Vad är det värsta du vet. Vad gör dig fruktansvärt irriterad i din vardag?

Permalänk
Medlem

Vad är det värsta du vet. Vad gör dig fruktansvärt irriterad i din vardag?

Några av mina.

Folk som ljuger.

Saker som går sönder.

Skatter.

Glidare "människor som glider runt och lallar och alltid har stålar som man antingen har fått av rik familj lr på kriminellt sätt" utan att göra något vettigt typ jobba.

Skrytpellar.

Vuxna som inte tar hand om sina barn.

Lärare som sitter av tiden och är enkelspåriga som inte kan lära ut,ALLA kan lära sig bara man lär ut på ett sett som passar individen.

Stressade pensionärer som skall tränga sig och sedan vela fast dom har hela dagen på sig.

Sniglar i trafiken som verkar sakna backspeglar.

Köer.

Mig själv i bland.

Folk som sabbar för andra.

mm.

Ja jag har haft en dålig dag är lite pist just nu därav denna tråd för att se om det är mig det är fel på lr om vi alla har liknande erfarenheter.

oj kan sitta hela natten och skriva märker jag

Fyll på så slipper jag få skrivkramp.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Avstängd

Det som gör mig fruktansvärt irriterad är irriterade människor.

Permalänk

Särskrivare, människor som rättfärdigar särskrivande och idioter.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Råka av misstag snubbla in på en film där jävla idiot slår till en hund som ligger o sover med en skatebord. Finns nog inget värre än att se en hund skadas.
Då vi har hund hemma så tänker man ju om det skulle hända han något liknande, personen då i fråga skulle inte leva länge till alltså.

Kände mig tvungen o skriva av mig lite, klarar inte av o se sånnt härnt alltså. Usch vilket jävla folk det finns.

Permalänk

Re: Vad är det värsta du vet. Vad gör dig fruktansvärt irriterad i din vardag?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel

Folk som ljuger.

Saker som går sönder.

Skatter.

Glidare "människor som glider runt och lallar och alltid har stålar som man antingen har fått av rik familj lr på kriminellt sätt" utan att göra något vettigt typ jobba.

Skrytpellar.

Stressade pensionärer som skall tränga sig och sedan vela fast dom har hela dagen på sig.

Köer.

Detta kan jag också hålla med om. Bra att du tar upp detta för det finna allt mycket i vår vardag att bli jävligt förbannad/irriterad på.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

långsamma as i trafiken....
låg i en lång kö bakom något som såg ut som en låg silvrig sportcabbe i fyra mil efter jobbet igår, mellan 70-80 km/h gick det i och ingen fick någon möjlighet någon gång att komma om aset!

Permalänk
Medlem

Mitt jobb.

Permalänk

Det är viktigt att hitta så mycket småsaker som helt saknar betydelse att bli irreterad över. Det det ökar nämligen livskvaliten hos individen i proportion till antal irritationesmoment.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Jag var lite irriterad igår när jag knappt fick köra snabbare än 80km/h mellan Växjö och Gislaved. Låg söndagsåkare i mängd och parti hela vägen. Var först efter Gislaved det blev tomt på vägen så man kunde hålla laglig hastighet. Tog fan över 2 timmar att köra hem till Borås igår tack vare alla sniglar. Brukar gå på 1h 45min utan problem när det är lite trafik.

Permalänk
Medlem

Djurplågeri.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Folk som motiverar saker med religion.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Citat:

Några av mina.

Folk som ljuger.

Saker som går sönder.

Skatter.

Skrytpellar.

Lärare som sitter av tiden och är enkelspåriga som inte kan lära ut,ALLA kan lära sig bara man lär ut på ett sett som passar individen.

Köer.

Mig själv i bland.

mm.

Ja jag har haft en dålig dag är lite pist just nu därav denna tråd för att se om det är mig det är fel på lr om vi alla har liknande erfarenheter.

oj kan sitta hela natten och skriva märker jag

Fyll på så slipper jag få skrivkramp.

håller med på det mesta av sakerna du skrivit.

Permalänk

Folk som whinear över ingenting. (Jobbar på kundtjänst på Telia.
Folk som inte blinkar i trafiken.

Det är nog de jag stör mig på mest.

"Stressade pensionärer som skall tränga sig och sedan vela fast dom har hela dagen på sig." <- Vadå.. Bara för att man är pensionär så har man inget att göra och har alltid hela dagen på sig?
Det där var verkligen att dra alla över en kam!
Frågade du de om de var lediga resten av dagen eller?!

Permalänk
Avstängd

Personer som inte tänker själva.

Plus det som är skrivet ovan.

Permalänk
Avstängd

* Köer

* Kärringar som har 100 plånböcker med sig (1 för enkronor, 1 för femmor etc.) , det borde fan finnas en speciell Kärring-Kassa i affärerna så att vi som inte rör oss i slow-motion kan handla lite snabbare-.

* REKLAM , fan vad jag hatar reklam om jag betalar månads avgift för ett paket så ska det fan vara reklamfritt, det år något som har blivit totalt missuppfattat i det här landet , är det reklam ska det banne mig vara HELT gratis !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axxiz
långsamma as i trafiken....
låg i en lång kö bakom något som såg ut som en låg silvrig sportcabbe i fyra mil efter jobbet igår, mellan 70-80 km/h gick det i och ingen fick någon möjlighet någon gång att komma om aset!

Var detta påväg in till Malmö igår, fredag?
Jag såg nämnligen en liknande händelse från mitt fönster på jobbet!
En silverfärgad Porsche (cabbad) låg framför kanske 7 - 8 bilar och det lät som att alla tutade och ville komma förbi (E22/Stockholmsvägen)

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Människor, framförallt besserwissers, fy fan va jag kan bli arg på dessa personer, räcker med en kommentar för att vardagen ska bli förstörd =/

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GreeM
Råka av misstag snubbla in på en film där jävla idiot slår till en hund som ligger o sover med en skatebord. Finns nog inget värre än att se en hund skadas.
Då vi har hund hemma så tänker man ju om det skulle hända han något liknande, personen då i fråga skulle inte leva länge till alltså.

Kände mig tvungen o skriva av mig lite, klarar inte av o se sånnt härnt alltså. Usch vilket jävla folk det finns.

Tror också jag sett denna filmen. Sjukt säger jag bara. Gjorde fan ont i mitt hjärta när jag såg den. Fattar inte hur nån kan göra nåt sånt... har dem inga känslor alls?

EDIT: Annars blir jag irriterad på:

Gamlingar som bara klagar hela tiden. Det verkar som om de inte har nånting annat att göra.

Egoister, personer som bara tänker på sig själva och tror dem är bäst.

Folk som tränger sig i köer. För helvete, ställ er längst bak som alla andra, ni är inte kungar.

Folk som älskar värsta skitfilmer som Meet The Spartans, Epic Movie eller How High. Så himla jobbigt att höra deras snack om hur bra de filmerna är, när de egentligen suger fet hästballe. Sen när de väl kollar på en bra film säger de att den suger. -_-

"Gangstas", de har ingen respekt alls för nån. 0 respekt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Citat:

Skrytpellar.

Köer.

Mig själv i bland.

Citat:

Djurplågeri

Dubbelmoral/Låttsas-moral

Folk som styr mot vissa mål för att uppnå prestigé för att sedan skryta avslappnat om.

Politiker som saknar verklighetsuppfattning (man tror nästan de har lärt sig hur samhället fungerar från en bok eller något)

Permalänk
Medlem

Andra människor.
Politiker.
Byråkrati.

(Nej politiker är inte människor, människor är bara korkade. Politiker är korkade med flit, det är värre)

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Håller med om djurplågeri. Skulle jag se det skulle jag nog bli ganska rasande. Vi har både katt och hund hemma. Fattar inte hur man skulle vilja skada djur.

EDIT: Vi köpte våran hund av grannen som inte alls kunde ta hand om den. Fick veta att ungarna tydligen slog hunden och bara bråkade med den. Dom var inte alls bra på att rasta den och om den då bajsade eller kissade inomhus så fick den stryk.

Permalänk

Pensionärer som står i kön på ICA och får för sig att det är bättre att ta 2 år på sig att vända alla varorna mot kassören än att bara ställa dom på bandet.
Stog bakom en gamal dam som tog 15min på sig att last av sin korg för att sedan leta efter "Den viktiga kupongen som ska finnas i väskan" som gav henne 5kr avdrag på kattmat.

Permalänk
Avstängd

Madonion:
Men det finns ju en anledning att man vänder sträckkoden från kassörskan, för att motverka arbetsskador hos kassörskan. Men du verkar ju skita i dem lika mycket som tanten framför dig. Eller så är du för dum för att fatta varför man gör det.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

min sambo...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

folk utan lampor på bilen...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

det kna va bra att veta för er som störde er jättemycket på filmen att de pojkarna fick fängelse.

men det ajg stör mig sjukr mycket på är Hundar, finns inget vidrigare djur på den här planeten.

Folk som automatiskt måste komma med otroligt dumma kommentarer så fort dom får reda på min diet. Ibland är man bara så nära att skalla dom innan dom har avslutat meningen.

föräldrar som inte fattar att vi andra inte alls tycker deras äckliga unge är "JÄTTE GULLIG"

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Stressande människor. Sådana som inte kan ta det lugnt i en minut, även om det inte är någon bråttska. Måste alltid springa runt och göra något och gapa runt. Usch, gå och göm er.

Rökare kan jag också hålla med om Här går man en varm vår-dag och försöker njuta av vädret, så pallrar sig en rökare förbi och lämnar en hemsk lukt efter sig. Dom behöver ju inte ens röka för att sprida den där otrevliga lukten. Blä.
Och så smiter dom alltid på sina rök-pauser en gång i kvarten på jobbet så man får fullt upp.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
det kna va bra att veta för er som störde er jättemycket på filmen att de pojkarna fick fängelse.

Var har du hört det?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Var har du hört det?

läste det för några år sedan. det var i usa någerst.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."