Ny screenshot från Duke Nukem Forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
Är dessa nya screenshots eller??????
Ser gammalt ut.

http://www.wpc-fr.net/galerie/duke-nukem-source/

Ser ut att vara en form av remake på duke nukem 3d i source motorn..

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Ser ut att vara en form av remake på duke nukem 3d i source motorn..

Japp, första banan är det.

Citat:

Anyway, I was part of a MOD team for a Duke Nukem Source MOD, except we got contacted by 3D Realms and were asked to cease development before they would fire up the ol' lawsuit.

Källa: http://www.digg.com/gaming_news/GoldenEye:_Source_Preview#c24...

Så den modden lär vi nog aldrig få spela, får vänta forever på DNF istället. Något som jag gärna gör faktiskt, det kommer bli så oehört bra tror jag.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
Är dessa nya screenshots eller??????
Ser gammalt ut.

http://www.wpc-fr.net/galerie/duke-nukem-source/

Ser ut som en Duke Nukem-mod till Source-motorn. Med tanke på att den heter 'Duke Nukem: Source' så är det troligt att det är så, så det har ingenting med Duke Nukem Forever att göra.

EDIT: Vad sen jag var

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eson
Duke Nukem Forever - 2007 Trailer

haha mycket till trailer där!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

hahaha världens i särklass bästa trailer!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Inte alls ett skämt

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Citat:

kolla grafiken bara

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

klockren! vems är äran om man får fråga?

Visa signatur

1: 7600x- 32gb- 7800xt
2: 3600x-16GB-1070ti
3: 1600x-16GB-580x

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=lEx5SwJLUR0&mode=related&searc...
Kolla in den första 1998 trailern, ser precis ut som Halflife men fulare...

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

HL va ju inte ens släppt när den trailern kom

Permalänk
Medlem

Ännu en bild har släppts.
http://jobs.gamasutra.com/jobseekerx/viewjobrss.asp?cjid=1053...

Pig cop

George Broussard till Shacknews

"Just to head off any questions. Real-time in game asset, like the last job ad shot. Taken from a game level with a dark background, on purpose, because we wanted to focus attention on the character, skriver för att försäkra om äktheten."

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Ah, det ser ut att komma till 360 och PC.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Det lär ju vara nån sorts smyg-teasing från 3DRealms sida

Permalänk
Medlem

God damn!

Nån som fortfarande tror att spelet inte skulle hänga med tekniskt längre?

Visa signatur
Permalänk

mångat ror att 3Drealms inte finns när Duke ser dagsljuset om nånsin.

jag tror att det blir som med Prey att nån annan gör DNF klart 3Drealms verkar inte vara kompetent nog att gööra spel överhuvudtaget eftersom dom aldrig blir klar aldrig får ut ett spel på marknaden

näe ja tror inte att DNF kommer inte under min livstid möjligtvis när man är 70-80år kanske dit äre en 40år bara hur länge har de hållt på med DNF allt som allt 15-20år?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Nej dom där små frimärks bilderna betyder inte ett skvatt, såna kunde de ha släppt för en 5 år sedan då hade det varit nåt, vill de skryta om att spelet är nånting så ska de fan släppa riktiga fullsize bilder om de vill imponera på nån. Och lustigt nog söker dom folk hela tiden varje år.. kan ju inte tänka mig att nån vill jobba på ett företag där ett spel har varit under utveckling eller vafan de vill kalla det i snart 10 år kul att sitta där och koda ett spel som kanske de aldrig släpper..

Permalänk
Inaktiv

Att dom söker folk tror ju jag snarare visar att nåt är på gång.

Meningen med bilderna är ju inte direkt till för att visa nåt direkt från spelet.

Permalänk

Eh

Jag tror faktiskt att Fallout 3 och Starcraft 2 är nästan lika omtalat som DNF... Dock har det kommit mycket mer om F3 och SC2 ... men då har dom lurat på skiten länge... till exempel SC2 ... Man har frågat och frågat .. gång på gång... till och med trott att SC2 aldrig kommer släppas... precis som när man mår som sämst.. vad gör blizzard då? Jo, dom annonserar ut att dom tänker släppa starcraft 2.. och slänger upp en riktigt detaljerad sida på nästan ingen tid alls.. vilket betyder att ni som tvivlar på DNF .. har säkerligen fel... För jag hoppas mer än jag tror.. är att DNF kommer släppas.. även om det har tagit 10 år... samma med SC2.. 8-9 år.. så kommer dom inte att låta fansen svikas.. känslor finns det massor kring ämnet DNF.. men som sagt.. Have Faith My Brother's The Day Will Come For Our True Redemption !

Visa signatur

Anime fr34k