MP3 Flash minne Recovery Program

Permalänk

MP3 Flash minne Recovery Program

Jag har en MP3 med Flashminne och den har knasat ihop så den visar inte filerna men det tas upp plats.
Så finns det något program som gör så jag kan komma åt dom filerna.

Jag sitter på Windows Vista Home Premium

All hjälp är tacksam, har en del låtar som är viktiga för mig =/

Visa signatur

AMD Athlon64 Winchester 3000+ - ASrock Dual Sata2 - C3D x800 GTO @ 16 Pipes - 1024 DDR Ram - HDD 80+80+200+250=568,107 - Zalman CNPS7000B-Cu - SkyHawk Chassi - Aspire ATX-AS520W

Permalänk

sök igenom mp3n med scandisk och aktivera visning av systemfiler och visning av dolda filer så ska du hitta en mapp som heter found.000.

Har du tur så finns låtarna däri med andra filnamn, har du otur så ligger det tusentals 8/4kb filer däri

Jag har haft samma problem flera gånger.

Annars finns det säkert nåt recoveryprogram.

Jag hade ett bra program speciellt för minneskort och flashminnen men jag minns inte vad det heter. kan försöka ta reda på det.

(sorry om det jag har skrivit ser ut som mundiare men det blir alltid så för mej när jag skriver )

EDIT: Hittade programmet Ladda ner Jag lovar det funkar jättebra, jag tog fram hundratals bilder från ett minneskort min far hade råkat redera, jag fick till och med tillbaka bilder han hade tagit och raderat flera månader inann.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″