Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Okej här kommer förslagen

1. Designa om hemsidan. Jag och sannolikt många andra vill sortera upp efter tillverkare och märken.. T.ex om jag vill köpa ett grafikkort nu så väljer man grafikkort, sedan PCI-express.. sedan ligger allt i en gröt och man får söka igen det man vill ha, visst du kan sortera efter pris.. men om man bara vill ha t.ex Nvidia eller ATI kort borde man kunna sortera det så

Eller om man är ute efter ram-minnen och vill ha corsair, ni fattar

2. Som jag sa tidigare.. Att man ska kunna beställa montering på delarna om man beställer ihop för en hel dator... vissa personer vill helt enkelt inte pilla i sin nya leksak för 10-20 000 kr

3. Fixa till så det är lättare att dela med sig inköpslistor, ser fortfarande många personer som gör fel och inte får dem att funka helt problemfritt

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoCc
Okej här kommer förslagen

1. Designa om hemsidan. Jag och sannolikt många andra vill sortera upp efter tillverkare och märken.. T.ex om jag vill köpa ett grafikkort nu så väljer man grafikkort, sedan PCI-express.. sedan ligger allt i en gröt och man får söka igen det man vill ha, visst du kan sortera efter pris.. men om man bara vill ha t.ex Nvidia eller ATI kort borde man kunna sortera det så

Eller om man är ute efter ram-minnen och vill ha corsair, ni fattar

2. Som jag sa tidigare.. Att man ska kunna beställa montering på delarna om man beställer ihop för en hel dator... vissa personer vill helt enkelt inte pilla i sin nya leksak för 10-20 000 kr

3. Fixa till så det är lättare att dela med sig inköpslistor, ser fortfarande många personer som gör fel och inte får dem att funka helt problemfritt

Nej, orka sortera efter tillverkare, blir mycket krångligare, tar längre tid, och det är inte alltid man kan sortera efter tillverkare för det blir så mycket, tänk bara på chassin. Sidan har riktigt bra struktur redan tycker jag!

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

minibite jag menar inte att man ska välja när man går in på sidan, men att det kanske finns vid filtreringen som en dropdown meny?

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk

okej, det hade vart bekvämt för vissa.
personligen hade jag aldrig använt funktionen.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Jag skulle gilla att ha olika typer av extra kylning vid konfigurering av datorer. Mest för att faktiskt ha en extra kraftig kylare som jag har garanti på.
Naturligtvis så behövs det inte så många olika konfigurationer, och det kanske är lättast att de olika är låsta på olika chassin/processorer/grafikkort.
Det kanske räcker med en eller två olika per del som kan ha kylare. Och det behövs inga extrema åbäken som vattenkylare och sådant (de som gillar sådant vill ändå mecka själva).

Sedan så kan de kosta en rejäl slant och inte ingå i normalutförande så att alla inte vill montera in fläktar på detta sätt.
Jag skulle dock ha gjort det till min nya fina komplettburk, men enbart för garantins skull.

Permalänk
Medlem

Här kommer några fler åsikter baserade på mitt senaste köp (Komplett gamer i05).

Leveranstiden var helt okej och då jag valt hempaket fick jag datorn hela väegn upp i läegnheten.

Datorn kom i måndags och fungerade klockrent - jag kände mig verkligen nöjd och glad över köpet. Seadn i onsdags då jag satt och skulle publicera några nyheter kunde jag inte komma åt hårddisken. Jag startade om datorn för att se om det behövdes och sedan dess har datorn inte gått igång.

Jag ringde direkt vid 9.00 till supporten, men allt jag fick höra var en hög "upptaget-ton". Här tycker jag det vore vettigt med ett litet meddelande eller ett kösystem eftersom det är svårt att veta hur många som ringer bara av att det är upptaget.

Min make fick senare ringa åt mig då jag skulle ut. Han fick tag i supporten och fick mycket bra hjälp. (Flera tummar upp!) De (maken och personen i supporten) kom fram till att det var hårddisken som gett upp och att denna skulle skickas in. Detta blev jag glad över för jag hade sett framför mig alla problem med att skicka datorn. (Jag har ett funktionshinder och har därmed svårt att ta mig till Posten - därav valet av hempaket)

Hur som helst sa maken att en fraktsedan skulle skickas och att jag skulle leta upp en antistatpåse. Efter detta dök ett mal upp som jag behöver skriva ut och skicka med. Tyvärr har jag bara en iBook G3 (som reservdator) och min skrivare (Konica Minolta 1300w) fungerar inte med den. Tack och lov kan jag nog anordna så att någon skriver ut mitt mail, men då en dator är trasig kan det vara svårt att skriva ut just mail. (Åter gör mitt funktionshinder att det är svårt för mig att skriva ut på exempelvis ett bibliotek)

Vad jag skulle tycka vore bra vore ifall det mail som skickas ut även medföljer då fraktseden skickas ut. Det är inte så lätt att skriva ut mail då datorn som ska returneras är trasig.

Många tummar upp åt komplett.se dock för allt har hittils fungerat bra och nu väntar jag bara på att kunna skicka in min hårddisk. Tillsvidare funderar jag på att beställa en liten hårddisk att lägga in operativsystemet på så jag i alla fall kan använda min fina dator, men jag får se hur det blir med det.

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Medlem

Layout:
Borde finnas möjlighet att ta upp åtminstone 640x480 bild på varje komponent. En bild som visar hur komponenten verkligen ser ut, alltså inte enbart förpackningen. Här kan komplett lära mycket av www.newegg.com

Informationen vid varje artikel borde även innehålla uppgift om antalet bekräftat defekta enheter per 100 sålda, alltså borträknat sådana idiotfel där kunden tvingat ner processorn åt fel håll, monterat kylaren fel så den inte kylt, skruvat moderkortet direkt på chassiplåten utan distanser osv.

Chassin:
Hur stort chassiet är på utsidan finns angivet på alla, men inte hur stort det är inuti. Exempelvis saknar jag uppgift om hur långa (grafik)kort som går montera in innan de krockar med diskarna eller annat, och i en del chassin krockar nätagget med chassifläktar.

Nätagg:
Här skulle jag vilja se en lista med antal rail och respektive angivelse, eller varför inte ett simpelt foto av skylten, så som newegg.com har.

Moderkort:
Möjlighet att filtrera på chipset, fsb, minneskapacitet, antal pci-platser osv.. återigen med hänvisning till hur det ser ut på newegg.

Minnen: Möjlighet att sortera dem i kapacitetsordning eller att filtrera resultatet så bara minnen med önskad kapacitet visas.

Grafikkort:
Kortens fysiska mått, d.v.s längd, höjd och bredd.

Det var ju lite att börja med iaf.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Komplett.se har utökat sitt sortiment väldigt mycke bara det senaste 1-3 årena!
Sjukt mycke hem-elektronik, starkt jobbat.
Det som saknas tycker jag, är att i grunden satsade ni på mycket Datordelar, i dagsläget har ni absolut INGA Modd-grejjer alls.
Finns väldigt mycke folk som vill modda sina Datorer, Xboxar, ja, gudarna vet vad!
Så, ett gediget sortiment med allt ifrån Acrylpaneler i olika tjocklekar till Strömkontakter, fläktar, galler, ja, ALLT! skulle iaf jag, och säkert många andra uppskatta..

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Avstängd

Ta in Keytronic tangentbord.
Tror inte det finns några återförsäljare i Sverige för Keytronic.
Keytronic gör grymma tangentbord, alla älskar dem.

Möjlighet att se hårddiskar i gibibyte (GiB). Tråkigt att köpa hårddisk, sen upptäcker man att sina gigabytes är borta.
För att hårddiskarna är 1000 byte = 1 kilobyte, istället för 1024 byte = 1 kilobyte.

