World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem

Mysigt.
får det INTE idag, mailade webhallen och frågade, varför fan min granne, som beställde nu vid nyår, fick det, och inte jag.. Jag beställde det december 05 förövrigt, svaret jag fick var "Då har han tur med posten!"
Alltså VAD FAN?!
helt jävla blåsta...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
Jävla skit hoppades på att TBC skulle ligga i brevlådan när jag kom hem
Trodde man kunde lita på CDON

vad har du för "status" på det? jag har haft paketeras sen i fredags, fan va jag blir besviken på dem om jag inte änns får det imorgon :/

Edit:
Korize- gnäll inte.. jag bestälde mitt i september och de har inte skickat det än...

Permalänk
Medlem

Jag fick också mitt från Webhallen idag, som en del andra. Och jag bor på Gotland, vilket man kanske tycker borde ta lite längre tid att skicka till men men.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
[B
Edit:
Korize- gnäll inte.. jag bestälde mitt i september och de har inte skickat det än... [/B]

om dom sitter och säger att man ska ha det redo tills när servers öppnar, då ska man väl fan ha det, och ändå så håller dom inte det, det är ju fin fint. jag gnäller om jag vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Du kan tanka ned det antagligen, på en viss stor svensk tracker. Kanske kan vara en ide då du har köpt lådan och har en egen cd key! Om det är lagligt eller inte vet jag inte, men moraliskt sett så tycker jag det.

Har själv haft lite problem med blizzards skivor och har vart tvungen att göra på detta sättet. Har givetvis haft spelen orginal, annars hade det inte gått så bra att spela ändå

Lyckades göra en image av CD4 i RecordNow. Första försöket misslyckades dock. Vad som är ännu lustigare är att min kompis som istort sett bor granne med mig också fick en trasig CD4. Börjar lukta som fel på en hel serie av skivor.

Permalänk
Avstängd

Är det ingen av er som fått det som vet om man får en månad spel?..

Korize-: Det är väll inte webhallens problem när det lämnat dom lixom. Det är ju posten.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

men alltså, vad jag menar är, Hur kan min granne, som bor 30 meter bort, få sitt spel idag, när jag inte får det, dvs, varför skickades hans innan mitt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Jag fick också mitt från Webhallen idag, som en del andra. Och jag bor på Gotland, vilket man kanske tycker borde ta lite längre tid att skicka till men men.

Hehe jag bor också på Gotland och fick det idag

Något som är konstigt är att jag valde att inte få det hemskickat (skulle kosta typ 130kr extra) men ändå låg det i brevlådan idag och på fakturan står det inget om dyrare frakt.

Finns ett problem dock, har tenta på onsdag, kommer gå åt pipan...

Edit: Beställde mitt för exakt en vecka sen dessutom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
vad har du för "status" på det? jag har haft paketeras sen i fredags, fan va jag blir besviken på dem om jag inte änns får det imorgon :/

Edit:
Korize- gnäll inte.. jag bestälde mitt i september och de har inte skickat det än...

Står "varorna paketeras" eller något sånt, men jag mailade dom förut för några dagar och dom Garantera att jag skulle ha spelet på release dagen annars så blir det konsumentverket bara för att jävlas!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
En fråga. Enligt vissa skickas BC från Webhallen som paket och enligt andra som brev, vad gäller? Skickas det som brev tar det ca. en dag och paket 2 dagar. Det verkar ju rimligt att det skickas som brev med tanke på tiden det skickas, men sen när fick man kolli-nummer på sina brev?

När man tar faktura skickar de som brev och man får inte kolli-nummer, men tar man postförskott så får man kolli-nummer eftersom man lär hämta ut det på utlämningsställe.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
men alltså, vad jag menar är, Hur kan min granne, som bor 30 meter bort, få sitt spel idag, när jag inte får det, dvs, varför skickades hans innan mitt?

fick inte mitt idag heller, beställde i oktober riktigt surt. ringde till webhallen idag och fråga dom sa att dom inte fick skicka ut förran idag. fast ja sa att folk hade fått från dom men han nekade det, sen sa han dom som bor längre bort skicka dom till före så ni som bodde på gotland och fick idag beror det på det..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Då är det nog därför jag också fick mitt idag, bor ganska långt norrut. Lär inte gå att spela direkt dock, tror inte ni som får vänta en dag till kommer missa speciellt mycket

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Känner jag Blizzard lätt så lär det ta ett par timmar innan man ens kommer åt att uppgradera sitt konto. Solen lär nog hinna gå upp innan man väl har kommit in i spelet. Sedan så lär det ju ta 2-3 dagar med slumpmässiga omstarter, lagg osv innan allt funkar ok med.

