vad skriver jag in i consolen för att polarna ska kunna gå in i samma game i HL2 DM

Permalänk
Medlem

vad skriver jag in i consolen för att polarna ska kunna gå in i samma game i HL2 DM

som rubriken säger vad är det jag ska göra för att dom ska kunna connecta till min ip? mvh

Permalänk

sv_lan = 0

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Medlem

Jag kan ju passa på att fråga hur man får upp konsolen med svensk keyboard-layout?

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

knappen under ESC?

Permalänk
Medlem

okej tack så mycket sv_lan = 0

skare vara = 0 ?

i cs äre ju sv_lan0

sen Arzei så kan du högerklicka på DM eller css å sen går du in på properties och sen set launch options där skriver du in -console
det funkar för mig iallafall men då är consolen uppe hela tiden som en ruta du ser när du går in.

mvh

Permalänk

sv_lan 0 då.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Medlem

är du helt säker på det här?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xarl
är du helt säker på det här?

Nope.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Testa så ser du ju

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

det funknar inte :(((((((((((((((((((((((((((((((

Permalänk
Medlem

Vad händer om han försöker connecta till din IP då?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

det händer ingen ting? men asso jag har för mig att jag prova detta för kanske 1 år sen elelr någe då funka det inte men jag har inte provat nu igen måste nog göra det innan jag fortsäter skriva

Permalänk
Medlem

öppna portar?