Slog just sönder musen...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zentix
Och de som säger att det är löjligt att bli arg på ett spel, har du aldrig blivit arg när du förlorat något ? aldrig blivit besviken på någon fotbolls match eller liknande. Det är precis samma sak.

arg har jag aldrig blivit i några liknande sammanhang, jag kanske brister ut med ett, "FAN" eller "Jävlar" när jag var sååååå nära att klara något redigt svårt i nått spel, eller när typ en save eller liknande är korrupt, inte ens när min HDD där alla skolarbeten (vi snackar uppsatser och andra stora projekt på minst 25 sidor) och bilder (foton alltså) sedan 7 år tillbaka så tappade jag greppet så pass att jag fysiskt skulle avreagera mig...

Så nej, och jämför inte att utbrista nån svordom i frustration över ett dombeslut i en hockey/fotbollsmatch eller liknande med att slänga sönder en datormus för säkert minst 500 bara för att någon (AI eller annan spelar) var bättre än en själv...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Blev förbannad i wow en gång..

Gick ut i köket och högg en kniv i ett kålhuve typ 100gr LOL

Frugan undrade sen va fan som hade hänt med kålhuvudet hahaha

Vadå? frugan borde ju bli glad du hade ju redan hackat färdigt salladen.:p

Visa signatur

Fractal design Define R3, CPU AMD Phenom 4x II 965 3.4 GHz, GPU XFX Radeon hd 6950 2 GB, Mobo GA-7490XTA-UD4. RAM 4 GB DDR 3. OS win 7 Professional 64 bit. PSU OZR modxstream-pro 700 W.

Permalänk
Medlem

Haha ja varfan ska man börja :S

Har väl förstört ngt tangentbord å kanske ngt småkrafs på skrivbordet..
Värsta idiotgrejen jag lyckats med hände natten mot måndag då jag blev tokig på mina polare när vi satt och lirade HoN och hade en J*vla loss-streak på enormt puckade moves.. Grannen tyckte väl att skrikandet i skype nått sin kulmen vid 2:30 tiden och kom därför på en snabbvisit.

Sjukt vad spel är medryckande ibland.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vipers
Haha, jag brukar som regel kunna räkna ut om jag rört mig för lite genom att kolla mitt humör vid datorn.

Efter 2 veckor utan någon betydlig motion brukar kroppen säga till och jag blir irriterad på allt som har med datorn att göra. Den startar för sakta, får någon jobbig error, ett spel där man blir ägd och man bara känner hur det börjar bubbla inombords.

Då äre bara på me dojjorna o springa tills man stupar(snabbt avklarat med tanke på kondisen) och sen är man pigg o glad nån vecka till.

Eller, så köper man en SSD systemdisk.

Permalänk
Avstängd

Ett par MS trepunktnollor och tangentbord har fått gå i graven hos it-cafét som sponsra laget för massa år sedan när man spela cs.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Kan bli lite irriterad på folk som rammar i bilspel, men inget mer än det.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Roligaste jag vart med om när det gäller folk som blir arga på spel och drämmer till skärm/mus/t-bord var min kompis för många år sen när vi båda var flitiga cs spelare.

Han spelade en match i nån turnering och hade en riktigt dålig dag. Inget gick som det skulle och när han till slut fick nog så drämde han till skärmen (CRT 24") så hårt att den ställde sig på högkant, sen satte han ner båda armbågarna i bordet och vilade huvudet i mellan. Men skärmen ville ge igen så den studsade tillbaks och satte kompisen rakt i pannan så han nästan svimma. Detta kan låta aningen skumt men det gick på nån sekund.

Garva så jag grät, dock flög jag ut med huvudet före. Kunde verkligen inte hålla mig för skratt

Permalänk
Avstängd

Har slagit sönder en mobil som inte funkade och ett tangentbord.:P Efter det har jag inte slagit sönder något.:) Man mognade.:):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Här är en video när jag spelar: http://www.youtube.com/watch?v=M8pR1rZZHEs

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

min polares flickvän kom o tjafsade med han när han lirade gears of war på xbox 360 ,,, slutade med att han blev så arg att han tog ölburken o kastade ... RÄTT IN I SIN NYA LG 42" LCD !!!! som tur va hade han drulle försäkring på den o fick ut en fet phillips istället !! heheheeh fy fan va den tvn såg ut ..

Permalänk
Medlem

Har aldrig tagit sönder något, brukar försöka hålla mig för att slå på saker men är rätt bra på att skrika. Ifall jag känner för att slå något så försöker jag att bara knyta ihop näven riktigt jävla hårt, fungerar oftast.

Permalänk
Medlem

Sluta spela med trådlösa tangentbord/möss imho.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Det närmaste jag har kommit är att jag råkat slagit sönder benen till mitt Wave keyboard (Logitecgh), ångrar det grovt i efterhand. Jag är ungefär samma typ, kan bli smått arg och frustrerad när jag inte lyckas, fast det har bara lett till att jag i efterhand är mer sansad och tänker mig en gång före jag vill/tänker slå något.

Men visst, det är inget beteende man är stolt över kan jag säga, som tur är finns det fler än en själv.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Blev förbannad i wow en gång..

Gick ut i köket och högg en kniv i ett kålhuve typ 100gr LOL

Frugan undrade sen va fan som hade hänt med kålhuvudet hahaha

Haha jäkla psycho

---

När man var mindre och spelade Nintendo 8bitars blev det att man bet i dosan.
Senaste har det väll blivit att man skriker 'Kuk Hora' eller en kombo med en massa vulgära ord.
Sen har det väll hänt ett man har slagit näven i bordet/T-bordet
men har inte haft sönder nått vad jag kommer ihåg iaf.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Enda utroppen jag kan göre är något i still med "säkert!" "Är du serriös?!"
men händer typ väldigt sällan ^^
Finns bättre saker än att förstöra för folket i omgivningen.

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Har aldrig tagit sönder något, brukar försöka hålla mig för att slå på saker men är rätt bra på att skrika. Ifall jag känner för att slå något så försöker jag att bara knyta ihop näven riktigt jävla hårt, fungerar oftast.

Du ragear ju hela tiden i DoDS

Jag har slagit sönder 3 tangentbord, ett med knytnävarna så jag blödde från knogarna. Försökt slå in rutan på en CRT 19" monitor, slutade med att höger knoge var förstörd i ett par månader, slagit sönder en mus, slagit sönder en tv-bänk med ett tangentbord för att en liveskiva vägrade boota, en mus och en sladdlös telefon för jag blev förbannad på personen jag samtalade med.

Sen för att inte tala om alla trevliga svordomar som ploppar ur en.

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk
Medlem

Jag spelar far cry 2 på infamous. Dog som tusan i början. Har dock stabiliserat mitt spel så jag slipper ladda om hela tiden. Dock så kan jag bli arg på mig själv om jag gör ett misstag. Jag uttrycker mig verbalt än att fysiskt. Som i går t.ex. så sa jag högt med sammabiten mun, efter att ha klantat till mig: "Jag tänker ju inte för fan!"
Oftast så börjar misstagen komma efter ett viss antal timmar spel så det är bara att stänga av och gå och göra något annat ett tag.

Visa signatur

Platinum PS5 / 100% Steam achievements:
Demon's Souls Remake // Bloodborne // Elden Ring // Elden Ring Nightreign // Dark Souls 3

Permalänk
Medlem

Jag har bara slagit sönder ett tangentbord en gång. Konstigt nog är jag annars väldigt lugn, förutom skällsord åt polarna på LAN, bara för sakens skull

Jag tror det är alla år av att jag inte fått avreagera mig som plötsligt kokade över och slog ner näven i tangentbordet, tänk er ungefär när kampsportare ska slå sönder betongblock, när de står upp och slår rakt ner. Sedan gick jag och muttrade för mig själv och hämtade päronens tangentbord och köpte ett nytt dagen efter

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Inte ofta man blir arg, eftersom man är så grym, eller?
Hehe, brukar gå ut och hugga ved när jag blir riktigt irriterad, farsan blir glad i alla fall - haha.

Permalänk
Medlem

aldrig slagit sönder nått vid datorn men skriker gör jag när jag blir förbannad om jag dör i endel spel osv.

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nawidek

Nu är jag 17 och får kanske ett litet utbrott var 6:e månad eller så och då förtjänar offret verkligen det.

Vad förtänar det? En mus? Ett tangentbord? Jag tror inte att en motspelare bryr sig om du slår sönder dina saker på andra sidan skärmen.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

När jag blir riktigt upprörd utbrister jag i en djup suck. Blir inte mycket mer än så.

Permalänk
Medlem

Min mus har konstigt nog levt i snart 7-8 år faktiskt, köpte den strax efter release iaf, mx500. Har ganska lätt för att bli sur, speciellt när jag haft en dålig dag, men det brukar inte resultera i mer än en svordom åt skärmen eller i värsta fall knytnäven i bordet. Ibland känner man sig verkligen för att avreagera sig på diverse omkringliggande prylar men har hållit mig hittills, brukar räcka med att ta en paus och lugna ner sig lite.

Permalänk
Medlem

Har hänt sig att ja skrikit och sagt en massa fula ord i en lång rad men har dock aldrig slagit sönder någon hårdvara! Brukar ta en till öl istället!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Avstängd

Jag förstår inte de som inte förstår att man kan bli arg när man lirar. Ibland lirar man ju för att avreagera sig. Så jag tror att medan man spelar kan man vara extra aggressiv eller mottaglig för att tända till.

Men om tekniken strular så blir i vart fall jag arg. Jag tycker egentligen att det mesta elektroniska är av undermålig kvalitet och funktionalitet. Så då om man har sönder det så kan man köpa nåt bättre sen! ^^

Just nu är jag ännu mer pissed på min andra mus. För den hackar och gör så att spelet fryser så mycket att botarna tar mig fast jag kör på näst enklaste. Det ska ju inte hända. Så nu måste jag verkligen köpa en ny mus. Bara att jag avskyr kablar. Hoppas kabeln på Mionix är lång...

Hursomhelst behöver man inte vara mer störd för att man lirar och blir sur samt har ett hett temperament, liksom det finns de som sysslar med kampsport och har hett temperament. Så länge man inte skadar nån annan liksom.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
Anime, inte animé..
Varför förknippar du inte Japan med anime?
*host*ahou*host*

Ok. Men man uttalar det animé så vitt jag vet.
Jag tycker bara som de flesta japaner, att det är skräpkultur.
Och "alla" som gillar anime och manga, osv verkar ju tro att de kan allt om Japan för det och att de är så insatta i landet.
En del klär sig ju till och med "som japaner" (dvs IMO som trashiga japanska ungdomar).

Finns mycket annat med Japan som är bra mycket mer intressant en fult tecknade gubbar, osv. Men det är delvis min åsikt.

Töntigt av dig att skriva det japanska ordet för "idiot" till mig.
Men du kanske är såndär som bara hakar på trender och schabloner?
Och inte ser ur ett vidare perspektiv, liksom.
Mycket jag bryr mig...

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D || Corsair HX1000 || ASUS P6T SE || Core i7 920 @2.67GHz (stock) || Thermalright IFX-14 + 2st NF-P14 FLX || 3x2GB Corsair Dominator 1600 || Sapphire HD5870 || WD Raptor 150GB || Windows 7 x64 Home Premium || ZM-MFC3 || LG GGC-H20L || Samsung LED 7-series 46" UE46B7050 Min sida på DVD Profiler!

Permalänk
Medlem

Säger något svärord. Slår inte sönder saker eftersom det inte hjälper ett dugg

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Om det är så illa att man måste slå sönder sin mus/kontroll så tycker jag man ska inhandla en boxningspåse. Skulle vinna ganska bra på det i längden

Eller billigaste utvägen är väl helt enkelt att inse det fortfarande bara är ett spel

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sensuella Sven
Den enda gången det kokat över för mig var nog när jag hade bjudit in tre vänner att spela lite Mario Kart 64 i multiplayer.

Jag hade nyss varit på ett Nintendo-event där jag hade vunnit en tävling, i just Mario Kart 64, jag hade kvalat in till genom att skicka in min bästa tid som dessutom var den bästa tiden utav alla de som anmält sig till tävlingen. Banan vi spelade var strand-banan vilket även råkade vara den banan man spelade i tävlingen Nintendo hade.

Jag var riktigt grym och det var min absoluta favoritbana så vad kunde gå fel liksom? Jag tänkte helt enkelt förnedra mina vänner lite... =0)

Hur tror ni att det gick då? Jo, låt mig berätta...

Jag kom på fjärdeplats inte en gång utan typ 10 gånger, i rad dessutom. Fick total snedtändning, slet ut spelet ur konsolen, stampade och slog på det tills kretskortet tittade fram där under plasten, fick ut kretskortet och knäckte skiten.

Därefter skickade jag hem mina vänner och satte mig ner för att lugna ner mig. Ångrade självklart mig dagen efter och gick och köpte ett nytt exemplar.

+1
Finns inge värre en Nintendo spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Vad förtänar det? En mus? Ett tangentbord? Jag tror inte att en motspelare bryr sig om du slår sönder dina saker på andra sidan skärmen.

Mest musar som har glapp i sladden som åkt på utbrotten eller trådlös utrustning där batterier/signal dör. Dock var det ett bra tag sedan sådant inträffade. som jag sa innan så växer man ofta ifrån sådana utbrotts problem.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem

lika bra det , du kan ju inte spela med en trådlös mus/tangentbord/internet osv.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |