Slog just sönder musen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
lika bra det , du kan ju inte spela med en trådlös mus/tangentbord/internet osv.

ifall det är mig du syftar på så jo jag kan spela med trådlösa saker nu, dock var de värre när jag var yngre. Utbrotten jag får idag är någon svordom, ett djupt suck sen är det klart

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nawidek
ifall det är mig du syftar på så jo jag kan spela med trådlösa saker nu, dock var de värre när jag var yngre. Utbrotten jag får idag är någon svordom, ett djupt suck sen är det klart

det var menat till trådskaparen främst.

men egentligen till alla , om trådlöst skapar mer fördröjning än trådat så går det bort.

om man inte spelar spel för att det är bekvämt och skönt för kroppen eller nåt sånt

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Jag blir nästan aldrig sur. Om jag nu blir det så är det något som har gått åt pipan. Då stänger jag av och gör något annat.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kompasen112
Vadå? frugan borde ju bli glad du hade ju redan hackat färdigt salladen.:p

HAHAH sant

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Avstängd

Spelade NFSU2 och körde på den svåraste nivån i spelet och ledde hela loppet fram tills sista kurvan då får en dator ''Super facking turbo catch up'' och drar mig på nån enstaka sekund innan mållinjen så typ 30min långt race och man förlorar pga catch up systemet och på nån sekund innan mållinjen då fick tyvärr mitt gamla tangentbord se mitt vrede och känna av den xD R.I.P mitt Ex T-bord

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajdeff

Ok. Men man uttalar det animé så vitt jag vet.

Jasså är det så man skriver svenska, hur det låter?
Det stavas utan ´ faktiskt
Iaf så har jag slutat slå sönder saker, blir bara dyrt, slog mest i bordet när jag var mindre och bordet var alltid hårdare än min hand så det hände inte så ofta (Spelet var Myth 2)
Brukar mest skälla ut mina medspelare i WoW när dom är dumma i huvudet.

För er som undkommit WoW är det här en bra förklaring...

http://www.cracked.com/blog/understanding-the-world-of-warcra...

Permalänk
Medlem

Drog in min mus i väggen en gång, blev ett hål i gips skivan och jag hittade 7 delar av musen efter det, HP skräp som kom med datorn.

Permalänk
Medlem

har aldrig slagit sönder något. är ganska duktig på att inte bli för sur. dock så på ett lan för många år sedan då vi hittat tangentbord på jula för 39kr styck. vi köpte tio stycken var och låtsasdampade så det flög tangenter överallt. det var roligt

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Fan vad sugen jag blev på UT2k4 nu... shit... måste gräva fram det ur gömmorna!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Haha!

FPS spel med trådlöst, förstår om op flippar ^^ ..

Mitt senaste missöde var en icemat .. allting kan gå itu, men en icemat kan gå tusen bitar.

Stack mig i flera dagar efteråt på små glasplitter som gömt sig för damsugaren.. kort nerdrage med segdragna konsekvenser ;-D .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
+1
Finns inge värre en Nintendo spel.

+2

Så sant så sant!
Som när man var liten och spelade SMB på NES:et och i princip alltid dog på samma ställe. Där snackar man frustration! Blev att man gick och fikade istället.

Permalänk
Medlem

Jag är som sagt världens sämsta cs spelare haha
Och jag vet själv att jag alltid dör bland dom första.
Men ändå blir jag lika frustrerad av att dö.

Men man lär sig av sina misstag eller? :
Logitech MX518 (DHS 08) sista natten lite sömn ;D
Saitek Eclipse v1 någon dag jobbig dag
Logitech G9X samma dag som tangentbord
Logitech G15 v2 samma dag som musen :'(
Samsung TFT 19 och
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 då jag råkade kasta min mus i skärmen... efter det fick mitt datorbord en omgång för att skärmen gick sönder och då pajade det med :@
och den dagen lärde jag mig att slutat spela cs och att behärska min ilska för det mesta vid dator spelande ;D
Var en dyr resa för att lära sig något som man vet innan... suger på dator spel och skall göra annat istället som att clocka eller något

//Dahlin

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk

hmm, brukar oftast inte bli förbannad när jag sitter och spelar. Va fan, det är bara ett spel ändå tänker jag när det börjar gå dåligt

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
"CS-dampare", vår tids största losers, sök hjälp!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Hur gamla är ni som blir såhär arga på spel? Jag var övertygad om att det var folk under 15 som fick pubertetsryck innan jag såg den här tråden.

Tror jag ser ner på övermogna fjantar som skriver sånt här precis lika mycket de ser ner på personer som överaggrar...
Och ja givetvis är jag en sån som kan bli våldsamt förbannad, primitivt och våldsamt; ja. Men jag vette fan om jag hellre skulle vilja sitta och va viktig över beteendet...

Permalänk
Medlem

Hade lite aggressions problem med spel när jag var yngre.. Min dator jag hade då var bucklig av alla mina slag mot den, den gick dock inte sönder haha.. Hade även lite hål i väggarna då jag kastat ps1 handkontroller helt vilt ibland. Nu när man tänker tillbaks känner man sig ganska idioitisk

Visa signatur

Asus X99-A | i7 5820k @ 4.2ghz | Kelvin S24 | 4x4GB 2133mhz | MSI GTX 980ti gaming @ 1450 / 3900 Mhz | Evga 850w Gold G2 | 256Gb 850 Pro SSD x2 | Corsair 550D | Acer XB270HU

Permalänk

Jädrar vad jag måste ha fått folk göra sönder saker hemma genom tiderna

När jag var 15-16 år så blev jag riktigt förbannad på CS och tog tag i mussladden och slet loss musen, sedan kastade jag den rätt in i rutan

Idag är det lugnt, förutom några knytnäveslag i benet då och då.
Sist missade jag helt och slog mig på nötpåsen. Det kändes underbart =/

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Medlem

minns mig som liten var nog 5-6 när jag spelade SNES och Super Mario World ^^
klarade inte av en bana, blev arg så ja drämde kontrollen i golvet och knapparna flög ut men dock inga sprickor O.o

Pappa skruva ihop den igen, den funkar fin fint ÄN IDAG 13 år senare xD fast min "L" knapp är lika halv-dan den måste man trycka på ett speciellt sätt

Idag vid datorn är ja jävligt lugn oavsätt om ja dör 100 gånger så tar j ett djupt andetag och typ håller andan i ngn sek och andas ut lugnt sedan blir de värre skricker ja "NEJ FAN NEJ.. ALRIG FUSK!" och stänger av och gör annat ^^

men hänt att 360 kontrollen NÄSTAN flygit in i min då nya tv xD men valde att stänga av spelet en stund och försöka igen senare ^^

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Mitt logitech tangentbord rök i går... Har massor av verktyg bakom mig då jag nyss har monterat min vattenkylning igen, och så är moderkortet sär i huvudet...Och ja, sen gick det som det gick.

Aja tur att man kände på sig att denna dag skulle komma, så därför va man smart och köpte 2 tangentbord...

Jag blir grymt förbannad ganska ofta, kan inte kontrollera det direkt heller... Tex på mitt as dåliga internet, det har nog kostat mig ett dussin tangentbord och möss..

Permalänk
Medlem

Rolig tråd måste jag säga :). Känner igen mig i många av svaren från den tiden då man var ung, dum och långhårig :D. Det blev en del smällar i skärmen, t-bordet, musen och skrivbordet.

Numera spelar jag sällan men när det blir är det istället för att avreagera mig (ett barn i trotsåldern som ställer till det där hemma).

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajdeff
Ok. Men man uttalar det animé så vitt jag vet.
Jag tycker bara som de flesta japaner, att det är skräpkultur.
Och "alla" som gillar anime och manga, osv verkar ju tro att de kan allt om Japan för det och att de är så insatta i landet.
En del klär sig ju till och med "som japaner" (dvs IMO som trashiga japanska ungdomar).

Finns mycket annat med Japan som är bra mycket mer intressant en fult tecknade gubbar, osv. Men det är delvis min åsikt.

Töntigt av dig att skriva det japanska ordet för "idiot" till mig.
Men du kanske är såndär som bara hakar på trender och schabloner?
Och inte ser ur ett vidare perspektiv, liksom.
Mycket jag bryr mig...

Oj, det blev visst värsta predikan.

Jag glor på anime samt japanska filmer och har haft ett gediget intresse av landet Japan, det japanska språket och japanernas kultur sedan långt innan anime ens blev populärt i Sverige.
Att dra alla över en kant är extremt larvigt, men visst finns det wannabes som inte har en susning om Japan egentligen.

Jäpp, det var töntigt av mig att kalla dig "idiot", förlåt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Tror jag ser ner på övermogna fjantar som skriver sånt här precis lika mycket de ser ner på personer som överaggrar...
Och ja givetvis är jag en sån som kan bli våldsamt förbannad, primitivt och våldsamt; ja. Men jag vette fan om jag hellre skulle vilja sitta och va viktig över beteendet...

Vem kallar du övermogen?
Det är ju riktigt illa att reagera våldsamt bara för att man dör i ett spel.
Ser stora drag mellan aggressiva datorspelare och den klick killar som blir våldsamma när de dricker alkohol.

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tim_Beluga
Du ragear ju hela tiden i DoDS

Slår aldrig något!

Permalänk

Har haft riktigt sjuk nerdrage, som fortfarande finns kvar men är bättre nu. Kommer ihåg BF2 dagarna där man dog gång på gång och spawnade i en artillerihärva och dog än en gång. Blev helt tokig, klöste mig så jag började blöda på bröstet, slet av mig min t-shirt hulken style, slog hål på dörren, garderoben m.m. Ja helt sjukt altså, dessa var dock separerade incidenter. Men det spelet gjorde mig galen. Numera skriker jag mest och blir lack.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

Jag skulle aldrig så sönder musen över ett spel.

Däremot går det hur bra som helst att göra såhär när man inte hittar sina DVD-RW-skivor :

Visa signatur

Endast Freeware och OpenSource:
Gratis spel
Gratis program

Permalänk
Medlem

Aldrig förstått sånt omoget beteende, det är ju trots allt ett spel det gäller, inget livsviktigt beslut... Men visst är det irriterande att bli ägd eller dylikt, finns dock bättre sätt att få ut ilskan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
Ser stora drag mellan aggressiva datorspelare och den klick killar som blir våldsamma när de dricker alkohol.

Vilka drag pratar du om då? De flesta som blir våldsamma när de dricker alkohol slår ju faktiskt andra personer medan de flesta datorspelare bara slår i bordet.

Permalänk
Medlem

Drog näven halvt igenom monitorn på min vaio, var ju inte direkt spelets fel kanske. Men likväl spelades det iaf wow då jag fick ett smärre vansinnesutbrott på något. Spel får mej inte så förbannad, jag är dålig på spel och vet om det. Vaion blev aldrig sig själv efter detta och är pensionerad

Visa signatur

e8400@3,6 :: Asus P5Q Premium :: 4GB Corsair PC6400@Stock :: H50 :: HIS 4770 & XFX 4770 Crossfire@stock :: Cooler Master Real Power M620

Permalänk
Medlem

Förr brukade jag trycka in fingertopparna under musknapparna och bända upp dom när jag blev riktigt förbannad. Kändes jävligt gött faktiskt. Fast nu har jag insätt att det blir för dyrt, så nu för tiden jag brukar mest skrika lite, och förklara för eventuella närvarande människor hur tur spelen/folk har och hur otur jag har som dör.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Jag blir ofta arg över spel, speciellt om jag råkar ha huvudvärk eller så.
Dock är jag väldigt självbehärskad så ilskan märks aldrig utåt (utom möjligen lite whinande i chatten..).

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

Hah, jag hade, och har, ett jävla temperament, och inte enbart när det gäller datorspel. Exempelvis slog jag ett stort hål i väggen på min praoplats i nian när jag tappade min mobil i golvet. Därefter somnade jag på en stol i deras omklädningsrum.

Gällande datorspel är jag mycket lugnare nu för tiden. Dock har jag fortfarande mina små raseriutbrott. Körde ett skitsvårt uppdrag i Splinter Cell: Double Agent för inte så länge sen, och det gick åt helvete varje gång på ett speciellt ställe. Det slutade med att jag satt och räknade gångerna det gick åt helvete (kom upp till över 40 st.), men sen när jag väl slutade räkna, så lyckades jag direkt.
Fysiskt våld gällande datorspel tar jag inte till nu för tiden, då jag är för rädd om min hårdvara. Det blir mest en och annan svordom och ett jävla muttrande. När det gäller andra saker kan jag dock bli mer fysisk (OBS; ej människor!) - som exempelvis att sparka i väggen på jobbet, slå i dörrar, slänga saker i väggen osv.

När jag spelade GTA3 för länge sen så hade jag ett jävla humör. Kommer ihåg att jag var ensam hemma, och satt och skrek som en jävla idiot. Jag slog på datorn, slog på tangentbordet samt musen. Jag betedde mig ungefär som "Angry German Kid". Till slut kom jag på mig med att grannarna troligen hörde mig och antagligen skulle ringa polisen och anmäla en pågående misshandel.

Tagit ut mycket ilska på min gamla CRT-skärm också. Slog den på sidan, så bilden flimrade.

Kommer ihåg en gång när jag spelade DoD; jag skrek så högt att fönsterrutorna bredvid min började skaka.

Som tur är, så är detta länge sen... Men humöret sitter i... Kan bli något så oerhört förbannad om elektroniska saker inte gör som jag vill. Dock tar jag aldrig till våld då, vill inte behöva köpa nya saker.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

När det gick dåligt för mig gick jag ut på gården med ett gammalt moderkort och vedyxan

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM