Starcraft 2 möjligen på g!

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 möjligen på g!

Tja,

Starcraft 2, vore inte det trevligt? Ok, det är inte bekräftat, men man börjar bli lite fundersam nu. Läs här: http://pc.ign.com/articles/727/727892p1.html

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Avstängd

Om det skulle komma... Jag skulle vara så glad att jag skulle köpa det och polera förpackningen varje dag. Fan vad najs ifall det kom...

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Mm dom är inte så dumma så dom inte inser hur mycket dom kan tjäna på 2an

Frågan är snarare NÄR, inte OM

Permalänk
Medlem

Då blir det bokning första dagen, kanske på två ställen för att var riktigt säker att man får det Oo Om det nu blir nått

Permalänk
Medlem

OMG! Goda nyheter. Både StarCraft och Diablo kommer _förmodligen_ att komma fler uppföljare på.

Permalänk
Avstängd
Citat:

However, with our own online gaming service, we're going to pick and choose what we want to use; we're going to protect Battle.net and make sure Battle.net ranks supreme."

bra så att dom inte använder sugiga live anywhere

blir till att skaffa vista.. om det är vista exklusivt dvs

Permalänk
Medlem
Citat:

I will be the happiest person in the world when we announce StarCraft 2.

Alltså när och inte om, detta var verkligen goda nyheter.

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Hmm skulle inte Blizzard bara skapa MMORPG's

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sheytan
Hmm skulle inte Blizzard bara skapa MMORPG's

Läs ordentligt

Citat:

"I want to be clear that we're not just content to be an MMO company,"

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

MMORPG är ju en ganska mättad marknad tycker jag.

Blir att inflörskaffa både Starcraft 2 och Diablo 3 när dessa släpps

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

det närmaste ett nytt MMOPRG för blizzard blir väl möjligen ett WOW 2 om 5år eller så :b

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Mja, detta har man längtat efter! Ett starcraft 2, Kan det bli bättre?

Jag var inte så mycket för Diablo, så det bryr ja mig inte mycket om

Detta kommer ju bli som förr i tiden, Lan, lan, lan, match efter match..

Starcraft är en av mina favorit spel, så ja, boka när de kommer ja

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Vafan nu har jag kört BW i 8år, det är dags för nåt nytt!

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Avstängd

Om inte 2:a så får man hoppas på en World of Starcraft... kanske en C&C Renegade klon.. typ Starcraft ghost fast med valfri figur och ras från spelet som protos, zerg(?) eller terran

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Om inte 2:a så får man hoppas på en World of Starcraft... kanske en C&C Renegade klon.. typ Starcraft ghost fast med valfri figur och ras från spelet som protos, zerg(?) eller terran

World of Starcraft har jag också tänkt på. Skulle vara asballt.
Tänk er att man är marine står i en skyttegrav tillsammans med typ 50 till och så stormar det zerglingar.. Jag har drömt om ngt sådant ända sedan starcraft 1.
Men ett vanligt starcraft 2 skulle vara asroligt det med

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Jag vill med ha Starcraft 2, så snabbt som möjligt, HELST igår!!
Så rappa på, Blizzard!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk

Nästan alla uppföljare är onda, tyvärr. Finns dock undantag (Halflife serien).

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Nästan alla uppföljare är onda, tyvärr. Finns dock undantag (Halflife serien).

Max payne har även den en bra uppföljare. Å Diablo 2 då? Jo jag skulle nog säja att det finns en massa bra uppföljare bara man tänker efter. Okej.. förlåt glömmde jag nämna de ca 12 eller 13 (?) Final Fantasy spelen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Max payne har även den en bra uppföljare. Å Diablo 2 då? Jo jag skulle nog säja att det finns en massa bra uppföljare bara man tänker efter. Okej.. förlåt glömmde jag nämna de ca 12 eller 13 (?) Final Fantasy spelen!

Ganska ofta så blir spelen riktigt dåliga. Final Fantasy spelen har jag inte spelat och de är... undantag.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Varför har blizzard bara 1 aktuell spel åt gången? Så störande, deras spel är ju såå bra?! Nåt säger mig att WoW är det enda dom kommer satsa på dom närmaste 5-6 åren. Varför expanderar dom inte? Men nästa spel blir nog starcraft 2. Det är verkligen dags.

*längtar*

Hoppas vi slipper hjältar och RPG bara, i just starcraft åtminstone.

