hur mkt kan jag få för mitt chassi + vattenkylning tror ni?

Permalänk

hur mkt kan jag få för mitt chassi + vattenkylning tror ni?

tjena, undrar alltså hur mkt ni tror att jag kan få för mitt chassi + vattenkylning,
det är ett Cheiftec Mesh Midi-tower ( moddat med gravyrer som tagit flera timmar att göra + tillköpt fönster ) och ett thermaltake bigwater 745 ( med tillköpt gpu-block ) chassit är ungefär 1/2 år gammalt å vattenkylningen 2 månader, å båda är i skit fint skick, nypris för allt ligger på 3000kr + att jag lagt ner lite tid å så på gravering å moddning på den.

gravyrerna uppe på ( finns en stor på andra sidan me )

lite nightshots

så va tycks?

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk

sälj den till nån dum fjortis på blocket för mer än vad du köpte in den för

nej då, men jag vet faktiskt inte

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

Lägg upp den på blocket så kmr någon dum fjortis att bjuda, erbjud dig även att bygga in deras komponenter i chassit och dra GROTESKA summor

Permalänk
Avstängd

inte helt ful gravyr,öganoa va ganska coolt gjort.

du kan väl sätta ett pris på 2000kr o se om någon är intresserad.
vattenkylningen kanske är värd 600-700kr o sen vet jag inte vilket block du köpt till.
chassit har ja ingen aning om men tror inte du får något bara för du lagt ner tid på att modda det,men det kan finnas dom som ger extra för det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
inte helt ful gravyr,öganoa va ganska coolt gjort.

du kan väl sätta ett pris på 2000kr o se om någon är intresserad.
vattenkylningen kanske är värd 600-700kr o sen vet jag inte vilket block du köpt till.
chassit har ja ingen aning om men tror inte du får något bara för du lagt ner tid på att modda det,men det kan finnas dom som ger extra för det.

nja tror inte att vattenkylningen är värd 600-700 spänn, den kostar ny 1198 + ett graffekortsblock som kostar 400 , å de är bara 2 månader gammalt, + att allt är installerat å klart

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk
Inaktiv

Men lägg den på blocket för 3000 spänn då...ALLA datorprodukter på blocket säljs ju ändå till överpris....gamla pII datorer för 3000 spänn har jag faktist sett...värt ett försök!

Permalänk

jo, ska testa senare idag :), btw är nån intresserad ?

Visa signatur

{Spelmaskin}

Permalänk
Inaktiv

Inte för 3000;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlavKalashj
Inte för 3000;)

hehe, för hur mkt då? ;D

alla grejjor är i fint skick

Visa signatur

{Spelmaskin}

Permalänk
Inaktiv

mja du, 1000?^^ hehe jag har inga pengar nu ändå...sry

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlavKalashj
mja du, 1000?^^ hehe jag har inga pengar nu ändå...sry

lugna ner dig nu :p, säljer de inte för under 2000 iaf

Visa signatur

{Spelmaskin}

Permalänk
Inaktiv

nänä, förstår de. jag ill inte ha det chassit ändå:P men har du lagt in på blocket?

Permalänk
Medlem

Personligen skulle jag alldrig betala mer än 1500kr för det där men får du 3000 så är det väl bra för dig

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Oooooops, Du borde väl nästan pröjsa för att bli av med det chassit ? (Sorry)

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Oooooops, Du borde väl nästan pröjsa för att bli av med det chassit ? (Sorry)

dårå?

Visa signatur

{Spelmaskin}