Permalänk

Thinkgeekprylar i Sverige?

Hej,
är det någon som vet om thinkgeeks prylar säljs i Sverige någonstans? Skulle vilja beställa några saker till nästa vecka och de lär inte hinna levereras från staterna.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Hedersmedlem

Inte vad jag vet. Några av grejerna finns kanske www.coolstuff.se

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Re: Thinkgeekprylar i Sverige?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru Meditation
Hej,
är det någon som vet om thinkgeeks prylar säljs i Sverige någonstans? Skulle vilja beställa några saker till nästa vecka och de lär inte hinna levereras från staterna.

När i nästa vecka? Jag har fått grejer från dem på två vardagar ungefär. Men visst, det är väl lite av en chansning så här på fredagseftermiddagen.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Re: Re: Thinkgeekprylar i Sverige?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
När i nästa vecka? Jag har fått grejer från dem på två vardagar ungefär. Men visst, det är väl lite av en chansning så här på fredagseftermiddagen.

Från USA på 2 vardagar?! väldigt bra och snabbt i så fall.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Thinkgeekprylar i Sverige?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Från USA på 2 vardagar?! väldigt bra och snabbt i så fall.

Nämnas kan väl att det var en helg emellan, så vi kan väl säga tre riktiga vardagar då.

Men ja, DHL var riktigt snabba i det fallet.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

Tack för svaren, jag gör nog ett försök och beställer. Enligt deras hemsida tar 3 - 5 dagar (de använder DHL och UPS), så möjligheten finns att prylarna finns här till nästa helg.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guru Meditation
Tack för svaren, jag gör nog ett försök och beställer. Enligt deras hemsida tar 3 - 5 dagar (de använder DHL och UPS), så möjligheten finns att prylarna finns här till nästa helg.

Brukar ta 5 dagar för prylar att komma från Hong kong med DHL, och då bor jag ändå i norra norrland, var det tar minst 3dagar för ett paket från södra sverige...