Jag planerar att köpa min box i morgon, känns inte som att man missar överdrivet mycket

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Polaren åker till EB games inatt, och lägger det i min brevlåda, så jag har det i morgon när jag går upp

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Min myshörna ^^

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
När man tar faktura skickar de som brev och man får inte kolli-nummer, men tar man postförskott så får man kolli-nummer eftersom man lär hämta ut det på utlämningsställe.

Tackar för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
Står "varorna paketeras" eller något sånt, men jag mailade dom förut för några dagar och dom Garantera att jag skulle ha spelet på release dagen annars så blir det konsumentverket bara för att jävlas!

Samma sak för mig, mailade också men har inte fått svar än. Skönt att höra att de lovade att leverera tills i morgon i alla fall.

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Mitt är i Stockholm, jaja 40 mil kvar, pressa!

@Stisse: Det står i deras FAQ att spelet kan komma en dag efter releasedagen, så jag vet inte hur det håller att klaga för Konsumentverket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Min myshörna ^^

http://xs511.xs.to/xs511/07031/20070115105.jpg.xs.jpg

Vill också ha den t-shirten

Permalänk
Medlem

Står att de skicka mitt ifrån webhallen den 12 borde väl vara framme imon annars köper jag det i affär istället, räcker med att man inte med att lira inatt redan.

Betala med kort så betyder deta att jag inte får något kollinummer, så jag ska allså behöva vänta 1 extra på ett avi?

Skiter i skolan imon och väntar och hämmtar det direkt.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv

Spelet släpps den 16e så får ni det imorrn har ni ju fått det på releasedagen! Beställde mitt från webhallen för en stund sen och det är skickat nu iaf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Mitt är i Stockholm, jaja 40 mil kvar, pressa!

@Stisse: Det står i deras FAQ att spelet kan komma en dag efter releasedagen, så jag vet inte hur det håller att klaga för Konsumentverket

hmm. men i mail garantera dom det. så jag kanske får pengarna tebaka iaf
Kommer bli ruskigt sur om jag inte får det imorron, Självmordsbenägen och grejjer så ser ni i aftonbladet på onsdag " 16 åring tog självmord, För han inte fick spela TBC" så är det jag kan inte vänta så jävla sugen på lvla 70

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Står att de skicka mitt ifrån webhallen den 12 borde väl vara framme imon annars köper jag det i affär istället, räcker med att man inte med att lira inatt redan.

Betala med kort så betyder deta att jag inte får något kollinummer, så jag ska allså behöva vänta 1 extra på ett avi?

Skiter i skolan imon och väntar och hämmtar det direkt.

Med tanke på din stavning tycker jag att du ska gå i skolan imorgon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Med tanke på din stavning tycker jag att du ska gå i skolan imorgon

Nope, är arg bara

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Alltså, det handlar om en dag.... EN dag... ge er! Jag är också otroligt sugen på att spela men inte så att jag kommer sitta utanför affären inatt eller så... Drar la och köper det på onsdag eller något.. Världen går inte under av en wow fri dag

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Alltså, det handlar om en dag.... EN dag... ge er! Jag är också otroligt sugen på att spela men inte så att jag kommer sitta utanför affären inatt eller så... Drar la och köper det på onsdag eller något.. Världen går inte under av en wow fri dag

Hämtar du spelet på Onsdag så är det så säkert att du får spelet. Iaf i stockholm. dom litar på att du kommer och hämtar det på Tisdag.
Så säger dom iaf på GAME

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Ni som har installat har ni testat uppgradera det med via sidan eller ? ska man vänta med det kanske ?

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Ni som har installat har ni testat uppgradera det med via sidan eller ? ska man vänta med det kanske ?

https://upgrade.wow-europe.com/expansion/index.html?locale=en...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

ahh ok KniFF hade inte vågat trycka på den ^^

Visa signatur

blärg..