Permalänk
Avstängd

@liv&helvete: riktigt fint och stilrent.:)(Y):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Nedgradera finns inte! Man väljer inte utgift efter inkomst, man väljer sin inkomst efter utgifter!

Tack för dessa kloka ord: skönt att Du :):D sa det för jag vågade inte med risk för att låta nedvärderande, iofs har jag polare som väljer och leva annorlunda och ser inte ner på folk men ändock.:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Tack för dessa kloka ord: skönt att Du :):D sa det för jag vågade inte med risk för att låta nedvärderande, iofs har jag polare som väljer och leva annorlunda och ser inte ner på folk men ändock.:D

Hur kan det vara nedvärderande? Folk får väll göra som de vill, men jag kör på att jag jobbar efter vad jag vill spendera

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Bor i en etta i södra schweiz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
Bor i en etta i södra schweiz.

Skidsäsong på G eller?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Hur kan det vara nedvärderande? Folk får väll göra som de vill, men jag kör på att jag jobbar efter vad jag vill spendera

Nej folk kan uppfatta saker på olika sätt och ta illa upp det var därför jag sa så.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Skidsäsong på G eller?

har ett innebandykontrakt på en säsong. Kanske blir att prova på skidor då man är här också men det är ingen direkt hobby för mig att åka skidor Det är också på södra sidan Schweiz så jag är mer för värmen he he

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
har ett innebandykontrakt på en säsong. Kanske blir att prova på skidor då man är här också men det är ingen direkt hobby för mig att åka skidor Det är också på södra sidan Schweiz så jag är mer för värmen he he

Om du inte åker skidor så mycket....har kontrakt för innebandy...så röster jag för att du håller dig ifrån skidbacken

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

3 av blommerna på bild 2 är ju döa ;)(ser så ut iaf)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
3 av blommerna på bild 2 är ju döa ;)(ser så ut iaf)

Att bedömma av möblerna så är det en 95 åring som bor där, samma ålder som farfar och han märker inte att blommorna är vissna

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
3 av blommerna på bild 2 är ju döa ;)(ser så ut iaf)

dom vilar bara lite

haha,
nä ja har inga gröna fingrar, sen fick jag soffan och de två röda fåtöljerna gratis, o ja, det var min farfars
så ja, gratis är gott.
Fåtöljen är den enda jag använder dock, soffan använder jag som instrumenthållare

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Haha, en banjo!!!!! Fan va ballt, lirar du mycket?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tagert
dom vilar bara lite

haha,
nä ja har inga gröna fingrar, sen fick jag soffan och de två röda fåtöljerna gratis, o ja, det var min farfars
så ja, gratis är gott.
Fåtöljen är den enda jag använder dock, soffan använder jag som instrumenthållare

LOL det ser precis ut som det grupp, ålderdoms, service och allt vad det heter-boende som min mormor bodde på.:P Festligt, du har din framtid tryggad på ålderns höst.:D:);)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Proffsmoddare

Uppdatering av husets viktigaste rum

http://www.minhembio.com/Mod-Wolverine/253376/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Mestadels loppismöbler och arvegods här med, förutom tekniken då. Snart dags för nytt.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
LOL det ser precis ut som det grupp, ålderdoms, service och allt vad det heter-boende som min mormor bodde på.:P Festligt, du har din framtid tryggad på ålderns höst.:D:);)

HAHA så sant, rena äldreboendet

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Afrokam
Haha, en banjo!!!!! Fan va ballt, lirar du mycket?

jadå brukar lira nån timme varje dag ungefär.

Försöker lära mig mest irländska folk tunes då det är en irish tenor banjo, men har även kört in mig på ett par barnvisor såsom björnes magasin och i drömmarnas land så folk känner igen om man eventuellt ska spela lite på släkträffarna eller vid kalas

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk

Får väl lägga upp nåra bilder jag med. Nyinflyttad så mycke är på gång.

2:a på 61kvm

Hallen. Badrummet till vänster i slutet på hallen. L formad hall.

Köket. Här kommer mycke hända under vintern hoppas jag. Lite planer på olika grejer.

Vardagsrummet och datorhörnan. Även här kommer det bli mycke ändringar hoppas jag.

Balkongen med inglasning. Riktigt skönt.

Och sovrummet då. Här vill jag tapetsera om iallfall.

Får se när man sätter i gång med grejerna. Köket blir nog först. Bort med kaklet och sätt dit nåt annat. Var hittar man tapeterna som jag har sett några som har. Dom svarta rektangulära svarta rutor?

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Citat:

Får se när man sätter i gång med grejerna. Köket blir nog först. Bort med kaklet och sätt dit nåt annat. Var hittar man tapeterna som jag har sett några som har. Dom svarta rektangulära svarta rutor? [/B]

Boråstapeter har den vanligaste varianten tror jag. Annars är det bästa tipset att leta efter orientaliska mönster hos olika märken.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calliii90
Boråstapeter har den vanligaste varianten tror jag. Annars är det bästa tipset att leta efter orientaliska mönster hos olika märken.

Tackar. Men hittar inte just den mönstret. hmmm

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk

Ett tappert försök till panoramabild. Blev dock lite taskig skarv eftersom jag behövde fota i olika vinklar.

Edit: Det herrn nedan syftar på är att jag lade upp fel bild först. På våran modifierade torktumlare:

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mordecaien
http://www.geting.se/image.php/203576-overblick.JPG

Ett tappert försök till panoramabild. Blev dock lite taskig skarv eftersom jag behövde fota i olika vinklar.

Hot tamale, hot hot tamale!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
Får väl lägga upp nåra bilder jag med. Nyinflyttad så mycke är på gång.

2:a på 61kvm

Hallen. Badrummet till vänster i slutet på hallen. L formad hall.
http://geting.se/image.php/203904-DSCN0150.JPG

Köket. Här kommer mycke hända under vintern hoppas jag. Lite planer på olika grejer.
http://geting.se/image.php/203905-DSCN0148.JPG
http://geting.se/image.php/203906-DSCN0149.JPG

Vardagsrummet och datorhörnan. Även här kommer det bli mycke ändringar hoppas jag.
http://geting.se/image.php/203907-DSCN0145.JPG
http://geting.se/image.php/203908-DSCN0143.JPG

Balkongen med inglasning. Riktigt skönt.
http://geting.se/image.php/203909-DSCN0146.JPG

Och sovrummet då. Här vill jag tapetsera om iallfall.
http://geting.se/image.php/203910-DSCN0144.JPG

Får se när man sätter i gång med grejerna. Köket blir nog först. Bort med kaklet och sätt dit nåt annat. Var hittar man tapeterna som jag har sett några som har. Dom svarta rektangulära svarta rutor?

Haha! Fjärde bilden, har själv exakt likadana lampor och samma stereo/tv möblering.

Permalänk
Medlem

Har nog inte postat här, tog lite bilder på lägenheten igår. En 2a.

Sovrum

Kök

Vardagsrum

Toalett

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Har nog inte postat här, tog lite bilder på lägenheten igår. En 2a.

Sovrum

Kök

Vardagsrum

Toalett

]

Fan va najs lägenhet:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Fan va najs lägenhet:)

Håller med, riktigt snyggt!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Har nog inte postat här, tog lite bilder på lägenheten igår. En 2a.

<<< NAJSA BILDER >>>

Alltid kul att se lite inspirerande bilder! Jag önskar min lägenhet var så fin.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite

Toalett

http://pici.se/pictures/skiipjPdU.jpg

Sjukt nice lägenhet!
Men det måste vara sjukt jobbigt att nå toapappret när man är på toa =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite

Sjukt fräsch asså!