond har. Som en liten "gansgstakatt" eller något >__> eller nje... det blir för flumm då..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OKi det ska ju vara ett swec chassi.. så en gaddning eller liknande måste ju finnas..

men först släta ut färgen lite ..

så .. lite svårt att se riktigt hur det ser ut på bild men det närmar sig..

gaddning..?

början.. men sista bokstaven går lite långt ut..

kapa lite ..

ser ok ut "tycker jag"

då jag har lite sponsorer gällande hårdvaran så vill jag tacka AMD för cpu , Creative för X-fi kort , Abit för kommande Moderkort..

lite mer..

och så ser det ut just nu ..

oooops höll på att glömma ..
Gjorde ett test i fronten på ena bröstet för en logga till ...

inte klart med skinnfärgen i fronten ..

det kommer mera

Permalänk

Faan va nice man!!!

Visa signatur

Intel Pentium 4 3,0 GHz, MSI mått mobo, 512mb CL3, 9800Pro 128mb 64bit, Fujitsu Siemens Scaleo C772 Skärm, headset från ClasOhlson, laser mus också från ClasOhlson, Modell:A4Tech RP-1519

Permalänk

fy fan va grymt har inte lästa alla in lägg men va ska du ha dockan till? att ha den i montrara som på DH eller? snyggt förövrigt trodde inte det gick få till sådan färg som det är på den nu även om de kanske ska på liter mer äkta lager

nice work

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

japp kommer finnas på dreamhack för beskådning..

Permalänk
Medlem

Förbannat fint.

Visa signatur

Opteron 146 Cabye 0543FPMW@330x9 1.5v | Antec SONATA II | XFX 7800GT@530/1200| Seagate Barracuda 300GB SATA2 16MB |G.skill 1gbgh @ 260 1.5-2-2-5| DFI Lanparty UT nF4 SLI-DR Expert | Waterchill KT12A-12VS |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NdL
Förbannat fint.

:)håller med

Permalänk
Inaktiv

GoTaLL FTW!