Permalänk
Medlem

Hur reggar man Wow?

Hej gott folk!

Jag har nu tänkt att köpa World of Warcraft.
Min fråga är: måste man regristrera sitt kreditkorts nummer för att kunna spela eller behöver man inte det om man köper ett gamecard?

Jag undrar också:

De 60 dagarna som man får när man köper Wow gäller dem bara om man skriver dit ett kreditkorts nummer?

Detta är viktigt för mig att veta eftersom jag inte gärna vill lägga ut det på internet.

Tack på förhand// Johan

Visa signatur

En glad kille med noll koll på datorer

Permalänk
Medlem

Du måste ha ett kreditkort för att aktivera kontot.
Sen är det 30dagar som är free, sen betalar du med anitingen kreditkort eller gamecard.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ok tack

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det funkar annars bra med att skriva in ett icke existerande genereat kreditkortsnummer bara för att komma igenom den kontrollen. Därefter går du in och ändrar till att du betalar med timecards istället

Permalänk
Medlem

Jasså jag läste någonstans att det bara funkade i början när det inte var någon vidare kontroll.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om du köper WoW och ett gamecard direkt så behöver du inte uppge någon som helst kreditkortsnummer överhuvudtaget, och du får då dom 30 gratis dagarna samt dom 60 dagarna från gamecardet.

Om du köper WoW men inte ett gamecard måste du uppge ett kreditkortsnummer, detta kommer det dock inte dras pengar av innan dom 30 gratisdagarna är slut, så här kan man använda ett sånt där Test-nummer.

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Ok ännu mer tack.

Visa signatur