Jag skall inte enns gå in på vad för dator jag har just nu. Men ni skulle inte kunna hitta den på någon marknad i dagens läge. Kanske på ett gamalt museum eller nå.
Det värsta med det hela är att jag spelar ganska mycket dator också. Så jag vet inte varför jag inte tagit mitt förnuft till fånga och gjort detta tidigare. För som det är nu så ligger mitt dator vetande WAY BEHIND!!! eftersom jag inte idats bry mig om de nyaste programmen/spelen eftersom de ändå inte fungerar på min dator.
Jag har kollat på en del dator-paket som man kan få tag på från en del företag så som dell ( höll föresten på bli galen på den sidan eftersom det inte gick att inte få mus+keybord borttagna ur beställningslistan ).
Hur som helst, jag är inte specielt rik just nu så jag skulle vilja begänsa kostanden till ca 15000:-
Hitils så har jag plockat ihop detta efter många om och men, vet inte enns om de är kompartibla med varan, men jag tror jag fått med alla delar för att datorn skall fungera
Dator:
http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=edit&ShoppingList...
(skärm, tangentbord och mus behövs inte uppgraderas)
En fråga som jag stälde mig som jag inte har någon anning om är hur man vet på förhand om kylningen kommer att vara tillräcklig?