Permalänk

Eeh ?? sabba en K6-2 ?? hur fan kan man ?? jag hade lätt tryckt ihop en surfdator av den... sen när den inte orkar med längre så skulle jag ha ramt in den förstöra en gammal hedlig K6-2 prolle ... suck...

Citat:

[B] HAHAHAHAHA Helt rätt

Du kanske hade hämtat insperation från mitt lilla utbrot http://www.sweclockers.com/album/?id=332

Jag kanske inte ska berätta vad jag gjorde med en P3 (~800MHz)
Eller dom 15 PCI korten

Fullpott

Borde kanske finnas en avdelning här på Swec för dator misshandel

[/b]

hur kan man uppmuntra folk till att göra sådant här ??

Permalänk
Avstängd

Va fan en gammal prolle. Den är ju bara slänga.
Asså sluta klaga en gammal skit prolle.

Permalänk

ärligt talat tror jag att 90% av er som klagar hade slängt den... han gjorde slut på lidandet, men det ger er inte rätt att smutskasta som ni gör..

Permalänk
Medlem

seriöst talat så tycker jag att det var en små kul bild att se så här på kvällskvisten innan man går och lägger sig, bara man nu inte drömmer mardrömmar om en stor hammare som förföljer en. Nej skämt åsido, en sådan processor är i praktiken ganska värdelös, den är ännu mer värdelös om man inte har tillhörande moderkort eller liknande till den och då ser jag inget problem med att slå sönder elektronik innan man slänger den.

Ni som klagar på att vederbörande slår sönder processorn, sparar ni på allt gammalt "skräp" ni får till övers?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Fan!
Slängde nyss en sån typ...
Fick den av polaren, han blev sur på sin data, moderkortet var av på mins 6 ställen, kondensatorer och skit överallt i rummet, han gav mig prollen, muttrade lite för sig själv och gick till toan. xD
Skulle ha tagit kort på allt.

Och slagit sönder den han gav mig (-:

Permalänk

hahahah, This made my day ^^

Permalänk
Medlem

haha, fan va skön xD

Permalänk
Medlem

Hmm, du kanske måste dra på lite mer kylpasta. Då bör den finka fint :PPppP;PpPPp