Permalänk
Medlem

Moderatorer

Hejsan, igår när jag skulle få tag i en moderator var det lite krångligt för mig att hitta en.

Nu kanske de är något jag har missat men finns det ingen flik eller liknande över moderatorer eller anställda här på sweclockers?

Om det inte finns någon flik eller liknande funktion så skulle jag vilja föreslå det eller att det står under varje kategori, vem som är moderator i den forums delen.

Ex

Grafikkort
Grafikkort, överklockning, kylning, prestandatester, drivrutiner med mera.
Moderatorer: Kalle, Björn, Emma

Dessa namn ska då vara länkade till deras profil.

mvh

Visa signatur

pff

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Om du behöver komma i kontakt med en moderator, är det enklast att använda kontaktformuläret.

http://www.sweclockers.com/forum/showgroups.php finns det en lista över moderatorer, men det varierar något hur aktiva de är. Kontrollera därför gärna att de har skrivit en del inlägg på sistone innan du kontaktar dem. Annars är det enklare att hitta moderatorer genom att titta på vem som har skrivit de trådar som heter "De bästa trådarna från" som finns klistrade i de flesta forumdelar.

Eftersom alla moderatorer kan moderera i alla forumdelar hos oss, skulle det ta för stor plats att lista moderatorerna vid varje forumdel.

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson