Permalänk
Medlem

Cisco Utbildning....!!

Hejsan undrar om någon vet något om Cisco??
Skulle vilja lära mig deras system. vet ni om det finns billiga kvällskurser eller nått liknande??

Visa signatur

Dator: Vad arbetsgivaren ger mig :-)

Permalänk
Medlem

Nu ska jag komma med ett tråkigt inlägg.
www.cisco.com?

Permalänk
Medlem

hahahah har kollat där men DET E JU RENA djugeln

Visa signatur

Permalänk
Medlem

http://cisco.netacad.net borde ha länkar till ställen där du kan gå kurser.

Permalänk
Medlem

jag pluggar cisco CCNA cert just nu är väldigt intresant och lärorikt vi läser den på 2år men man kan nog läsa inn den på 4-6 månader utan större problem är iufs bara klar med 1/4del men läs det du ångrar dig inte ...
sen kan man läsa CCNP efteråt och en eller 2 delar efter det.
http://cisco.netacad.net

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

Borde finnas på Komvux. Vi hade det i gymnasiet.

Visa signatur

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Synology DS920+ - Samsung Galaxy S24 Plus 512GB

Permalänk
Medlem

Har läst CCNA1-4 och läser nu CCNP1-4 på Högskolan. Kolla runt lite, borde finnas fler högskolor i Sverige som erbjuder det.

Permalänk
Vila i frid

Annars är det bara beställa hem en bok, köpa en simulator och rocka loss

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Medlem

vad e en simulator??

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppe_85
vad e en simulator??

Simulerar Cisco utrustning. blir lite dyrt annars

Permalänk
Medlem

Nån som har hittat en CCNA distansutbildning?

Permalänk
Medlem

var kan man hitta eb sådan simulator... nopp inge utbildning

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damp81
Nån som har hittat en CCNA distansutbildning?

Japp, gissa vem?