Gears of Wars - Tråden!

Permalänk
Medlem

Just det, om det är nån som vill ha en 48h trial key så är det bara att PM'a har ingen användning av den då jag redan har gold ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MuTHA
Just det, om det är nån som vill ha en 48h trial key så är det bara att PM'a har ingen användning av den då jag redan har gold ;D

Jag skulle kunna ta den då min gratis en månads live snart e slut men jag låter ngn annan stackars sate ta den ist.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Ohlala vilket trevligt spel. Detta är lovande, ska röjas kvällen lång till motorsågssång!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Skall vi försöka träffas online vid 21:00 och köra lite?

Min gamertag för er som inte har den är:
Killer AB

Så om vi blir 8 pers är det perfekt!
Skall ut och äta strax men hoppas på att jag är hemma vid 21 tiden.

Skriv ett mail på live sen, så spelar vi.

alucard136

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosnos
Nu är min recension pubbad iaf ^^

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1513

Bra recension!

Nu ångrar jag verkligen att jag köpte Call of Duty 3

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag är på ikväll.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Jag är på ikväll.

Jag är på när jag får spelet. dvs om några veckor antagligen om jag inte säljer COD3 :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Bra recension!

Nu ångrar jag verkligen att jag köpte Call of Duty 3

Tackar

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

Tyvärr fick jag inte mitt spel idag.... så jag vill gärna att alla ni som fått spelet slutar spela så ni inte blir för bra tills jag får mitt i morgon

Permalänk

Kom in nu så kör vi!
Jag startar en privat server : )

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Kom in nu så kör vi!
Jag startar en privat server : )

YAY

Visa signatur

<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Gamertag?

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Gamertag?

Bi99uy

Visa signatur

<Zaq> shot

Permalänk
Medlem

Var inne och försökte köpa spelet på elgiganten ikväll men det var tvärnej, tydligen får butiken böta 10 000 SEK per spel dom säljer innan release dagen

Visa signatur

System: HP Pavillion

Permalänk

hooo längtar, ska ut å köa snart ^^ nån från uppsala som är sugen på att hänga på? ;P

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Är det 8000 Gears of War i hela norden som ElGiganten får alltså även Gigantti i Finland och i Norge? För i en spelbutik sa de att Gigantti bara fått in 8 st att han hade en kompis som jobbade där

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fan, hoppas nu inte de tar slut snabbt på elgiganten, billigt där ju...
Slutar 1h efter att de öppnar...

Edit: RadioNova, fan då måste jag nog skippa 20min av lektionen och dra till elgiganten och köpa den på rasten :/

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall spelet kommer till pc? Vill verkligen inte köpa en xbox360

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Fan, hoppas nu inte de tar slut snabbt på elgiganten, billigt där ju...
Slutar 1h efter att de öppnar...

Edit: RadioNova, fan då måste jag nog skippa 20min av lektionen och dra till elgiganten och köpa den på rasten :/

Tror du kan vara lugn Den där spelbutiken sade väl så att jag skulle köpa det från dom Men ja kan vara bra att vara ute i tid.

Spelet kommer ej till PC, HMB.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelet kommer ej till PC, HMB.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=42560

Jag vet inte om det där betyder om det kommer till PC eller ej, men du låter säker.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle

Jag vet inte om det där betyder om det kommer till PC eller ej, men du låter säker.

Ja för Microsoft har inte sagt att planers att komma till PC och de har sagt att det skall vara xbox exklusivt men vem vet, kanske om 2 år

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja för Microsoft har inte sagt att planers att komma till PC och de har sagt att det skall vara xbox exklusivt men vem vet, kanske om 2 år

De har för övrigt sagt att det ska komma till PC. Dock frågan är när, troligtvis nästa år.

I alla fall, hur långt har ni kommit? lite spoiler här men inte så vidare stor.

Är själv på act 2, typ kommit så långt in så att det börjar bli 'natt' tid, problem är att det finns massa fåglar eller vad det nu är som tja... instant dödar en här och var... lite förbannat smått jobbigt att spela spelet här.... För man vet ju fan inte alls när du bara blir dödad på en gång. Någon som har lite tips?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
De har för övrigt sagt att det ska komma till PC. Dock frågan är när, troligtvis nästa år.

Jahaa. Det hade jag ingen aning om Tråkigt.. .:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi

I alla fall, hur långt har ni kommit? lite spoiler här men inte så vidare stor.

Är själv på act 2, typ kommit så långt in så att det börjar bli 'natt' tid, problem är att det finns massa fåglar eller vad det nu är som tja... instant dödar en här och var... lite förbannat smått jobbigt att spela spelet här.... För man vet ju fan inte alls när du bara blir dödad på en gång. Någon som har lite tips?

Har kört igenom det 2 gånger hitills, singleplayer som Casual och i Coop på Hardcore. Värdelöst slut förövrigt.

Det som är tanken är att du skall spränga alla gastunnor för att få ljus och sedan rusha mellan dom olika punkterna.

Visa signatur

<Zaq> shot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle

Man får hoppas på det bästa, verkar ju vara ett tokhärligt spel. Avskyr dock allt som har med konsoller att göra

Edit: Sweet, 5100 inlägg

Permalänk
Medlem

hoho fyfan va härligt de va å lira online, de måste vi göra om imorgon fast då får lite fler hänga på! 2on2 va jävligt kul men kan tänka mig att de e roligare med 4on4!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Fler lär nog vara med och lira imorrn, eftersom det släpps imorgon ^^

Permalänk

Jag kan inte fatta att Elgiganten säljer spelet för 399,-. Och t.ex. CoD3 för 429,- Det är ju samma priser som till PC-spel. Snacka om känna sig blåst om man köpt GoW för runt 600,-....

Permalänk
Inaktiv

Vilket spel!

Älskar kontrollen, Grafiken, Musiken och miljöerna. Spelet lever upp till mina förväntningar.

Finns då inget spel till 360 med den grafiken som i GoW.

Permalänk
Medlem

redan klar... på lättaste då.

Visa signatur

^^^
@¿@
o