Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

QX6700 dator, Photoshop och Spel! äntligen testat den!

Permalänk
Medlem

jaha, kollade din hemsida nu känner man igen dig, från diverse forum och så. hum undrar om jag använder samma username på andra forum nu, men jag har postat lite msått på conceptart och cgtalk, men brukar gå under namnet stahr då.
dina gears of war concept är helt fantastiska bara så du vet.

men försöker komma upp mig som illustratör/ concept artist. försöker hitta så mkt tid som möjligt till att träna mina färdigheter, men har en hel del uppdrag nu vid påsk, men efter påsk då jäklans.

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk

WilWarin: Hehe ja ibland kommer folk ihåg folk bättre med sina nicknames, har kompisar som jag fortfarande tilltalar med deras internet/forum nicknames. Hoppas du får tid för egen övning snart, själv har man lite mycket för sådant men det lugnar nog snart ner sig.

RawXcellence: Wow, stort beslut och skönt att softa i spanien!

Dom gör nog ett fantastiskt jobb på DB också, bra grejer blir väl oftast stabila

Önskar att de bärbara datorerna blir bättre för photoshop jobb, har iof inte ägt nån bra laptop ännu så de nya kanske är grymma, men ett annat problem är att få en internetuppkoppling VARSOMHELST i världen, har det utvecklats på den biten också?

Visa signatur

MacPro 2010 6core intel xeon @ 3.33Ghz, 32gb OWC RAM, HD5870, 2x OWC Mercury Extreme RE 200Gb SSD, 1x Corsair SSD Force 240Gb Windows 7, 2x 2tb WD RE4-GP, 2x 27" Apple Cinema Display, Bose Companion 5, Wacom Intuos 4 XL, Apple Magic mouse, Track Pad, Wireless Keyboard