"Silvriga" tangentbord

Permalänk
Medlem

"Silvriga" tangentbord

Finns det några tangenbord i silver att köpa i Sverige?
Har sökt men hittar inga. Tänker på View Sonic's som är grymmt snygg.

Visa signatur

._.

Permalänk
Medlem

Compaq har men jag vet inte vart man kan köpa dem.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Chieftec har!!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

fan va snyggt... det silvriga vill jag ha... ingen som vart man kan köpa det? Vad det kostar och hur många meter det klarar...

Edit 1: HIttade... fan klarar bara 1,5 meter... oooh

Edit 2: Här finns ett silverfärgat tangentbord...

Visa signatur

Intel P4 Willamette 2020Mhz | Asus P4B | 512MB RAM | Seagate Barracuda IV 160GB | IBM 60GB 120GXP | GeForce 2 Titanium 64 MB DDR 260/420 | Soundblaster Live 5:1 Live! Player | Cambridge Soundworks DTT2200 | Memorex DVD | Memorex CD/RW 32X12X40 | Hansol 900P 19" | Onkyo TX-8211 | ((:: In Trance We Trust ::))

Permalänk
Avstängd

vill med ha ett solverfärgat tangentbord men om man ska köpa det där på case-mod.com så får man ju med en mu oxå =/ och jag har redan en microsoft intellimouse 3 som var svindyr och bra och den är silvrig

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

Logitech är överlägsna när det gäller trådlösa tangentbord!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Trust har några tangentbord som är delvis silverfärgade.
Deras kommande Easy Scroll Silverline Keyboard ser ganska läckert ut.

Permalänk
Medlem

Tänkte precis starta en liknande tråd! Även jag är på jakt efter ett silverfärgat tangentbord, med det ska helst vara hyfsat kompakt också.
Det ideala vore om det saknade numerisk del men hade fullstora knappar i övrigt. Existerar något sådant (oavsett färg)?

[Edit] Kollade på Trusts hemsida, och dom hade ju en hel del intressanta grejer. Inget utan numerisk del, däremot några stycken med lite kompaktare design än normalt:

Klart snyggt! Någon som vet om detta finns med svensk layout (och var man i så fall kan köpa det)?

[Edit 2] Mailade till en grossist (DataForm) som svarade att det inte finns i svenskt utförande, men det finns chans att det kommer i okt/nov.