Citat:

HTTP Error 500 - Internal server error.
Internet Information Services (IIS)

Ni borde köra Apache på Linux, istället för IIS på Windows. Snabbare, säkrare, stabilare. Bättre uptime, och säkrare e-handel för oss kunder.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Hedersmedlem

Keytronic har tyvärr dragit sig ur Europa, så det kan bli problem.

Går det att plocka dem från USA eller liknande, så är jag den första att jubla. Jag skulle klara mig bra utan åäö, men någon stor marknad lär det tyvärr inte vara i Sverige utan våra specialtecken.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
Möjlighet att se hårddiskar i gibibyte (GiB). Tråkigt att köpa hårddisk, sen upptäcker man att sina gigabytes är borta.
För att hårddiskarna är 1000 byte = 1 kilobyte, istället för 1024 byte = 1 kilobyte.

Det var det dummaste jag hört, det är ju ändå samma storlek...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blirren
Det var det dummaste jag hört, det är ju ändå samma storlek...

Faktiskt inte..

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Operatören
Faktiskt inte..

Hårddisktillverkarna gör hårddiskar som är X GB stora (t.ex 500GB), finns ju ingen mening att ange något annat bara för att det är 1024b/kb i operativet. Räknar du dina filer i GiB också?

Permalänk
Medlem

Större bilder! Folk tror mer på saker dom ser än läser! Trevligt att se på sakerna man beställer.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blirren
Hårddisktillverkarna gör hårddiskar som är X GB stora (t.ex 500GB), finns ju ingen mening att ange något annat bara för att det är 1024b/kb i operativet. Räknar du dina filer i GiB också?

Jo det är meningen att den nya standarden Gib,Tib mm ska ta över för att visa hur stor hd egentligen är efter formatering mm men på produktionssidan är man inte intresserad av det för då kommer ju hd:s att bli mindre tror dom att konsumenterna komer att anse.

Permalänk
Medlem

Något jag upptäckte nyss: man kan bli föreslagen helt fel saker som tillbehör i kundvagnen. Nu har jag just lagt dit en Intelpropp, men får 4 rekommendationer om olika AM2-moderkort. Inte så bra för folk som inte har stenkoll kanske...

Visa signatur

1. Asus P5QL Pro | Intel Q8200 @ 2.8 GHz | KVR 800 MHz 8 GB | 750 GB HDD | GeForce 8800GTS 320 MB | Vista x64
2. Abit IP35 Pro | Intel E5200 @ 3.0 GHz | Corsair TWIN2X 667 MHz 4 GB | 250 GB HDD | GeForce 9800GT 512 MB | XP Pro x86
3. Gigabyte GA-G33M-S2H | Intel E6750 @ 2.8 GHz | KVR 800 MHz 4 GB | 320 GB HDD | GeForce 6200 | Vista x64

Permalänk
Avstängd

Bilderna på datorpaketen / uppgraderings paketen stämmer inte alltid överäns med prrodukterna i paketet... vore igentligen bättre att inte ha någonbild eller bara ha bild på chassit i de fallen.

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Avstängd

Hej handlar för det mesta på komplett är nöjd med garanti hjälp etc. men på en punkt blev jag illa bemöt (enligt mitt tycke) när jag maila och fråga om komplett skvallra till radiotjänst vid ev. köp av tv kort! svaret var att jag skulle nog börja betala tv licens!

En sak på eran hemsida skulle ni kunna förbättra, det är att göra länk direkt till tillverkaren som gjort produkten!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Vilket skämt, de har nya webbsida nu, har ni sett det?

Den är anpassad till 1024*768.... Sänkte just upplösning och då fylldes allt upp, men i 1280 är det rejäla kanter på båda sidorna.
Inget fel med lite luft men jag tycker texten och alla bilder är väl små nu.

Värdelöst. Vem sitter liksom på lägre än 1280*1024/960 idag? Okej, vissa jönsar med bärbara men de nya brukar ha 1280 på bredden iaf.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker att den nya sidan känns fräsch och luftig, men kanske lite väl luftig till kanterna. Sitter själv i 1280x1024 och det blir lite väl tomt på sidorna. Effekterna, de "blanka" knapparna och designen i övrigt känns rätt i tiden tycker jag, men som sagt tidigare är den kanske lite väl luftig.

