Lite Zelda 4 hjälp...

Permalänk
Medlem

Lite Zelda 4 hjälp...

Har precis börjat spela, kommer till en skog där en jobbig tvättbjörn vilseleder mig, det är så att han gillar inte sand typ, fattar att jag skall distrahera honom med sand eller nått pulver, fast var hittar jag det, eller skall jag köpa spaden för 200 rupies och gräva vid honom så det stänker sand eller?

eller, är det häxan som säger atthon gör powder for trix, antar att det är henne, fast vadå för trix??

Nej det stod a Toadstool mix makes powder for trix, var finner jag denna Toadstool då? Den skall finnas i skogen det vet jag, fast den där jobbiga tvätt björnen gör så att jag inte kan komma över allt, sen är det massa stenar som jag inte kan lyfta för att jag typ inte har en handske...

Permalänk
Medlem

vilket zelda menar du eftersom d är lite krångligt med alla...

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

det kan nog inte vara zelda: ocarina of time
är det något spel till gameboy eller är det "nya" zelda till n64?

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Hmm, Zelda Links Awakening...

Permalänk

Hmm, minns inte mycket från det spelet... var jättelänge sen jag spelade det. Låter ju som om du har rätt mycket kvar av spelet iaf. Med lite letande kan du säkert hitta det här:

http://www.gamefaqs.com/portable/gameboy/game/5926.html

Visa signatur

KDMBBBB!

Permalänk
Medlem

Tack så mycket, är inte mycket för att kolla i walkthrus, fast just nu är det inte så mycket ork för att lösa saker, brukar vara ganska bra på det i zelda spel annars... sitter med ett äckligt skol shit som frustrerar grovt på min hjärna...

Permalänk
Medlem

hmmm... tror att du skall ta nån svamp till en häxa så att hon gör ett pulver.... detta pulver skall du "strö" över tvättbjörnen så återgår han till sin vanliga form.

Visa signatur

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"

Permalänk
Medlem

gjorde det typ 2 min efter att jag skrev mitt förra inlägg...