Moneybookers.com /Hjälp mig lite.

Permalänk
Medlem

Moneybookers.com /Hjälp mig lite.

Ska beställa lite prylar utomlands och behöver antingen ett Paypal eller Moneybookers account.

När jag ska verifiera mitt mastercard till moneybookers konto så står det så här:

"Credit/debit card verification:

* We will charge your card for a random verification fee between SEK 10.01 - 11.99.
* You must then check your card statement for the exact transaction amount and enter it into the 'verify credit/debit card' section of your Moneybookers profile.
* Upon completion, the verification fee will be refunded to your Moneybookers account and your card will be verified with an upload limit of 14191.50 SEK in any 60 day period.
* Due to processing restrictions we cannot refund this transaction back to your card."

När jag kommer till stället där jag ska skriva in 'transaction amount' så har jag inte en aning hur jag ska ta reda på det. Exakt vad är det dom menar?
Skrev in något i dom 2 rutorna som kommer efteråt.. vilket inte var så smart och det blev så här:

"PROFILE: COMPLETE CREDIT/DEBIT CARD VERIFICATION

You have entered the incorrect amount. You must wait 24 hours before we will allow you to make another attempt. Our service department will be unable to assist you during this period.

Important:

Please check again on your statement for the exact amount in SEK. If your credit/debit card issuer does not show the amount in SEK, you cannot verify your card with Moneybookers. Do NOT try and guess the amount!"

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Om jag inte har fattat helt fel så ska du skriva in den summan som de drar från ditt konto (den mellan 10.01 - 11.99).

Permalänk
Medlem

Kolla på ditt kontoutdrag vilken summa de har dragit, det är det de vill att du ska skriva in

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Jasså så enkelt var det. Tack för hjälpen!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk

Eller ta paypal, där får du en kod när dom gör sin "debitering".

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk

Hehe när jag skulle "öppna" ett Paypal konto så läste jag inte vad man skulle göra så det blev att jag bara skrev några siffror där man skulle skriva koden, numera fungerar inte mitt Visa kort med Paypal

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm