Permalänk
Medlem

Autohopp

Hallå!

Jag saknar en funktion som hoppar tillbaks till rätt ställe på sidan när man går tillbaks från en tråd. T.ex. om man söker efter nya inlägg, scrollar ner till halva sidan och får se en intressant tråd, går in i den, sen när man läst klart och klickat bakåt, så får man leta reda på stället man slutade leta vid själv Eftersom scrollen börjar från början igen. Kanske låter som om jag är lat, och det är jag, men det skulle vara fint med en sån funktion

Permalänk
Hedersmedlem

Hej! Faktum är att det fungerar så för mig. Jag ska försöka ta reda på mer om det här. Vilken webbläsare använder du? Vi återkommer.

Permalänk
Medlem

Nu när jag sitter och testar, så fungerar det faktiskt IBLAND för mig oxo. Mig till synes lägger den funktionen av helt slumpvis. Jag använder Firefox 2.0. Det verkar lurigt detta, så frågan är ju om det är nån bugg i firefox eller om det är sidan?

Permalänk
Testpilot

Är lika dant för mig, ibland funkar det och ibland inte, gäller även om man går in i en tråd och är långt ner på sidan och sen kanske går till nästa sida och där använder bakåtknappen.

Använder Firefox 2.0 jag med men har haft samma problem med äldre versioner av Firefox med. Kan inte minnas att jag stött på problemet på nån annan sida än just Sweclockers.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]