Gammal Dexxa scanner

Permalänk
Medlem

Gammal Dexxa scanner

Hej.

Jag var lite osäker på om jag skulle göra inlägget under "Kringutrustning" men valde den här avdelningen istället.

Saken är den att jag har en gammal scanner, en Dexxa 4800 flatbed som jag inte använder. Jag har försökt vid flera tillfällen men det är svårt, läs omöjligt, utan vägledning. Om det fanns en instruktionsbok med så försvan den för länge sedan. Någon som vet om det finns på nätet, eller någon annanstans. På cd skivan fanns lite information men den täckte i stort sätt bara installationen.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Avstängd

Tyvärr är det bara att slänga skiten, hade samma scanner för bra många år sedan och den fungerade senast med WinME, i XP vägra den fungera.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Du måste skriva ut det exakta modellnamnet om någon ska ha en möjlighet att försöka hjälpa dig.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danielinterius
Du måste skriva ut det exakta modellnamnet om någon ska ha en möjlighet att försöka hjälpa dig.

Hej igen.

Jag lovar, den heter Dexxa 4800 flatbed scanner. Tillverkaren har en webaddress www.dexxa.net men den fungerar inte längre. Har googlat på modellen men allt jag hittar är drivrutiner.

=/

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Avstängd

Dexxa köptes över av logitec

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.