Antal timmar i sträck

Permalänk

Antal timmar i sträck

I Hur många timmar i sträck har ni spelat ett och samma spel?:)

Permalänk
Avstängd

22.00 till 12.00 dagen efter i Titan Quest coop. Det är nog det längsta, var längesen dock.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Spelade Guild Wars i 18 timmar på ett lan en gång. Sen spydde jag....då va det dags att sluta.

Permalänk

Expade en toon från 1-60 i ett kör med enbart toalett besök samt hämta mat från mikron. Tog ungefär 15 timmar om jag inte minns helt fel.

EDIT: World of Warcraft

EDIT2: Dreamhack 2006 tror jag det var. Satt 19timmar i sträck och farmade Arcane Crystals i Winterspring pre-TBC

Permalänk

Helt ärligt så spelade jag 36 timmar WoW i sträck. Bara toalettbesök och ett laga-mat-tillfälle på 20min. Gör nog aldrig om det, i slutet så fick jag frossa och skakade

Permalänk
Medlem

Lirat World of Warcraft sedan 8 på morgonen, sen raidat tills klockan 1 på morgonen. Det är väl runt 17 timmar?

Permalänk
Medlem

Har för mig vi lirade Freelancer när det kom i coop nästan två dygn i sträck. Självklart med pauser för käk och toalettbesök, men i stort sett var det från fredag kväll till söndag förmiddag nån gång när man i princip somnade av utmattning.

Permalänk

Satt och lirade Spore när det kom ut i ca 10tim xD Kan säga vid klockan 6 på morgonen då fick verkligen natthumor

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Sweclockers, jag blir besviken. När jag var liten, bortskämd och hade alldeles för snälla föräldrar var det många flerdygnsepisoder. När jag tränade inför ett mästerskap i RA2 på ett sportlov spelade jag så länge som 40 timmar (om inte mer?) utan avbrott för annat än toalett. Min snälla mamma bar in mat o.dyl. vid behov och dessa slukades väldigt hastigt framför datorskärmen...

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Spelade Guild Wars i 18 timmar på ett lan en gång. Sen spydde jag....då va det dags att sluta.

Är det detta som kallas för biologisk klocka?

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Har spelat 3 dygn i sträck, säkert 4 någon gång när jag hade sömn problem. Men har alltid varit pauser på 30 min för att behålla focus.

Permalänk
Medlem

Säger precis som skinnis, har också lirat lite över 3 dygn i sträck.
Det var när man satt på lan då, tack o lov att jag aldrig har gjort om det sedan dess.
Mådde inge vidare i två dygn efter det där kan man lova.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
22.00 till 12.00 dagen efter i Titan Quest coop. Det är nog det längsta, var längesen dock.

Haha, samma här, Spelade ut hela titan quest coop med alla quests klarade på 15-17 timmar någonting, nog det roligaste lanet jag haft!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa

"You have bene playing for 18 hours, please take a break" ?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

WoW i 30-40 timmar ett par gånger.
(Toalett + värma mat - pauser).

Permalänk
Medlem

max runt 24-30timmar på lanpartyn

Permalänk
Medlem

j 2 dagar cs tror jag är max altså min kropp klarar fan inte mer.. alla är väll olika men blir så in i helvetes arg och mår skit i magen och ögonen hänger inte med

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!

Permalänk
Medlem

2-4Dagar i sträck ,i Suspect drugs..

Att man ens orkar så länge jag tröttnar oftast på spelet även om jag tycker det är skitkul,sen måste jag ha lite sömn

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Jag minns att jag började en gång vid 8-tiden på fredagsmorgonen, var ute och gick en minipromenad på fem minuter.. sen på kvällen vid 8-tiden började jag undra hur länge jag suttit, skrev ner det och fortsatte ett tag till. Det lilla taget blev helt plötsligt lördag klockan 12, och sen deckade jag.

Blandade lite olika spel, SoF1, 2 och CS 1.6... kanske var lite diablo 2 då också, vem vet ? ^^ Var ungefär två år sen

och visst hade jag småpauser som mat och toabesök som varade kanske i 5-6 minuter maten slängde man i sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
2-4Dagar i sträck ,i Suspect drugs..

Yepp en platta jolt cola

Visa signatur

-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

haha, somliga är ju fan cp!!!
Själv har man väll lirat som mest en hel dag, dvs kanske 10 timmar. Fast då med ett antal pauser osv.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk

Samma spel under en lång period är ju himla jobbigt då jag lätt blir less, men det längsta jag spenderat framför datorn utan att sova någon gång är runt 107 timmar (~4,5 dagar). Självklart med mat/toa-pauser

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Entusiast

Baldurs Gate 1&2 vågar inte ens gissa mig till antalet, men lätt över ett dygn i sträck.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Wc3 DotA, drygt 29 timmar med toa- och -värma billys pauser

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Avstängd

Runt 60 timmar diablo II. Med toa- och ringa efter pizza-pauser.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Samma spel under en lång period är ju himla jobbigt då jag lätt blir less, men det längsta jag spenderat framför datorn utan att sova någon gång är runt 107 timmar (~4,5 dagar). Självklart med mat/toa-pauser

Hur f*n kan man vara vaken i drygt 4 dygn!?
hade jag aldrig klarat:)

Permalänk
Medlem

ca 10h kanske.
Folk bör nog ta sig en funderare på minska ner på spelandet?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Det var väl en som spelade WOW i X antal dygn som sedan dog?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Garlic
Det var väl en som spelade WOW i X antal dygn som sedan dog?

Jo men då drack han väl bra mycket redbull också !

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd

mitt längsta utan toalett besök och mat paus är 10-12 timmar efter det måste jag gå på toan plus att mamma får damp

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Har aldrig lanat någongång men har väl spelat typ från 9 på morgonen till 10 på kvällen med pauser får toa, lunch, middag osv.
Det blir väl 13 timmar?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare