Permalänk
Medlem

Jag gav min lillebror en slipsnål i silver till studenten.
Han blev jätteglad och såg så stolt och vuxen ut i ny kostym med fin slips...(och slipsnål).
Annars brukar jag oftast handla mina presenter till killar på teknikmagasinet/olika geekstores.
Leksaker/teknikprylar ÄR alltid uppskattat!

Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Medlem

Men vad ska man köpa till en tjej? Smycke och andra "tråkiga" saker går bort för det får dom ju av alla släktingar

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

En tjejkompis och jag samlade kompisgängets musikfavoriter på en blandcd och tog ett kort på "gänget" till framsidebild. Knöt ett blå/gult band runt och hängde runt halsen på våra kompisar.
Ytterst personligt och ett bra minne.

Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Medlem

Meeeeer!

Är det ok att köpa något skit på teknikmagasinet till en halvpolare? Bättre än någon ful björn eller liten flaska vin iaf?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Min lärare ska få pressentkort på en sexaffär av klassen.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

19,300 kronor som jag fick var ingen dålig present. Fick även ett 20 tal blombuketter, en handmålad, jättefin, vas av min gudmor. Fick även ett halsband och en guldklocka.

Min student var bra.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)