Permalänk
Medlem

Trasig LED i nätagg

Jag har ett Antec nätagg med blå LED, men den är trasig. För den blinkar men är oftast släckt. Vad ska man göra? Och jag ska returnera agget så tar det ju två veckor och om jag köper nytt så typ slänger jag 1k kr i sjön?

Kan det vara något annat än bara LED:en som strular, för jag kände på baksidan av agget och det känns ganska varmt, och så ser fläkten ut att snurra saktare än min adda-fläkt...?

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Medlem

Eller så skiter du i om "LED'en" är paj och kör tills det ryker?

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Inaktiv

LEDen fyller väl inte direkt någon vidare funktion ändå? Men om du känner att det är viktigt så får du väl skicka tillbaka det och få ett nytt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PulkaFettot
LEDen fyller väl inte direkt någon vidare funktion ändå? Men om du känner att det är viktigt så får du väl skicka tillbaka det och få ett nytt.

Det jag var lite rädd för var om LEDen påverkade Aggen så att det var skadligt för den? Jag köpte den med LED för den var lite billigare, något som jag får sota för nu när den ibland lyser för att sedan slockna och det är lite irriterade...

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!