Half-Life 2 - något att ha?

Permalänk

hehehehe lol

näe det är ju faktiskt inte så fult visst det är inte en chica i bikni men för att HL2 verkligen visar hur skitigt det är ja anser att det visar tydligt hur väggar osv. ser ut

men visst hittar du nåt spel som visar hur det kan se ut andra spel så visst

men inte är Hl2 fult inte

men det är min åsikt

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Inaktiv

nienithaur om du jämför med crysis ja, tänk på att hl2 ahr några år på nacken nu.

Permalänk

Den bilden var ganska tråkig och ja, man kan till och med säga ful.
Men om ni har laddat ner den tocken dära Texture High-Res Pack så är det faktiskt svårt att yttra ordet fult om spelet. Det blir en monstruös skillnad.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

Var lite skeptisk i början, och vissa transportsträckor är lite småtråkiga i HL2.. Men sådär efter att ha spelat igenom det ett par gånger samt Episode 1 så måste jag säga att jag gillar det stenhårt.. Riktigt härlig 1984 känsla över det!

Fast det är ju som sagt helt individuellt, många som gillar det - många som inte gillar det.

Permalänk
Medlem

Det är ett väldigt bra spel men har för mig att Cs:s inte är med i det billiga paketet, lägg hellre till en hundring eller nåt så har du två gryma spel. Eller så skiter du i HL 2 och köper Cs:s med Dod och HL 2 deathmatch, där har du prima underhållning för några år framöver.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
nienithaur om du jämför med crysis ja, tänk på att hl2 ahr några år på nacken nu.

Jag jämför med tex. Farcry som väl är nästan ett år äldre än hl2.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Jag jämför med tex. Farcry som väl är nästan ett år äldre än hl2.

Far Cry kom 2004, det gjorde också HL2, tala inte falska tungomål.

HL2 är helt ok för sin tid i grafik, folk är löjligt kräsna idag med tanke på hur fula spel som görs ibland.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Far Cry kom 2004, det gjorde också HL2, tala inte falska tungomål.

HL2 är helt ok för sin tid i grafik, folk är löjligt kräsna idag med tanke på hur fula spel som görs ibland.

Farcry släpptes i början av året och halflife 2 i slutet, således är det nästan ett år emellan.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org