Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Hehe, agge, iden påminner rätt mycket om din logga som du har lite här och var.
Men visst, det där kan man absolut leka vidare på. Men hur gör man egentligen sånt på ett smidigt sätt? När jag ska göra former som de där sitter jag och klipper och klistrar med det cirkulära markeringsverktyget. Känns inte alls som ett speciellt smidigt sätt att göra det.

Du vet, det finns nått som heter papper och penna
När jag ska komma på designer eller göra en skiss till en idé jag ska göra i 3D så sätter jag mig ganska ofta och kluddar på papper tills jag är klar. Går inte att få samma reslutat på datorn enligt mig. Ska dock köpa ett "ritbord" snart och testa hur det funkar

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Du vet, det finns nått som heter papper och penna
När jag ska komma på designer eller göra en skiss till en idé jag ska göra i 3D så sätter jag mig ganska ofta och kluddar på papper tills jag är klar. Går inte att få samma reslutat på datorn enligt mig. Ska dock köpa ett "ritbord" snart och testa hur det funkar

Visst, fast även om man har papper och penna underlättar det inte när man väl ska göra bilden på datorn. Dessuto vill man ju inte att formerna ska vara handritade, de ska vara helt perfekta. Hatar oavsiktlig asymetri.

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen inte den fonten men du gör ju som du vill

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker inte heller att det är den finaste fonten som finns, men min pappa gillade den, och det är ju han som bestämmer.