BF2 patch 1.41 ute nu. 536mb

Permalänk
Medlem

BF2 patch 1.41 ute nu. 536mb

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Avstängd

Va? Vad är det nya??

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Va? Vad är det nya??

Japp, det är den nyaste.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xterminator
Japp, det är den nyaste.

Vad inte är

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

väntar tills dom delar filen så det räcker med att tanka ''endast'' 1.41.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Varför släpps den på FZ före EA Link?

Xterminator: han undrade vad som är nytt i patchen, och det gör jag med

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Xterminator: han undrade vad som är nytt i patchen, och det gör jag med

Det är inte lätt när det är svårt.

Citat:

Patch Update Version 1.41 (officially released on November 16, 2006. The patch include only one bug fix: "Fixed an extremely intermittent server crash bug." The patch was not met very well, because there were no Linux version or incremental version of the patch. This patch would be the only patch for BF2 that was made by the original development team. - Battlefield2.

För övrigt har jag orkat starta BF2 typ 3 gånger eftersom att det tar sådan lång tid att starta det och det måste vara det mest överskattade någonsin, spring, spring i 15 min till, ta en flagga, spring, *tomt*, spring, *boom* död, respawn och repeat. Kan man patcha sådan =/?

Permalänk
Medlem

Grattis till den lyckade pikningen.

Måste förresten säga att jag är imponerad av Wikipedia, allt verkar ju finnas där, enormt detaljerat.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Avstängd

Nu blir jag kickad hela tiden och det står: Losing key packets.
Vad är det? har ominstallerat spelet uppdaterat full till 1.41 och blir fortfaramde kickad, mågon som vet hur man fixar?

Det hände på 1.4. Sedan uppdaterade jag till 1.41 samma sak sen reinstall update och samma sak...

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Vad? Har de släppt en ny patch, de va som attans.

"EA, patch it everyday"

"Edit"

Things continue to move within the Battlefield Universe. Today we are releasing the 1.41 patch for Battlefield 2 that resolves an intermittent crash that affected game servers. Although this is a small update this improvement will greatly improve the stability for players. This patch will be available beginning at 4:00pm GMT.

We are also continuing our Beta Testing for the Battlefield 2142 1.05 update while adding further enhancements to our Master Server systems to help eliminate the disconnect issues affecting some players. These updates were introduced during Tuesdays maintenance and do not require any updating by players. As we move closer to the 1.05 release we are also stepping up our enforcement of policies against players who exploit the stats system.

Our support staff has begun to address the accounts of players who use exploit tactics to advance themselves. Stats acquired through the use of exploits will be removed while accounts that show extreme abuse are subject to a complete stats wipe. We will also be announcing policy changes regarding player cheating and stats exploit in the near future.

For all players who are interested in hosting their own Battlefield 2142 server the new Server Provider Page is now live. Please check out this page in order to easily locate a Ranked Server Provider in your region.

As always keep your eyes to this space for all your Battlefield Updates,

Hoppas de har fixat servercraschen nu. Då skulle jag bli väldigt lycklig

Permalänk
Medlem

ja.. jag har spelat en stund nu sen den släpptes och det verkar fungera fint som snus.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Toffe: Prova en sak. Prova att byta lag när du är inne och spelar. Om lagbytet felar, dvs du blir tillbakaflyttad till samma lag som du försökte byta från. Markera en spawnpunk och prova att spawna. När du sedan spawnar, kraschar spelet då eller spawningen lyckas?

Sen de släppte 1.4 så har spelet kraschat när man har gjort som jag beskrev. Är nyfiken på om de fixat denna kraschen som antagligen var serverrelaterad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mayor
Toffe: Prova en sak. Prova att byta lag när du är inne och spelar. Om lagbytet felar, dvs du blir tillbakaflyttad till samma lag som du försökte byta från. Markera en spawnpunk och prova att spawna. När du sedan spawnar, kraschar spelet då eller spawningen lyckas?

Sen de släppte 1.4 så har spelet kraschat när man har gjort som jag beskrev. Är nyfiken på om de fixat denna kraschen som antagligen var serverrelaterad.

jag hade inga problem med det i 1.4 patchen

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mayor

hmm har dock inte provat det du sa nu med 1.41 men detta har jag gjort vid ett flertat tillfällen i de andra versionerna och det har inte varit något problem.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Vänta nu, en patch på 500MB+...
Och satt jag och trodde det var olagligt att tanka hem spel

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

ska dom inte släppa patch 1.41 separat,dumt att man måste tanka alla uppdates från 1.2-1.41 bara för att få med det senaste..

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Nu blir jag kickad hela tiden och det står: Losing key packets.
Vad är det? har ominstallerat spelet uppdaterat full till 1.41 och blir fortfaramde kickad, mågon som vet hur man fixar?

Det hände på 1.4. Sedan uppdaterade jag till 1.41 samma sak sen reinstall update och samma sak...

Händer för mig med. Det jag googlat på har inte hjälpt nånting

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

De ska släppa en incremental patch också. De hittade tydligen nåt fel i den så de släppte bara den stora nu.

Nåt datum för den lilla är inte satt.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Händer för mig med. Det jag googlat på har inte hjälpt nånting

Känns skönt att inte vara den enda..
Jag har skrivit till PB supporten, du kan följa det här:
http://www.evenbalance.com/troubleticket/update_ticket.php?ti...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan nästan svära på att det har med den nya patchen och PB att göra. Har för mig jag hade samma problem för ett tag sedan men det bara fösvann, lite huxflux.