Permalänk
Medlem

p180 och fortron source agg.

Är det någon som vet om sladdarna på fortron source agg räcker hela vägen i p180 chassi? eller måste man förlänga?

läste något om att kablarna oftast är för korta.

// toppe

Visa signatur

SB 2500k 3.3ghz @ 4.3ghz med stockkylare | ASRock P67 PRO3 | A-Data 1600mhz | Gigabyte Geforce GTX 460 @ stock | R3 chassi

Permalänk
Medlem

På FSP Zen (passivt kylt nätagg) är kablarna på tok för korta, det har jag bekräftat i praktiken.

Hur de är med de övriga vet jag inte. Det är nog lite olika från modell till modell. OEM-modeller brukar ha kortare kablar än de lite mer påkostade retail-modellerna.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Lättast är att kontakta FSP och fråga om den aktuella modellen. Annars kan du ju alltid köpa ett Antec nätagg som de själva rekommenderar till P180 (err) :).

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Blir väll att köpa ett gäng olika förläningskablar så man vet säkert. kostar inte skjortan direkt

tack för svaren

Visa signatur

SB 2500k 3.3ghz @ 4.3ghz med stockkylare | ASRock P67 PRO3 | A-Data 1600mhz | Gigabyte Geforce GTX 460 @ stock | R3 chassi

Permalänk
Medlem

Köp en sån här utifall att:
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=310589

Då har du till både ATX och 4-pin 12V.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.