Permalänk

Jag tycker blizzards spel blir bättre för varje uppföljare.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aieranah
Varför har blizzard bara 1 aktuell spel åt gången? Så störande, deras spel är ju såå bra?! Nåt säger mig att WoW är det enda dom kommer satsa på dom närmaste 5-6 åren. Varför expanderar dom inte? Men nästa spel blir nog starcraft 2. Det är verkligen dags.

*längtar*

Hoppas vi slipper hjältar och RPG bara, i just starcraft åtminstone.

Är väl därför spelen blir så bra, till skillnad mot andra spelföretag suger dom inte ut sina spelserier på samma sätt? Är nog lätt hänt att det blir lite utvattnat om dom skulle låta underföretag utveckla vidare (ett "bra" exemepl är Dice där Dice Canada bl.a. gjort BF:Vietnam)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
det närmaste ett nytt MMOPRG för blizzard blir väl möjligen ett WOW 2 om 5år eller så :b

Nja större kliv än så tar de väl ändå? Deras minsta kliv är väl War 1 - War 2, vilket var 4 år?

Permalänk
Medlem

*Går och byter kallsonger*

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vb
Är väl därför spelen blir så bra, till skillnad mot andra spelföretag suger dom inte ut sina spelserier på samma sätt? Är nog lätt hänt att det blir lite utvattnat om dom skulle låta underföretag utveckla vidare (ett "bra" exemepl är Dice där Dice Canada bl.a. gjort BF:Vietnam)

Ett annat "bra" exempel är då Blizzard lät Sierra göra expansionen "Hellfire" till Diablo.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sille
Mm dom är inte så dumma så dom inte inser hur mycket dom kan tjäna på 2an

Frågan är snarare NÄR, inte OM

För min del tror jag ju att de inte är så dumma att de tror de kan tjäna mer på ett onlinespel med engångsavgift än ett onlinespel med månadskostnad. :'(

edit: Jösses vad negativ jag var idag då, måste ha vaknat på fel sida....

Permalänk
Medlem

Man får hoppas att det kommer ett Starcraft 2 i år 2007. Starcraft förtjänar en uppföljare. Om det blir en SC2 så får man hoppas att de introducerar vatten units och 1-2 nya spelbara raser (Xel'Naga borde vara en av dom då). Om ni inte vet vilka är så får ni här en länk med info om dom

http://en.wikipedia.org/wiki/Xel%27Naga

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Avstängd

Alltså, "when we announce" betyder inte ordagrannt att dom kommer göra det inom en snar framtid. Jämför med "när världen är en lycklig plats". Så ge fan i att såsa ner era byxor förrens ni hör något konkret.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Lite skumt att skriva:

"As you probably already know, there is no doubt that we will continue the StarCraft and Diablo franchise..."

Blizzard har väl inte sagt ett dyft tidigare om att de ska de ska fortsätta Diablo serien?

Blizzardspel håller alltid högsta kvalitet på gameplay tycker jag. Något som jag hoppas har förts med till Flagship studios. (De som gör hellgate london)

Permalänk

Såhär ligger det till. Gamers över hela världen bara MÅSTE köpa ett nytt starcraft eller diablo-spel om/när de kommer. Det är en oskriven lag. En slags gamer-codex som finns i alla gamers med hyfsad spelsmak.

Blizzard kan inte misslyckas med spel, har lirat alla deras spel. Bara WoW jag ogillar eftersom jag inte har tid att spela det.
Alla pensionärer borde spela WoW, de har ju tid.

Permalänk
Medlem

Först och främst.
Fan vad nice (ursäkta språket)!!
Har längtat efter ett bra spel från blizzard ända sen diablo 2. Både WC3 och WoW är enligt mig ingenting annat än en skymf, förolämpning och ett rent hån mot kvalitén på de äldra spelen från blizzard, så om de "hittar tillbaka till sina rötter" så att säga vore det ju en himmlagåva ^^

Fast sen hör man ju den där envisa lilla rösten längst bak i huvudet.
Med tanke på hur till synes hopplöst oinspirerade de varit de senaste åren så hoppas jag verkligen att detta inte smittar av sig på sc2. Att se SC-serien förstörd av överdriven girighet, arrogans, döva öron, felaktiga antaganden och den dåliga fantasi som präglat blizzards kreationer sen wc3 såg dagsljuset vore en pina som skulle bli svår att bära känner jag.

fast det kanske är en bra sak också... "oh how the mighty have fallen" så att säga sänker ju förväntningarna en aning. Kanske inte mycket, eller hos så särskilt många, men lite iallafall, vilket kanske kan lämna lite plats åt positiva aspekter.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.