Mitt förslag är att fylla ut sidan på bredden och kanske ha större produktbilder så känns det inte så tomt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Min CPU-användning går upp till 25% när pekar med musen från "Hus" till "Hushåll". Dator i sign.
Den nya sidan är väldigt snygg, men skulle ni inte kunna dra ner på lull lullet?
Ta bort toningseffekten, eller gör det iallfall till ett alternativ!

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Min CPU-användning går upp till 25% när pekar med musen från "Hus" till "Hushåll". Dator i sign.
Den nya sidan är väldigt snygg, men skulle ni inte kunna dra ner på lull lullet?
Ta bort toningseffekten, eller gör det iallfall till ett alternativ!

Vad som är "snyggt" kvarstår om man tar bort toningseffekten? Antar att du menar det tomma utrymmet på sidorna, jag ser inget annat tonat. Jag kan köpa om allt är blågrått, men bara vitt är funkar inte.

"Textstorlek och därmed läsbarheten, kan enkelt ändras med hjälp av ikoner och bredden på skärmstorleken kan antingen låsas för fast eller full bredd. Allt för att anpassa vår webb efter din smak och vad du är van vid."

Och var hittar man de inställningarna?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Vad som är "snyggt" kvarstår om man tar bort toningseffekten? Antar att du menar det tomma utrymmet på sidorna, jag ser inget annat tonat. Jag kan köpa om allt är blågrått, men bara vitt är funkar inte.

"Textstorlek och därmed läsbarheten, kan enkelt ändras med hjälp av ikoner och bredden på skärmstorleken kan antingen låsas för fast eller full bredd. Allt för att anpassa vår webb efter din smak och vad du är van vid."

Och var hittar man de inställningarna?

Ja du var hittar man inställningarna för skärmuplösningen? Hittar inget heller?

Permalänk
Komplett.se

Hej - den funktion ni talar om hade vi lite problem med vid lansering. Vi plockade ned den, men den skall snart komma upp igen. Då behöver ni inte se fler vita kanter. Sidan skall vara precis lika skalbar som den gamla om man så önskar. Beklagar eventuella raseriutbrott detta kan orsaka.

Angående de animerade flikarna - skall kolla med IT ang. detta.

Mvh
sebastian
Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Vilket skämt, de har nya webbsida nu, har ni sett det?

Den är anpassad till 1024*768.... Sänkte just upplösning och då fylldes allt upp, men i 1280 är det rejäla kanter på båda sidorna.
Inget fel med lite luft men jag tycker texten och alla bilder är väl små nu.

Värdelöst. Vem sitter liksom på lägre än 1280*1024/960 idag? Okej, vissa jönsar med bärbara men de nya brukar ha 1280 på bredden iaf.

Vad sägs om de "jönsar" som inte vill ha sitt webbläsarfönster maximerat? Min skärm är 1024x768, och jag kör aldrig med mitt webbläsarfönster maximerat, snacka om irriterande liksom.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastian/KPS
Hej - den funktion ni talar om hade vi lite problem med vid lansering. Vi plockade ned den, men den skall snart komma upp igen. Då behöver ni inte se fler vita kanter. Sidan skall vara precis lika skalbar som den gamla om man så önskar. Beklagar eventuella raseriutbrott detta kan orsaka.

Angående de animerade flikarna - skall kolla med IT ang. detta.

Mvh
sebastian
Komplett.se

Okej, ska bli intressant att se hur det funkar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrRotmos
Vad sägs om de "jönsar" som inte vill ha sitt webbläsarfönster maximerat? Min skärm är 1024x768, och jag kör aldrig med mitt webbläsarfönster maximerat, snacka om irriterande liksom.

Jag hoppas du sitter med en bärbar, verkar så av din signatur att döma.
Kan förstå att man vill köra med flera olika saker uppe på sin skärm samtidigt, IM-program bland annat. Men de jag känner som kör så sitter på stationära datorer med två skärmar. 1280 eller 1600 som upplösning.
Du är helt enkelt i minoritet med din upplösning.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Du är helt enkelt i minoritet med din upplösning.

Upplösningen har ingenting med webbläsarfönstret att göra. Jag kör 1600*1200 och 1440*900 på mina burkar. Jag kör aldrig webbläsarfönstret maximerat. Kompletts nya sida är alldeles för bred för min webbläsare och man får skrolla i sidled. Det blir givetvis bojkott av företaget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TANDEMCYKELN
Upplösningen har ingenting med webbläsarfönstret att göra. Jag kör 1600*1200 och 1440*900 på mina burkar. Jag kör aldrig webbläsarfönstret maximerat. Kompletts nya sida är alldeles för bred för min webbläsare och man får skrolla i sidled. Det blir givetvis bojkott av företaget.

Jo, jag tror det har ganska mycket med upplösningen att göra då de flesta normala användare kör webbläsaren så den täcker hela skärmytan.

Det senare tror jag du skriver på skämt, eftersom deras förra sida tog upp all bredd i 1280 vad jag kommer ihåg. Tror inte man får plats med många webbsidor helt och hållet i mindre än 1024 pixlars bredd... Funkar säkert bra ändå, lite annonser som klipps i kanten har väl ingen dött av.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Komplett.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TANDEMCYKELN
Upplösningen har ingenting med webbläsarfönstret att göra. Jag kör 1600*1200 och 1440*900 på mina burkar. Jag kör aldrig webbläsarfönstret maximerat. Kompletts nya sida är alldeles för bred för min webbläsare och man får skrolla i sidled. Det blir givetvis bojkott av företaget.

Det kommer att gå alldeles utmärkt att navigera vår sida utan scroll när funktionen för dynamisk anpassning till upplösning går live senare i veckan.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Den nya fräsha looken, den fungerar, gör inte bara mer lulllull så slipper jag få ont i tårkanalerna som luras att sidan gråter så glansig den är.

Mer jag tycker, bara tycker, jag, mig veterligen ingen annan:

*Ta bort toningseffekter på knapparna, de funkar ändå inge vidare.

*Behåll den grå toningen för bakgrunden, det är bekvämt för ögonen.

*Fundera på om inte kanterna kan användas för att visa ytterligare
information om vad man exempelvis kollar på och vad man har i korgen, samt rekomendationer. Istället för att försöka skala det helt perfekt.

*När man sätter en min- och/eller maxgräns för pris borde även kundrekomendationer ändras efter önskad prisgräns.

*Även att man ska kunna söka och/eller sortera efter ett TDP-värde, en frekvens eller antal kärnor på processorer. Likadant för andra produkter naturligtvis, tog processorer som ett exempel.

*Har länge saknat möjlighet att välja bort produkter utan bilder, detaljerad info eller recensioner.

*Länk till produkten på tillverkarens sida, alternativt länk till producentens huvudsida saknar jag. Inte så svårt att googla kan man tycka, men det tar sin tid att göra't, och det vill vi ju inte

*Aldrig aldrig aldrig aldrig (kan upprepas fler ggr) felaktig information.

*Visa gärna prisutveckling per månad för senaste två-fyra åren, eller skalbart efter hur länge produkten varit köpbar från komplett.se. Lite som prisjakt.se gör, fast gärna bättre.

*Det buggar sig när man försöker jämföra fler än fem produkter, jag saknar scroll, allra minst. Saknar även att man ska kunna highlighta en rad för att snabbare kunna hitta och jämföra. Att kunna klicka bilderna för större bild i jämförelsesidan vore önskvärt.

**Vad jag sammanlagt är ute efter är väl att jag få känlsan av att jag verkligen är _inne_ i er databas och kan sortera, söka och editera (till den grad det går) så som jag vill, utan restriktioner.

Avslutar för nu med beröm för en utmärkt sida och för att jag äntligen hittat funktionen "Jämför denna produkt" när man är inne och kollar specs. Yaaaay!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.